Sam Lammers (A)

Ik hoop nog altijd op iets uit de scouting (in mijn naïviteit). Geen spits uit een topcompetitie, nee. Maar bijv. Kezman kwam ook niet uit een topcompetitie en kostte eerst ook niet heel veel. Andere tijd, ik weet het. Maar je zou toch zeggen dat het mogelijk is.
Maar sowieso hebben we het hier toch niet over de eerste keus? We hebben Malen, en Romero zou nu toch ook een kans moeten krijgen?

Kezman is nog altijd de duurste aankoop aller tijden van "ONS PSV". Dus ja, wat is er precies mogelijk? Veel geld uitgeven aan een speler uit een lerenballencompetitie, dat is zeker mogelijk. Maar bij spelers uit dergelijke competities heb je garantie tot om de hoek. Bij Kezman pakte het redelijk uit, al kwam die ook pas in zijn 3e en 4e seizoen echt op stoom.

Maar als PSV nu 30 miljoen gulden gaat investeren hoop ik wel dat het in een speler is die er meteen staat, die binnen 1 wedstrijd een klik heeft met Malen en samen met hem garant staat voor 50-60 doelpunten. Maar liever hoop ik dat er een redelijke, kopsterke spits voor de breedte / complementariteit wordt gehaald en het geld geïnvesteerd wordt in een klasbak op het middenveld.
 
Ik wens Sam veel succes met het einde van zijn carrière, als dit doorgaat. Het was bij ons al de vraag, dit zou een doodsteek zijn. Aan de andere kant snap ik ook wel dat je zoveel mogelijk probeert te cashen tijdens je kortere loopbaan, ik ga er tenminste vanuit dat ie een flinke salarisverhoging krijgt.
 
Wordt John de Jong dan toch nog een goede verkoper?

Maar anderzijds: is De Jong een goede TD als Lammers straks in 2021 gratis de deur uit loopt? Denk we dan met z'n allen "goed gedaan, John!"?
Ik niet. Ik denk dat het knapper is om een speler daadwerkelijk voor een goede prijs te verkopen dan iemand nee te verkopen.
 
Deze move van Lammers was natuurlijk heel lastig te voorspellen. Ze zullen Lammers voor komend seizoen als zekerheidje hebben gezien, en gewoon geen back up plan gehad hebben. Als ze dat namelijk wel hadden gehad, hadden ze meteen doorgeschakeld. Zoals Rednas zegt: dan moet je 'm gewoon goed verkopen (speler heeft natuurlijk nog maar een jaarcontract), en een nieuwe spits halen. Maar die nieuwe spits moet eerst nog even uit de hoge hoed worden getoverd.
 
Deze move van Lammers was natuurlijk heel lastig te voorspellen. Ze zullen Lammers voor komend seizoen als zekerheidje hebben gezien, en gewoon geen back up plan gehad hebben. Als ze dat namelijk wel hadden gehad, hadden ze meteen doorgeschakeld. Zoals Rednas zegt: dan moet je 'm gewoon goed verkopen (speler heeft natuurlijk nog maar een jaarcontract), en een nieuwe spits halen. Maar die nieuwe spits moet eerst nog even uit de hoge hoed worden getoverd.

Doe maar uit de lage hoed dan. :D We hebben niet zoveel tijd meer en uit de hoge hoed duurt mogelijk te lang. :cautious: ;)
 
PSV-spits Sam Lammers nog even in de wachtkamer voor transfer naar Atalanta

link

Het overleg tussen PSV en de zaakwaarnemer van Sam Lammers over een transfer naar Atalanta Bergamo heeft dinsdag nog niet geleid tot een definitieve doorbraak. Partijen zijn elkaar de afgelopen periode wel genaderd en Atalanta heeft opnieuw het bod op de spits verhoogd, maar wilde dinsdagavond nog steeds niet volledig betalen wat PSV in gedachten heeft.


Blijf nog maar even zitten dan.
Plaats genoeg in de wachtkamer.

1600206242502.jpeg
 
Huh, ik ging ervan uit - naief als ik ben - dat de John de Jong van Bergamo zoiets uit onderhandeld met onze JdJ en Toon? Ik dacht dat de zaakwaarnemer alleen de speler vertegenwoordigd bij contractonderhandelingen? Maar ik zit er naast misschien. Weet iemand welke rol en spelermakelaar heeft bij de transferonderhandelingen tussen clubs?
 
Huh, ik ging ervan uit - naief als ik ben - dat de John de Jong van Bergamo zoiets uit onderhandeld met onze JdJ en Toon? Ik dacht dat de zaakwaarnemer alleen de speler vertegenwoordigd bij contractonderhandelingen? Maar ik zit er naast misschien. Weet iemand welke rol en spelermakelaar heeft bij de transferonderhandelingen tussen clubs?

De rol van stoorzender en eigen zakkenvuller. :cautious: :money:
 
PSV hard voor Sam Lammers en zaakwaarnemer na nieuw Atalanta bod

link


Sam Lammers dient er toch ernstig rekening mee te houden dat PSV hem niet laat gaan dit seizoen.

Lammers en zijn onbetrouwbare zaakwaarnemer azen op een transfer naar Italië maar PSV stelt zich hard op. De club wil duidelijk een signaal afgeven na een eerder mondeling akkoord tussen de club en zijn zakelijke gevolg.

De club heeft dinsdag in een gesprek met de zaakwaarnemer van Sam Lammers zijn standpunt nog maar eens duidelijk gemaakt. PSV eist een dubbelcijferig bedrag van Atalanta Bergamo en anders zal er geen transfer komen.

Hopelijk houdt PSV de poot stijf. :fb:
En met dubbelcijferig wordt natuurlijk bedoeld dubbelcijferig miljoenen euro's en niet voor € 10,=. :rolleyes: ;)
 
Huh? Volgens mij was dit vorig jaar al bekend en werd toen gezegd dat dit percentage alleen gold voor die transferperiode?
 
Brands was er tot 15 mei 2018. Sam Lammers is officieel verhuurd op 15 juni 2018.
Ok, helder. Handtekening van JDJ, maar aangezien het opzetten van een verhuur niet over 1 nacht ijs gaat vraag ik mij af of je alles op JDJ kan afwentelen.
 
Ok, helder. Handtekening van JDJ, maar aangezien het opzetten van een verhuur niet over 1 nacht ijs gaat vraag ik mij af of je alles op JDJ kan afwentelen.
Dat is zo.. maar dit soort afspraken zijn er in het verleden (zover ik weet) nooit gemaakt. Alleen het idee al.
 
Terug
Bovenaan Onderaan