PSV - FC Emmen | Zaterdag 19 september | Eindstand: 2-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Typisch wel dat beide blunders van een meevoetballende keeper ook uit het mee voetballen komen, niet dat hij een domme grabbelaars fout maakt ofzo
 
Helemaal eens Ralf, gaat gewoon goedkomen. Gomes begon ook niet sterk. Mvogo staat door dat gedoe van vorige week al onder druk, krijgt een ziekenhuisbal tussen de palen teruggespeeld en ja dat kan fout gaan. Is maar de vraag of Unnerstal m met die stuit op waarde had geschat.

Ik dacht nog eventjes dat je een geintje maakte, maar je lijkt het echt te menen mbt terugspeelbal Max?:eek:
Echt iedere voetballer, iedere keeper, amateur of prof, zeker met de tijd die er was, moet zo'n bal aan kunnen nemen. Gewoon je lichaam er achter zetten en klaar.
Ideale terugspeelbal, nee zeker niet. Maar om Max nou op die goal aan te kijken... nee, die vat ik niet.
 
Ik dacht nog eventjes dat je een geintje maakte, maar je lijkt het echt te menen mbt terugspeelbal Max?:eek:
Echt iedere voetballer, iedere keeper, amateur of prof, zeker met de tijd die er was, zo'n bal aan kunnen nemen. Gewoon je lichaam er achter zetten en klaar.
Ideale terugspeelbal, nee zeker niet. Maar om Max nou op die goal aan te kijken... nee, die vat ik niet.
Dat mag. En ja, ik ben bloedserieus, een terugspeelbal geef je niet tussen de palen.
 
Ik dacht nog eventjes dat je een geintje maakte, maar je lijkt het echt te menen mbt terugspeelbal Max?:eek:
Echt iedere voetballer, iedere keeper, amateur of prof, zeker met de tijd die er was, moet zo'n bal aan kunnen nemen. Gewoon je lichaam er achter zetten en klaar.
Ideale terugspeelbal, nee zeker niet. Maar om Max nou op die goal aan te kijken... nee, die vat ik niet.
Ik dacht het ook de eerste keer, nu hij voor de 5e keer de schuld geeft aan de terugspeelbal :maniac: niet meer.
 
Hans Kraaij wil Roger Schmidt een slecht gevoel aanpraten.
Roger Schmidt: "Oh you can say what you want". En intussen denk hij. Wat maakt het mij uit. We hebben gewonnen. Dan komt Hans tot slot nog met een conclusie en dan zegt Roger Schmidt. "OK Good Bye." :lmao:
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan