PSV - FC Emmen | Zaterdag 19 september | Eindstand: 2-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Één ding is toch wel flink kudt. Wie kan er koppen bij ons? Bij aanvallende en verdedigende corners hebben we echt bijna niemand. Alleen Dumfries, Teze, Gakpo en Rosario zijn +1.82m geen van hen is een spits, er zit maar 1 centrumverdediger bij die qua lengte net er mee door kan.
 
Sfeerloos, kleurloos en smaakloos op deze manier met zo weinig supporters op de tribune.
Als PSV puntverlies had geleden dan lag dat ook aan het ontbreken van de 12e man. Dat mag de directie van PSV zich ter harte nemen en hopelijk gaan ze dit bij de volgende thuiswedstrijd anders oplossen dan nu is gebeurt.
Het elftal heeft onze steun de komende tijd hard nodig.
:unsure:

Ben iig blij dat je de scheids hier niet de schuld van geeft (Y)
 
Daar kan de directie van PSV niets mee. Ze mogen niet meer toeschouwers toelaten.
Voor als je het nog niet wist. De wereld heeft te maken met een Coronavirus.
Moet je morgen eens kijken hoeveel toeschouwers er in 010 en 020 aanwezig zijn.
En dat zijn op dit moment de brandhaarden van NL.
Dat zijn er, als ik me niet vergis 13000 en 15000. Uiteraard zijn de stadions iets groter, maar niet zoveel groter dat er meer dan de helft meer toeschouwers in deze tijd in kunnen dan bij PSV.
Er waren vakken bij vanavond die bijna leeg waren, dus het kan echt wel anders met meer publiek op de tribunes.
 
Moet je morgen eens kijken hoeveel toeschouwers er in 010 en 020 aanwezig zijn.
En dat zijn op dit moment de brandhaarden van NL.
Dat zijn er, als ik me niet vergis 13000 en 15000. Uiteraard zijn de stadions iets groter, maar niet zoveel groter dat er meer dan de helft meer toeschouwers in deze tijd in kunnen dan bij PSV.
Er waren vakken bij vanavond die bijna leeg waren, dus het kan echt wel anders met meer publiek op de tribunes.
Op die manier worden ze niet minder brandhaard.
 
Moet je morgen eens kijken hoeveel toeschouwers er in 010 en 020 aanwezig zijn.
En dat zijn op dit moment de brandhaarden van NL.
Dat zijn er, als ik me niet vergis 13000 en 15000. Uiteraard zijn de stadions iets groter, maar niet zoveel groter dat er meer dan de helft meer toeschouwers in deze tijd in kunnen dan bij PSV.
Er waren vakken bij vanavond die bijna leeg waren, dus het kan echt wel anders met meer publiek op de tribunes.
Speelt waarschijnlijk ook mee dat er meer mensen op de tribunes zitten en dat er dan ook meer in de wandelgangen en in de andere ruimtes zijn.
 
Moet je morgen eens kijken hoeveel toeschouwers er in 010 en 020 aanwezig zijn.
En dat zijn op dit moment de brandhaarden van NL.
Dat zijn er, als ik me niet vergis 13000 en 15000. Uiteraard zijn de stadions iets groter, maar niet zoveel groter dat er meer dan de helft meer toeschouwers in deze tijd in kunnen dan bij PSV.
Er waren vakken bij vanavond die bijna leeg waren, dus het kan echt wel anders met meer publiek op de tribunes.

Alle seizoenskaarthouders mochten een van de 4 eerste thuiswedstrijden kiezen om aanwezig te zijn. Van de 26000 mogen er maximaal 6500 per wedstrijd aanwezig zijn.
 
Ja want hij heeft het zo goed gedaan bij?? Young Boys in 2015? Die paar showduikjes vandaag? Is ook alweer 26, vind het verre van overtuigend.

5 schoten op doel vandaag. Er is nog heel veel werk aan de winkel.
Snap jou ook hoor. Ik zie in ieder geval genoeg potentie in hem.
 
Één ding is toch wel flink kudt. Wie kan er koppen bij ons? Bij aanvallende en verdedigende corners hebben we echt bijna niemand. Alleen Dumfries, Teze, Gakpo en Rosario zijn +1.82m geen van hen is een spits, er zit maar 1 centrumverdediger bij die qua lengte net er mee door kan.
Eens. We missen lengte. Ik vind ook dat tenminste 1 van je cv’s lang moet zijn. Die zijn niet per definitie beter, maar bij corners tegen heb je ook gewoon lengte nodig. Anders worden corners strafcorners.
 
Alle seizoenskaarthouders mochten een van de 4 eerste thuiswedstrijden kiezen om aanwezig te zijn. Van de 26000 mogen er maximaal 6500 per wedstrijd aanwezig zijn.
En dat kun je aanpassen. Er kunnen best meer mensen in het stadion en toch afstand bewaren. PSV zou voor 13000 toeschouwers kunnen gaan de komende wedstrijden. Dat is nog steeds ongeveer 35 - 40% van de capaciteit en kun je voldoende afstand tussen de mensen waarborgen. Familie mag gewoon naast elkaar zitten.
Ik hoop en verwacht echt dat de directie hierover na gaat denken.
Beter ten halve gekeerd dan ten volle gedwaald.
 
Ik had het idee dat hij de dingen die Hans zei iets te serieus nam.

Hans zat dan ook wel verschrikkelijk te drammen over een vermeende overtreding en insinueerde eigenlijk dat PSV het aan de scheids te danken had dat ze wonnen. Emmen speelde best aardig maar was natuurlijk wel dik de onderliggende partij. Moet Hans niet alleen maar lopen zeiken. Je kunt blijven drammen of ook de positieve dingen eens benoemen. Hans niet, die loopt constant negatief te zeiken in zijn interviews. En na afloop even lekker met zichzelf spelen in de auto als voorbereiding op zijn dolle duikavond. Het is een zielenpiet.
 
Heb niks van de wedstrijd gezien (behalve dan de herhaling van de 1-0), maar ik zag op een gegeven moment een 1-1 stand in de 92e minuut en ben daarna een film gaan kijken.

Ik heb de hele film zitten broeden op een grappige reactie, waarom moeten jullie nou weer op z'n Duits alsnog de winnende maken? :bandage:
 
Heb niks van de wedstrijd gezien (behalve dan de herhaling van de 1-0), maar ik zag op een gegeven moment een 1-1 stand in de 92e minuut en ben daarna een film gaan kijken.

Ik heb de hele film zitten broeden op een grappige reactie, waarom moeten jullie nou weer op z'n Duits alsnog de winnende maken? :bandage:

Nog wel iets van de film meegekregen dan? :sneaky:

De wedstrijd, tja. FC Fokking Emmen, PSV heeft het er nooit makkelijk mee. Soms heb je van die clubs die je gewoon niet liggen, ook al stellen ze niks voor.

Ik denk dat IPF 's Mvogo/Vermeer vergelijking steeds meer bijval krijgt.
 
  • Geweldig
Reactions: IPF
Heb niks van de wedstrijd gezien (behalve dan de herhaling van de 1-0), maar ik zag op een gegeven moment een 1-1 stand in de 92e minuut en ben daarna een film gaan kijken.

Ik heb de hele film zitten broeden op een grappige reactie, waarom moeten jullie nou weer op z'n Duits alsnog de winnende maken? :bandage:
Warum? Darum!
 
En dat kun je aanpassen. Er kunnen best meer mensen in het stadion en toch afstand bewaren. PSV zou voor 13000 toeschouwers kunnen gaan de komende wedstrijden. Dat is nog steeds ongeveer 35 - 40% van de capaciteit en kun je voldoende afstand tussen de mensen waarborgen. Familie mag gewoon naast elkaar zitten.
Ik hoop en verwacht echt dat de directie hierover na gaat denken.
Beter ten halve gekeerd dan ten volle gedwaald.

Profvoetballers moeten ook voor 6500 toeschouwers het op kunnen brengen om zich volledig in te zetten om te scoren en een goede wedstrijd te spelen. Het mag niet uitmaken of er 6500 mensen in het stadion zitten of 13.000. Dat maakt volgens mij helemaal geen verschil.
 
Heb niks van de wedstrijd gezien (behalve dan de herhaling van de 1-0), maar ik zag op een gegeven moment een 1-1 stand in de 92e minuut en ben daarna een film gaan kijken.

Ik heb de hele film zitten broeden op een grappige reactie, waarom moeten jullie nou weer op z'n Duits alsnog de winnende maken? :bandage:

Dan heb je de 1-1 niet gezien. Anders was je wel blijven kijken tot het einde.
Je hebt de mooiste film gemist. :lmao:
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan