Snap best dat menig PSV'er vrij lekker gaat op berichten die doen vermoeden dat Ajax ook achter deze man aan zat en door hem is afgewezen, maar dat is simpelweg lulkoek.

Wanneer je je als Ajacied minder positief of zelfs negatief uit laat over een nieuwe aanwinst van PSV heb je de schijn natuurlijk automatisch al tegen. Vandaar dat ik normaliter alleen reageer wanneer ik positief verrast ben wat betreft spelers van PSV, zoals bij Max. Voordat zijn komst officieel was zei ik al dat ik vond dat jullie daar een geweldige slag mee zouden slaan. Dat vind ik nog steeds een formidabele aankoop en volgens mij bewijst hij dat al in korte tijd.

En hier was ik niet per se van plan inhoudelijk reageren op de speler Zahavi, omdat ik er alles behalve kapot van ben en alle overdreven positieve reacties totaal niet kan plaatsen. Nu doe ik het toch vanwege dat Ajax-gerucht.

Als ik de Israeliers en sommige andere comments bestudeer krijg ik het idee dat jullie CR7 2.0 hebben gecontracteerd, maar we hebben het hier in alle eerlijkheid over een 33-jarige die buiten Israel en China werkelijk niets heeft gepresteerd. En ja - er zitten best wat mooie goals tussen in die compilaties. En ja - hij heeft in China beter gepresteerd dan sommige andere uitgebluste ex-topspelers. Dat zal ik zeker niet ontkennen. Toch is de aanval momenteel laatste prioriteit voor ons, dus ik vind het totaal ongeloofwaardig dat we last minute vanuit een soort wanhoopspoging nog achter deze vent aan zijn gegaan om hem ipv 2.5m salaris 3m te bieden om hem alsnog weg te kapen voor jullie neus. Buiten dat hebben we inderdaad al een oudje rond lopen - met het verschil dat hij zelfs nog ouder is maar wel een wat geloofwaardiger CV had toen hij binnen kwam - dus ook vanuit dat oogpunt is het totaal niet realistisch dat Ajax nog een oudje zou willen toevoegen aan haar voorhoede-selectie. (Tenzij het uiteraard een Suarez is, maar dat behoeft weinig uitleg.)

Mocht hij inderdaad een sensatie worden of in elk geval aan de verwachtingen voldoen, dan zal ik de eerste zijn die mijn ongelijk zal komen toegeven hier. Aan Zahavi de eer om criticasters de mond te snoeren, maar neem van mij aan dat tot op heden niemand in Amsterdam wakker ligt van deze transfer. Ook Erik niet.

Sorry to burst your bubble...
Ten Hag zegt wel dat ze Zahavi bij Ajax hebben aangeboden, maar zou er niet van staan te kijken.

Ehm omdat hij misschien niet buiten Europa heeft gevoetbald? Dat is hetzelfde als beweren dat Messi nog nooit in een andere competitie dan La Liga heeft gepresteerd. Of Zahavi in Europa een succes zou zijn geweest, we zullen het nooit weten.
Ja Zahavi was in de EU bij Palermo even, jong, met blessures en op het middenveld.

Hij schijnt topfit te zijn, 33 dat zijn veel voetballers. Wie doet er net alsof Ronaldo 2.0 is aangetrokken? Het gaat over Ronaldo, een van de grootsten ooit, Zahavi mag zijn schoenveters niet eens strikken. Met 11 doelpunten in de EK kwalificatie, dus in dat opzicht gelijk aan Ronaldo ja, en een stuk of 30 in de Chinese competitie denk ik dat hij nog niet uitgeblust is voor de Mickey Mouse competitie.

Oke, "niemand in Amsterdam daar wakker van ligt" wat wil je daar mee zeggen?
"Erik al helemaal niet" bij elkaar klinkt dit een beetje dikdoend, maar dat ben ik niet van je gewend dus ik ga er vanuit dat je het vast anders bedoeld hebt.
Het lijkt er gewoon op dat we een geschikte vervanger voor Lammers gecontracteerd hebben en daar is een groot deel van de forummers over te spreken.

Die competities stellen niet veel voor maar hij steekt er al jaren met kop en schouders en hoge statistieken boven uit. Dus voorzichtig heb ik de hoop dat hij in deze zwakke competitie een bepaald gedeelte van die 30 goals kan overdoen. Niet alles, maar je mag best verwachten dat hij er gewoon een stuk of 15 om mee te beginnen in knalt, het is onduidelijk waar zijn plafond ligt dus misschien zelfs meer.
We kunnen het er op wagen, het salaris was eerst 10 miljoen! En dat is nu 2,5 inclusief bonussen, voor deze transfervrije speler vind ik het prima.
 
Laatst bewerkt:
Snap best dat menig PSV'er vrij lekker gaat op berichten die doen vermoeden dat Ajax ook achter deze man aan zat en door hem is afgewezen, maar dat is simpelweg lulkoek.

Nee hoor, die illusie had ik niet. Jullie hebben al een ouwe bok voorin rondlopen (die het helaas nog veel te goed doet), en het zou mij verbazen als Ajax actief aan het zoeken was naar een 33-jarige spits uit de Chinese competitie.
 
Snap best dat menig PSV'er vrij lekker gaat op berichten die doen vermoeden dat Ajax ook achter deze man aan zat en door hem is afgewezen, maar dat is simpelweg lulkoek.

Wanneer je je als Ajacied minder positief of zelfs negatief uit laat over een nieuwe aanwinst van PSV heb je de schijn natuurlijk automatisch al tegen. Vandaar dat ik normaliter alleen reageer wanneer ik positief verrast ben wat betreft spelers van PSV, zoals bij Max. Voordat zijn komst officieel was zei ik al dat ik vond dat jullie daar een geweldige slag mee zouden slaan. Dat vind ik nog steeds een formidabele aankoop en volgens mij bewijst hij dat al in korte tijd.

En hier was ik niet per se van plan inhoudelijk reageren op de speler Zahavi, omdat ik er alles behalve kapot van ben en alle overdreven positieve reacties totaal niet kan plaatsen. Nu doe ik het toch vanwege dat Ajax-gerucht.

Als ik de Israeliers en sommige andere comments bestudeer krijg ik het idee dat jullie CR7 2.0 hebben gecontracteerd, maar we hebben het hier in alle eerlijkheid over een 33-jarige die buiten Israel en China werkelijk niets heeft gepresteerd. En ja - er zitten best wat mooie goals tussen in die compilaties. En ja - hij heeft in China beter gepresteerd dan sommige andere uitgebluste ex-topspelers. Dat zal ik zeker niet ontkennen. Toch is de aanval momenteel laatste prioriteit voor ons, dus ik vind het totaal ongeloofwaardig dat we last minute vanuit een soort wanhoopspoging nog achter deze vent aan zijn gegaan om hem ipv 2.5m salaris 3m te bieden om hem alsnog weg te kapen voor jullie neus. Buiten dat hebben we inderdaad al een oudje rond lopen - met het verschil dat hij zelfs nog ouder is maar wel een wat geloofwaardiger CV had toen hij binnen kwam - dus ook vanuit dat oogpunt is het totaal niet realistisch dat Ajax nog een oudje zou willen toevoegen aan haar voorhoede-selectie. (Tenzij het uiteraard een Suarez is, maar dat behoeft weinig uitleg.)

Mocht hij inderdaad een sensatie worden of in elk geval aan de verwachtingen voldoen, dan zal ik de eerste zijn die mijn ongelijk zal komen toegeven hier. Aan Zahavi de eer om criticasters de mond te snoeren, maar neem van mij aan dat tot op heden niemand in Amsterdam wakker ligt van deze transfer. Ook Erik niet.

Sorry to burst your bubble...
Volgensmij vind niemand hem een CR07 2.0. Denk dat de meeste mensen optimistisch zijn omdat hij beter lijkt te zijn of gelijkwaardig aan Lammers. Zijn leeftijd en competities word volgensmij ook in dit topic als twijfelpunten gezien.

Verder komen deze berichten vooral naar buiten. Omdat Ajax zelf bekend staat als het bayern München van Nederland met de dikke portemonnee. Dan is het gewoon leuk als PSV fan om dan te lezen dat psv ajax wellicht heeft afgetroefd. Dat is vrij normaal op een psv forum op een voetbal forum mag je wellicht wel nuance verwachten.

En hier was ik niet per se van plan inhoudelijk reageren op de speler Zahavi, omdat ik er alles behalve kapot van ben en alle overdreven positieve reacties totaal niet kan plaatsen. Nu doe ik het toch vanwege dat Ajax-gerucht.
Om eerlijk te zijn vind ik het bericht eigenlijk een beetje gefrustreerd over komen juist omdat je reageert wanneer de Ajax geruchten begonnen zijn. :zien: Denk namelijk dat als je twijfels uitspreekt over zijn kwaliteit toen die net binnen kwam of er voor. Dat dit prima had gekund en ook best te motiveren is. Snap dat het altijd op een PSV forum de schijn tegen heeft mbt meningen t.o.v het psv aankoopbeleid. Maar goed daar kies je dan ook voor (en je mening word ook gewaardeerd).
 
Ajax toont wel vaker interesse in een speler om de concurrentie te frustreren. :sneaky:

Ik denk inderdaad dat het niet meer dan dat is. Gewoon nog even belletje trekken om de prijs wellicht op te drijven voor de concurrent.
"Ajax probeerde last minute PSV doelwit in te lijven" is een koptekst die we de afgelopen decennia veel te vaak hebben mogen lezen. Volstrekt legaal maar weinig fris.

Volgens Ajax-coach Erik ten Hag hebben de Amsterdammers zich niet zelf bij het kamp-Zahavi gemeld. ,,Hij is bij ons neergelegd door zijn zaakwaarnemers, maar wij hebben er uiteindelijk niets mee gedaan’’, reageerde Ten Hag voor de camera van FOX Sports. Vanuit de omgeving van Zahavi en PSV klinken andere geluiden. Ajax was simpelweg te laat om Zahavi nog te kunnen aantrekken, zo stellen bronnen.

Enfin! Deze kerel moet hier wel van waarde kunnen zijn. Dat mag ook wel voor 5 miljoen tekengeld.

Ik zeg prima geregeld door de Jong, al was iets eerder fijn geweest.
 
Ik denk inderdaad dat het niet meer dan dat is. Gewoon nog even belletje trekken om de prijs wellicht op te drijven voor de concurrent.
"Ajax probeerde last minute PSV doelwit in te lijven" is een koptekst die we de afgelopen decennia veel te vaak hebben mogen lezen. Volstrekt legaal maar weinig fris.

Volgens Ajax-coach Erik ten Hag hebben de Amsterdammers zich niet zelf bij het kamp-Zahavi gemeld. ,,Hij is bij ons neergelegd door zijn zaakwaarnemers, maar wij hebben er uiteindelijk niets mee gedaan’’, reageerde Ten Hag voor de camera van FOX Sports. Vanuit de omgeving van Zahavi en PSV klinken andere geluiden. Ajax was simpelweg te laat om Zahavi nog te kunnen aantrekken, zo stellen bronnen.

Enfin! Deze kerel moet hier wel van waarde kunnen zijn. Dat mag ook wel voor 5 miljoen tekengeld.

Ik zeg prima geregeld door de Jong, al was iets eerder fijn geweest.

De woorden van Erik ten Hag moet je steeds vaker met een kilo zout nemen.
Hij liegt dat hij barst en dat kan hij maar moeilijk verbergen.
 
Snap best dat menig PSV'er vrij lekker gaat op berichten die doen vermoeden dat Ajax ook achter deze man aan zat en door hem is afgewezen, maar dat is simpelweg lulkoek.

Wanneer je je als Ajacied minder positief of zelfs negatief uit laat over een nieuwe aanwinst van PSV heb je de schijn natuurlijk automatisch al tegen. Vandaar dat ik normaliter alleen reageer wanneer ik positief verrast ben wat betreft spelers van PSV, zoals bij Max. Voordat zijn komst officieel was zei ik al dat ik vond dat jullie daar een geweldige slag mee zouden slaan. Dat vind ik nog steeds een formidabele aankoop en volgens mij bewijst hij dat al in korte tijd.

En hier was ik niet per se van plan inhoudelijk reageren op de speler Zahavi, omdat ik er alles behalve kapot van ben en alle overdreven positieve reacties totaal niet kan plaatsen. Nu doe ik het toch vanwege dat Ajax-gerucht.

Als ik de Israeliers en sommige andere comments bestudeer krijg ik het idee dat jullie CR7 2.0 hebben gecontracteerd, maar we hebben het hier in alle eerlijkheid over een 33-jarige die buiten Israel en China werkelijk niets heeft gepresteerd. En ja - er zitten best wat mooie goals tussen in die compilaties. En ja - hij heeft in China beter gepresteerd dan sommige andere uitgebluste ex-topspelers. Dat zal ik zeker niet ontkennen. Toch is de aanval momenteel laatste prioriteit voor ons, dus ik vind het totaal ongeloofwaardig dat we last minute vanuit een soort wanhoopspoging nog achter deze vent aan zijn gegaan om hem ipv 2.5m salaris 3m te bieden om hem alsnog weg te kapen voor jullie neus. Buiten dat hebben we inderdaad al een oudje rond lopen - met het verschil dat hij zelfs nog ouder is maar wel een wat geloofwaardiger CV had toen hij binnen kwam - dus ook vanuit dat oogpunt is het totaal niet realistisch dat Ajax nog een oudje zou willen toevoegen aan haar voorhoede-selectie. (Tenzij het uiteraard een Suarez is, maar dat behoeft weinig uitleg.)

Mocht hij inderdaad een sensatie worden of in elk geval aan de verwachtingen voldoen, dan zal ik de eerste zijn die mijn ongelijk zal komen toegeven hier. Aan Zahavi de eer om criticasters de mond te snoeren, maar neem van mij aan dat tot op heden niemand in Amsterdam wakker ligt van deze transfer. Ook Erik niet.

Sorry to burst your bubble...
Nou ja, met Labyad in de spits spelen lijkt mij erop wijzen dat er nog wel een aanvaller nodig is in Amsterdam.
 
Zahavi, met 20+ doelpunten in de eredivisie ben ik een zeer gelukkige PSV-supporter...wetende dat je de twee eerste wedstrijden in de competitie gemist hebt, anders had ik ingezet op 25+ aan doelpunten....
 
De woorden van Erik ten Hag moet je steeds vaker met een kilo zout nemen.
Hij liegt dat hij barst en dat kan hij maar moeilijk verbergen.
Fijn dat we nu een trainer hebben die in de media beschaafd blijft en niet nog een een tikkie uit wil delen. Bij Van Bommel werkte de term Ajax in interviews ook altijd als een rode lap. Kon ik me aan ergeren. Zoals ik me dit weekend ook aan ten Hag ergerde toen Zahavi ter sprake kwam.
 
Ik denk dat je blij mag zijn als ie op 25+ wedstrijden in de eredivisie komt. Maar benieuwd naar wat ie kan ben ik wel.
 
Oke, "niemand in Amsterdam daar wakker van ligt" wat wil je daar mee zeggen?
"Erik al helemaal niet" bij elkaar klinkt dit een beetje dikdoend, maar dat ben ik niet van je gewend dus ik ga er vanuit dat je het vast anders bedoeld hebt.
Goed om te lezen dat je inmiddels weet dat ik het waarschijnlijk om andere redenen schrijf dan om "dik te doen". Wat ik ermee wil zeggen is precies zoals het er staat. Dat men in Amsterdam wel wakker zal liggen van het feit dat de concurrent spelers zoals Max weet aan te trekken, maar niet van het feit dat ze Zahavi strikken. En de toevoeging "Erik al helemaal niet" aangezien men suggereerde dat hij er desgevraagd maar wat omheen lulde en hij achter de schermen toch wel heel sluw bezig was met het kapen van deze speler.
Nou ja, met Labyad in de spits spelen lijkt mij erop wijzen dat er nog wel een aanvaller nodig is in Amsterdam.
Ok, fair enough. Toch hoop ik dat we dan niet met een relatief dure 33-jarige zonder noemenswaardig CV zouden komen aanzetten. Overigens heeft Labyad in de spits meer te maken met de fratsen van tovenaar Erik en niet zo zeer met een gebrek aan mogelijkheden. Alvarez op het middenveld is een andere ergernis, maar Labyad in de spits past daar ook wel enigszins bij.
 
Goed om te lezen dat je inmiddels weet dat ik het waarschijnlijk om andere redenen schrijf dan om "dik te doen". Wat ik ermee wil zeggen is precies zoals het er staat. Dat men in Amsterdam wel wakker zal liggen van het feit dat de concurrent spelers zoals Max weet aan te trekken, maar niet van het feit dat ze Zahavi strikken. En de toevoeging "Erik al helemaal niet" aangezien men suggereerde dat hij er desgevraagd maar wat omheen lulde en hij achter de schermen toch wel heel sluw bezig was met het kapen van deze speler.

Ok, fair enough. Toch hoop ik dat we dan niet met een relatief dure 33-jarige zonder noemenswaardig CV zouden komen aanzetten. Overigens heeft Labyad in de spits meer te maken met de fratsen van tovenaar Erik en niet zo zeer met een gebrek aan mogelijkheden. Alvarez op het middenveld is een andere ergernis, maar Labyad in de spits past daar ook wel enigszins bij.
Voel je je meer thuis in dit topic dan elders? Kan me dat heel goed voorstellen :maniac: ;P
 
...
Overigens heeft Labyad in de spits meer te maken met de fratsen van tovenaar Erik en niet zo zeer met een gebrek aan mogelijkheden. Alvarez op het middenveld is een andere ergernis, maar Labyad in de spits past daar ook wel enigszins bij.

Labyad op zich is al ergernis genoeg. :lmao:
 
Ajax, PSV en de interesse in Zahavi: 'Bij Ajax mogen ze zeggen wat ze willen'

link

Volgens de speler en zijn omgeving was Ajax ook concreet in de markt. Het begrip 'concreet' lijkt momenteel een duidelijk andere betekenis in Amsterdam en Eindhoven te herbergen. Volgens het management van Zahavi is de speler niet aangeboden, zoals Ajax beweert. 'Ze waren te laat', is de letterlijke tekst vanuit de entourage van Zahavi.

Als we Ronan Katzav, al tien jaar de Israëlische zaakwaarnemer van Zahavi, met de uitspraken van Ten Hag confronteren, zegt hij: 'Een speler als Eran Zahavi hoef je nergens aan te bieden. Wij hebben van tien goede clubs aanbiedingen gehad voor Eran en uit respect voor die clubs doe ik daar geen mededelingen over. Bij Ajax mogen ze zeggen wat ze willen. Ik doe dat niet, ik heb een reputatie hoog te houden.'
'Er was overigens geen enkele discussie waar Eran heen zou gaan. PSV was zijn eerste keus. Eran wilde met Schmidt werken. In China heeft hij al eens geprobeerd Eran naar Beijing te halen. Toen hebben we ook met hem gezeten. De filosofie van Schmidt spreekt ons zeer aan, Eran wilde alleen naar PSV.'
 
Labyad op zich is al ergernis genoeg. :lmao:
Ik heb die wedstrijd zitten kijken en ik moet eerlijk zeggen dat hij wat volwassener overkwam. Keek voor m’n gevoel ook anders uit zijn ogen, al is dat wellicht gewoon perceptie. Hoe dan ook toch gewoon een jongen die er wat van probeert te maken, ook al ging hij hier niet prettig weg.
 
Ik heb die wedstrijd zitten kijken en ik moet eerlijk zeggen dat hij wat volwassener overkwam. Keek voor m’n gevoel ook anders uit zijn ogen, al is dat wellicht gewoon perceptie. Hoe dan ook toch gewoon een jongen die er wat van probeert te maken, ook al ging hij hier niet prettig weg.

Zolang het bij proberen blijft vind ik het best. :p
 
Terug
Bovenaan Onderaan