FC Groningen - PSV | Zondag 13 september | Eindstand 1-3

Status
Je kunt niet meer reageren.
Maar even samenvattend:

- Een aantal PSV'ers valt positief op: Teze, Boscagli, Rosario, Madueke
- Een aantal PSV'ers kunnen nog een stukje beter dan ze gisteren lieten zien: Max (nog niet helemaal topfit), Malen (mist de laatste paar procent), Dumfries (idem, hopelijk niet bezig met een transfer), Mvogo. Thomas is geen hoogvlieger maar kan ook beter dan gisteren.

- Padt stopt 2 100% kansen en een penalty, Mvogo veroorzaakt het enige tegendoelpunt
- Er komen nog versterkingen bij
- De ploeg is nog niet helemaal op elkaar ingespeeld

Met iets meer scherpte en geluk wordt het 0-6 in plaats van 1-3. Met de versterkingen erbij wordt het 0-7, en als de ploeg op elkaar in is gespeeld 0-8.

In een uitwedstrijd tegen Groningen.

Dan kunnen we 1 ding concluderen: de rest van de eredivisie heeft geen schijn van kans.
 
aQM7QaT.jpg
 
Geweldige voetballer, maar wel erg kwetsbaar. Misschien moet 'ie gewoon aansluiten bi jde technische staf als spitsentrainer.

Wellicht. Daarnaast kan ik me voorstellen dat de medische staf van een iets ander kaliber is dan die van Bayern. Is toch alsof je ineens door Klazien uut Zalk geholpen gaat worden.
 
Wellicht. Daarnaast kan ik me voorstellen dat de medische staf van een iets ander kaliber is dan die van Bayern. Is toch alsof je ineens door Klazien uut Zalk geholpen gaat worden.
Daarnaast, om met Dirty Harry te spreken:
”A man got to know his limitations”
 
Overigens mocht die voorassist (buitenkant voet, lange bal op Madueke) van de 1-3 van Mo er ook zijn zeg. Ik weet niet helemaal of het bewust is, maar als er iemand zo'n bal bewust kan geven is het Mo wel.
Ja was dat Mo? Dacht dat sommigen zeiden dat het Boscagli was.

Iig, het was een prachtige - maar dan ook echt prachtige - bal.
 
Volgens mij heeft Mo niet zo te klagen wat betreft media en wierook. Zeker niet voor iemand die het allemaal nog over langere periode moet laten zien. De potentie is er.

Tja dan moet je het schakelprogramma van fox nog maar eens terugkijken. Een ajacied geeft een bal met de buitenkant die nog maar net aankomt en Hans Kraaij ligt al te schuimbekken onder de tafel. Mo doet hetzelfde en het gaat na de wedstrijd alleen over Mvogo en Robben.
 
Kan je boos worden om mijn reactie, maar jij hebt serieus nergens een neutraal woord, laat staan een positief woord over de wedstrijd geuit, voor de wedstrijd een negatieve comment over Lammers, gedurende de wedstrijd 2 comments over n headset en rijk worden, en negatieve opmerkingen over Mvogo.
En dan nog raar vinden dat een deel van t forum toch ergens blijft denken dat je voor een andere klup bent.

Omdat je zo graag antwoorden wilt..
1) iedereen hier is lyrisch over PSV en het resultaat, waarom moet ik reactie #238 worden die het zelfde typt? :rolleyes:
2) Comment over Lammers was sarcasme en goed mogelijk in praktijk, hij heeft zijn zinnen op vertrek gezet dus logisch dat zijn hoofd daar zit
3) Mvongo was een en al negativiteit gister, dus ik zei hier niks geks :FP:
4) Men vind dat ik voor ander club ben? Terwijl ik hier langer zit dan menig ander van jullie die komt typen, dat blijft hilarisch altijd :FP:

Samengevat, ik ben nooit boos, ik hou niet van polonaise doen en het zelfde herhalen hoe 'geweldig' alles is, ik ben voor PSV en hajduk split al me hele leven. Wat men verder denkt interesseert me echt bar weinig, Als je echt ooit iemand treft die 12 jaar op een forum zit waar die niet thuis hoort dan mag je van die persoon een standbeeld bouwen :FP:
 
Omdat je zo graag antwoorden wilt..
1) iedereen hier is lyrisch over PSV en het resultaat, waarom moet ik reactie #238 worden die het zelfde typt? :rolleyes:
2) Comment over Lammers was sarcasme en goed mogelijk in praktijk, hij heeft zijn zinnen op vertrek gezet dus logisch dat zijn hoofd daar zit
3) Mvongo was een en al negativiteit gister, dus ik zei hier niks geks :FP:
4) Men vind dat ik voor ander club ben? Terwijl ik hier langer zit dan menig ander van jullie die komt typen, dat blijft hilarisch altijd :FP:

Samengevat, ik ben nooit boos, ik hou niet van polonaise doen en het zelfde herhalen hoe 'geweldig' alles is, ik ben voor PSV en hajduk split al me hele leven. Wat men verder denkt interesseert me echt bar weinig, Als je echt ooit iemand treft die 12 jaar op een forum zit waar die niet thuis hoort dan mag je van die persoon een standbeeld bouwen :FP:
Als iedereen roept dat t slecht is heb je er geen probleem mee om #238 te zijn, daarbij t geschutter van de keeper was ook al benoemd ;)
Maar laat ik maar ophouden als broekie wat hier pas 9 jaar komt kan ik niet op tegen uw staat van dienst :maniac:
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan