Spaans voetbal

Heel jammer dit Payam.
Hoezo? Omdat je een fan bent van hem? Nou ik heb een bloedhekel aan die man en hoop dat ie bij Chelsea op zijn bek gaat, al zal dat niet gaan gebeuren omdat hij zoals altijd weer 300 miljoen tot zijn beschikking krijgt om spelers te gaan kopen.
Vandaag weer: "ik denk dat ik de beste coach van de wereld ben". Sommige mensen kwijlen bij dit misselijke trekjes van hem en trappen weer opnieuw in zijn shows en die gecultiveerde arrogantie van hem. Nou ik niet.
 
Maar wat heeft Iniesta nou gezegd? en waar kan ik dat vinden?
Ach joh Iraanse Mourinho is gewoon nep.
Alles draait om zijn ego, alles is een show. Net zoals dat hij zijn medaille niet kwam halen tegen Atletico Madrid. Typische Mourinho stunt.
 
Zo zo zware aantijgingen zeg.....
En Ineista heeft nog gelijk ook: door zijn toedoen hadden de spelers van Barca en Real een hekel aan elkaar gekregen, terwijl Xavi en Iker de beste vrienden van elkaar zijn. Zelfs del Bosque heeft gezegd dat die vriendschap het Spaanse elftal tijdens het EK heeft gered en dat de verhoudingen nooit zo slecht waren...
 
Maar wat heeft Iniesta nou gezegd? en waar kan ik dat vinden?
Ach joh Iraanse Mourinho is gewoon nep.
Alles draait om zijn ego, alles is een show. Net zoals dat hij zijn medaille niet kwam halen tegen Atletico Madrid. Typische Mourinho stunt.

Al die klote Spanjolen zijn gek, en ik moet ze financieren, dat dan weer wel.
 
Zo zo zware aantijgingen zeg.....
En Ineista heeft nog gelijk ook: door zijn toedoen hadden de spelers van Barca en Real een hekel aan elkaar gekregen, terwijl Xavi en Iker de beste vrienden van elkaar zijn. Zelfs del Bosque heeft gezegd dat die vriendschap het Spaanse elftal tijdens het EK heeft gered en dat de verhoudingen nooit zo slecht waren...

Serieus? Gelukkig maar dat Xavi en Iker vrienden zijn dan.
Vraag me wel af hoe Mourinho dat gedaan heeft, zoveel haat zaaien tussen die spelers.
Maar hij heeft het ook gedaan tussen zijn eigen spelers. Arbeloa en Iker schijnen ook overhoop gelegen te hebben, dat zei Albiol in een interview laatst.
Waar dat over ging weet ik niet.
Harde woorden van Iniesta inderdaad maar zou me niks verbazen als hij helemaal gelijk heeft.
Hij durft wel.
 
Serieus? Gelukkig maar dat Xavi en Iker vrienden zijn dan.
Vraag me wel af hoe Mourinho dat gedaan heeft, zoveel haat zaaien tussen die spelers.
Maar hij heeft het ook gedaan tussen zijn eigen spelers. Arbeloa en Iker schijnen ook overhoop gelegen te hebben, dat zei Albiol in een interview laatst.
Waar dat over ging weet ik niet.
Harde woorden van Iniesta inderdaad maar zou me niks verbazen als hij helemaal gelijk heeft.
Hij durft wel.

Hoezo durft hij wel? Ik kan slecht tegen mensen die aangeven iets niet te willen zeggen of het niet over een bepaald iemand willen hebben, maar in de tussentijd wel gewoon blijven lullen en net doen alsof ze er boven staan. Mietig gedrag.
 
Nou ja voor een Barca speler ( die normaal als zo braaf gezien worden ) is dit ondanks dat hij er niet op ingaat, wel een brutale uitspraak.
Denk dat Mourinho nog wel terug zal meppen met een gemene opmerking.
De man is immers een klein kind.
 
Belachelijke uitspraak. Vooral hoe hij het brengt, eerst een gigantische veeg uit de pan, en daarna net doen alsof hij boven het uiten van zulke kritiek staat en liever z'n mond houdt. Wat een randdebiel.
 
http://www.vi.nl/nieuws/242323/Davids-voorspelt-lastige-periode-Neymar-bij-Barcelona.htm

Sinds wanneer is de mening van een speler/coach van een amateurclub relevant?? :rolleyes:

Goed, ik weet natuurlijk ook wel dat Davids (o.a.) bij Barcelona heeft gespeeld, maar ik ben het niet eens met zijn mening. Ik denk dat Neymar prima bij Barcelona past, en de wisselwerking tussen Messi en Neymar het niveau van Barcelona (dat toch wel tanende was) omhoog zal krikken.
 
Belachelijke uitspraak. Vooral hoe hij het brengt, eerst een gigantische veeg uit de pan, en daarna net doen alsof hij boven het uiten van zulke kritiek staat en liever z'n mond houdt. Wat een randdebiel.

Maar hoe kan Mourinho zoveel invloed gehad hebben op de hekel tussen de spelers van Barca en Real? hoe zou hij dat gedaan hebben dan?
Dat de verhoudingen zo verpest worden dat ze zelfs in het Nationale team een enorm slechte band hebben gekregen.
Vraag me echt af hoe Mourinho die niet eens coach is van het nationale team zoveel invloed gehad heeft.

Ik heb trouwens nu gelezen ergens ( weet niet meer waar ) dat Ronaldo bijna rond is met Real over zijn nieuwe contract.
Aan de andere kant schijnt hij zijn huis te koop gezet te hebben. Dat is wel vaag.
Hij zou volgens die bron dan een salaris van 32 miljoen per jaar gaan krijgen.
Ik vind het belachelijk.
Als Real hier ja tegen zegt staan ze eigenlijk voor lul. Ronaldo die altijd maar roept dat het hem niet om het geld gaat, eist zo'n absurd bedrag per jaar.
Van mij mag hij weg.
Als het waar is dan heb ik liever dat hij gaat. Zo'n speler hoef ik niet.
Zelfs niet als hij Ronaldo heet.
 
Laatst bewerkt:
Verdacht van achterhouden 4 miljoen.... daar lacht die kerel toch om, kom op zeg..
 
Hij heeft nog niet genoeg geld, ofzo?

Lionel Messi – Vermogen: $110.000.000
Hoeveel geld heeft Messi? Het vermogen van Lionel Messi wordt geschat op 110 miljoen dollar, net als Lebron James. Lionel Messi ontvangt zijn salaris van FC Barcelona. Het salaris van Lionel Messi bedraagt bijna 15 miljoen dollar. Daarnaast kon de Argentijnse voetballer nog eens 15 miljoen dollar aan sponsorinkomsten bij schrijven aan zijn vermogen. Lionel Messi wordt gezien als de beste voetballer van het moment.

:unsure:Lijkt me ruimschoots genoeg.... Voor straf mag hij 3 jaar gratis bij PSV voetballen...;)
 
Messi's contract werd zelfs meerdere keren opgewaardeerd zonder dat hij om een loonsverhoging had gevraagd. CR7 daarentegen schreeuwt ieder jaar moord en brand om een hoger salaris of financiële verbetering.

Ik vind de bedragen die dit soort voetballers krijgen wel absurd, die 4 miljoen zouden voor hem inderdaad niets zijn maar hij ontkent het.
 
Ben benieuwd of hier wat van waar is.

Ronaldo heeft trouwens op zijn facebook en twitter gezegd dat alle geruchten over dat een nieuw contract met Real bijna rond is niet waar zijn.
Dus of hij blijft nu nog een jaar en maakt zijn contract af en gaat dan weg of hij gaat naar een andere club.
Persoonlijk denk ik dat hij gaat.
 
Maar waarheen dan? PSG? Monaco? Dat zijn denk ik de enige clubs die hem kunnen / willen betalen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan