De lat is nu al zo hoog, voor zo'n oude man dat die alleen maar nog kan falen :ROFL:

Ik verwacht geen 20 goals. Als ie er een stuk of 10-15 maakt, Malen ze ook gewoon maakt en invallers Madueke (als spits) en Romero er nog een paar dan zijn we al een heel eind. Lammers hebben we niet zo lang in PSV 1 gezien en kwam natuurlijk terug van een blessure, maar dat was nou ook niet echt een goalgetter. We gaan het zien. In ieder geval heeft Schmidt met Zahavi, Madueke en Romero nu wat te kiezen voor naast Malen.
 
Kansloze actie zeg. Alsof iedereen in Amsterdam wil voetballen :braak:

Lijkt mij dat daar toch een zekere angst uit spreekt namens Ajax, wat ik alleen maar als compliment zie. Waarom zou Ajax er iets om geven dat PSV een 33-jarige spits toevoegt aan de selectie? ;)

Misschien willen ze het alleenrecht op spelers met een Joodse achtergrond in de Eredivisie? Zo, die grap is ook gemaakt.
 
Ach, wie zal zeggen wat waar is. Waar er voetbal zaakwaarnemers zijn, zijn er ook dubbele en foutieve verhalen. Wat dat betreft maakt het niet uit wat zo is.

Als Zahavi er straks 25 inlegt, dat was het een goeie deal van PSV. Misschien wilde Ajax hem niet, maar dan hebben ze dat verkeerd gezien als ze liever met Labyad in de spits willen spelen. Maar misschien wilden ze hem wel hebben, en was het niet gelukt.
Of Zahavi blijkt er niks van te kunnen, en dan heeft Ajax het goed gezien. Of geluk gehad.

Achteraf is mooi wonen.
 
Ik verwacht geen 20 goals. Als ie er een stuk of 10-15 maakt, Malen ze ook gewoon maakt en invallers Madueke (als spits) en Romero er nog een paar dan zijn we al een heel eind. Lammers hebben we niet zo lang in PSV 1 gezien en kwam natuurlijk terug van een blessure, maar dat was nou ook niet echt een goalgetter. We gaan het zien. In ieder geval heeft Schmidt met Zahavi, Madueke en Romero nu wat te kiezen voor naast Malen.

Ik verwacht 25plus goals, eerlijk gezegd.
 
Lijkt mij dat daar toch een zekere angst uit spreekt namens Ajax, wat ik alleen maar als compliment zie. Waarom zou Ajax er iets om geven dat PSV een 33-jarige spits toevoegt aan de selectie? ;)

Misschien willen ze het alleenrecht op spelers met een Joodse achtergrond in de Eredivisie? Zo, die grap is ook gemaakt.
Dat gaat nog wat worden in de Arena, ben benieuwd of de supporters van Ajax iets gaan zingen of bedenken.
 
Snap best dat menig PSV'er vrij lekker gaat op berichten die doen vermoeden dat Ajax ook achter deze man aan zat en door hem is afgewezen, maar dat is simpelweg lulkoek.

Wanneer je je als Ajacied minder positief of zelfs negatief uit laat over een nieuwe aanwinst van PSV heb je de schijn natuurlijk automatisch al tegen. Vandaar dat ik normaliter alleen reageer wanneer ik positief verrast ben wat betreft spelers van PSV, zoals bij Max. Voordat zijn komst officieel was zei ik al dat ik vond dat jullie daar een geweldige slag mee zouden slaan. Dat vind ik nog steeds een formidabele aankoop en volgens mij bewijst hij dat al in korte tijd.

En hier was ik niet per se van plan inhoudelijk reageren op de speler Zahavi, omdat ik er alles behalve kapot van ben en alle overdreven positieve reacties totaal niet kan plaatsen. Nu doe ik het toch vanwege dat Ajax-gerucht.

Als ik de Israeliers en sommige andere comments bestudeer krijg ik het idee dat jullie CR7 2.0 hebben gecontracteerd, maar we hebben het hier in alle eerlijkheid over een 33-jarige die buiten Israel en China werkelijk niets heeft gepresteerd. En ja - er zitten best wat mooie goals tussen in die compilaties. En ja - hij heeft in China beter gepresteerd dan sommige andere uitgebluste ex-topspelers. Dat zal ik zeker niet ontkennen. Toch is de aanval momenteel laatste prioriteit voor ons, dus ik vind het totaal ongeloofwaardig dat we last minute vanuit een soort wanhoopspoging nog achter deze vent aan zijn gegaan om hem ipv 2.5m salaris 3m te bieden om hem alsnog weg te kapen voor jullie neus. Buiten dat hebben we inderdaad al een oudje rond lopen - met het verschil dat hij zelfs nog ouder is maar wel een wat geloofwaardiger CV had toen hij binnen kwam - dus ook vanuit dat oogpunt is het totaal niet realistisch dat Ajax nog een oudje zou willen toevoegen aan haar voorhoede-selectie. (Tenzij het uiteraard een Suarez is, maar dat behoeft weinig uitleg.)

Mocht hij inderdaad een sensatie worden of in elk geval aan de verwachtingen voldoen, dan zal ik de eerste zijn die mijn ongelijk zal komen toegeven hier. Aan Zahavi de eer om criticasters de mond te snoeren, maar neem van mij aan dat tot op heden niemand in Amsterdam wakker ligt van deze transfer. Ook Erik niet.

Sorry to burst your bubble...
 
Nee Erik is nog steeds in de zevende hemel van Alvarez en die geweldige prestatie tegen Sparta. Die heeft helemaal geen tijd om over ons nieuwe fenomeen na te denken ;P

Alvarez is inderdaad een farce; jammer dat jullie hier geen apart Alvarez-topic hebben of iets zoals "Parodieen op voetballers" - dan zou ik daar wat leuke compilaties kunnen plaatsen van mislukte passjes en trage sprints.
 
Aan Zahavi de eer om criticasters de mond te snoeren, maar neem van mij aan dat tot op heden niemand in Amsterdam wakker ligt van deze transfer. Ook Erik niet.

Sorry to burst your bubble...

:unsure: Wellicht liggen ze er in Amsterdam in de nacht van 10 op 11 januari 2021 wel wakker van en hebben ze er een nachtmerrie van nadat ze huilend in slaap zijn gevallen. :cautious:
We zullen het zien. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan