FC Groningen - PSV | Zondag 13 september | Eindstand 1-3

Status
Je kunt niet meer reageren.
Kan je boos worden om mijn reactie, maar jij hebt serieus nergens een neutraal woord, laat staan een positief woord over de wedstrijd geuit, voor de wedstrijd een negatieve comment over Lammers, gedurende de wedstrijd 2 comments over n headset en rijk worden, en negatieve opmerkingen over Mvogo.
En dan nog raar vinden dat een deel van t forum toch ergens blijft denken dat je voor een andere klup bent.

Ik vind de bijdragen van Quagmire bijna altijd leuk om te lezen 🤔. Mooi eigen en vaak dwars geluid 👍
 
Ik heb een tijdje niet gepost en ook PSV niet heel erg gevolgd de afgelopen maanden, maar ik heb me vanmiddag vermaakt! Wat een andere spelopvatting. Ging alles goed? Nee. Maar het mooie pressing voetbal afgewisseld met vlijmscherpe counters deed mij goed. Vooraf lichtelijk verrast door de opstelling, maar achteraf bleken dat allemaal logische keuzes.

Toch maar weer even wat cijfertjes doen?

Mvogo: 7. Ja, dat lijkt wellicht hoog na zijn giga blunder, maar ik heb oprecht genoten van zijn meevoetballen. Daar begon ons pressing voetbal namelijk al.

Dumfries: 6. Prima, steady. Wel onopvallend voor zijn doen.
Teze: 7. Verbaasd over zijn duelkracht en snelheid. Speelde een prima pot in dit systeem.
Boscagli: 6. Goed in de opbouw, verdedigend niet tegen gevallen.
Max: 7. Prima debuut. Lekker gas op de lolly! Onze backposities zijn genieten geblazen.

Mauro JR: 7. Goede pot! Ik was lichtelijk teleurgesteld om Ihattaren niet in de basis te zien, maar ik heb hem niet gemist. Gaat helemaal goedkomen, maar goed van Schmidt dat hij even een signaal afgeeft. Mauro was goed.
Rosario: 8. Jawel, daar is ie weer! Koning Pablo. Wauw, hij leek zelfs nog beter dan in zijn eerste goede jaar. Hakjes, duelkracht, passing en mooie tackles. Wat een loopvermogen.
Thomas: 6. Speelde verdienstelijk. Werkte hard en liep veel dicht.
Gakpo: 8. Balvast en vooral mooie goals. Ik twijfel een beetje of hij het echt gaat maken, vooral omdat hij nogal flegmatiek en grillig overkomt, maar hij is beslissend en heeft alle kwaliteiten. Het zou zomaar wat kunnen worden.

Malen: 7. Heel fijn om hem weer terug te zien. Een goede goal en een aantal mooie acties. Was niet perfect, maar wel belangrijk.
Lammers: 6. Voor de moeite. Blij als hij weg is.

Heerlijke invalbeurt van Madueke. Wat een talent. Ihattaren viel ook prima in. Dit kan zomaar best een mooi seizoen worden; ik was vooral blij met de teamprestatie.

PS: ik luister graag naar interviews met Roger Schmidt. Een voetbalfilosoof.
Gelukkig hier weer een beoordeling van onze eigen voetbalfilosoof (samen met De Bondscoach natuurlijk). Als er iemand is die ik gemist heb op het forum de afgelopen tijd...
 
Hendrix ook wel goeie invalbeurt trouwens.
nog ff de prijs opdrijven. Met alle geruchten ben ik benieuwd wie we nog verkopen/verhuren en wie we halen.
Ik had dat ff niet bedacht, Der Jaufe . Ik vond Hendrix namelijk tegenvallen.
Schmidt kan bij mij nou iig al niet meer stuk, door Boscagli en Teze in de basis te zetten ten faveure van Jinxer en Baumi, en door luie Mo aan te pakken.
Voor de wedstrijd was men op insta blijkbaar vrij ontevreden over Schmidt, hoorde ik van mijn vrouw.
 
Hendrix en Lammers weg. Nog een CV en CMV met meerwaarde voor de basis erbij en misschien nog een pinchhitter van het type Woutje Weghorst.
 
Eindelijk een trainer die begrijpt dat de eerste elementen inzet,conditie,snelheid en loopvermogen inbrengt. Thomas en Mauro keihard gewerkt en aan Mo laten zien hoe je dat doet ipv de vedette uithangen.
Keeper ook een verademing snelle hervattingen en er straalt rust uit zijn ogen. Fout gemaakt maar waarom biedt HendriKCS zich aan in de dekking?? Gakpo wordt een topper met een geweldig rendement.
strafschoppen is nogal een ding bij PSV.
 
Het zit Perez echt hoog, als Dumfries t opneemt voor zn keeper gaat ie nog een keer los.
Prima dat Perez het zo verwoord, alleen hij gaat er 10 minuten over door. Ik betaal geen 10 euro per maand voor Fox, voor het intrappen van open deuren.
Interview met de trainert mag ook gewoon in het Engels. Ik neem aan dat de meeste mensen dat het beste kunnen volgen. Ik in ieder geval wel. Houden ze het interview voor de fans? Of zodat Hansie Hansie z'n Duits weer eens uit de kast kan halen?
 
Zou Max Power (Sunderland) wat zijn voor de bank als CVM? Niet om het voetballende maar gewoon omdat het een heerlijke naam is om binnen de lijnen te brengen bij een achterstand en met de filosofie van Schmidt. :unsure: :maniac:
 
Prima dat Perez het zo verwoord, alleen hij gaat er 10 minuten over door. Ik betaal geen 10 euro per maand voor Fox, voor het intrappen van open deuren.
Interview met de trainert mag ook gewoon in het Engels. Ik neem aan dat de meeste mensen dat het beste kunnen volgen. Ik in ieder geval wel. Houden ze het interview voor de fans? Of zodat Hansie Hansie z'n Duits weer eens uit de kast kan halen?

Taal waarin maakt me niet eens zoveel uit (beide ondertitelen natuurlijk voor Nederlandse tv), maar snij de vragenstellers eruit en laat Schmidt gewoon reageren met zijn reactie op de wedstrijd. Komt goed geluid uit die vent. Misschien wel de beste aankoop voor PSV in jaren, al is het nog vroeg en moet hij het echt nog laten zien met deze groep op momenten dat het er echt om gaat.
 
Ik vond Mvogo met name positioneel niet echt goed overkomen eigenlijk. Eens met Der Muzikant dat proberen te voetballen belangrijker is, maar in het geval van die pass op Hendrix had het wel een peer naar voren moeten zijn natuurlijk. Hopelijk is dat een beetje de roest die er van af moet. Gomes begon ook twijfelachtig.
Begint al met het geknoei iemand aan te spelen als je helemaal omsingeld bent. Daarnaast het terugspelen van Teze was ook niet nodig. Al krijg je die bal, geef hem dan een peer.
 
Begint al met het geknoei iemand aan te spelen als je helemaal omsingeld bent. Daarnaast het terugspelen van Teze was ook niet nodig. Al krijg je die bal, geef hem dan een peer.

Ik denk dat het een gevalletje "ik zal ze eens laten zien hoe goed ik kan voetballen" was. Hij wou gewoon even zijn visitekaartje afgeven door als een eindbaas volkomen kalm die bal naar Hendrix te passen tussen 3 man in. Liep even verkeerd af. Dat zal hij de volgende keer wel anders aanpakken gok ik zo.
 
PSV heeft een schitterend, talentvol team dit seizoen. Kan niet anders zeggen.

Gakpo, Malen, Ihattaren (zat zelfs op de bank, lol), Madueke, wellicht Lammers als die blijft, een meevoetballende keeper, twee hele sterke backs; wow! Die Teze vind ik ook redelijk indruk maken. En dat gecombineerd met een trainer die een duidelijke, aantrekkelijke visie op het spel heeft. Geweldige zet om hem binnen te halen.

Volgens mij wordt het dit seizoen weer héél spannend. May the best win. Proficiat met vandaag in elk geval.
 
PSV heeft een schitterend, talentvol team dit seizoen. Kan niet anders zeggen.

Gakpo, Malen, Ihattaren (zat zelfs op de bank, lol), Madueke, wellicht Lammers als die blijft, een meevoetballende keeper, twee hele sterke backs; wow! Die Teze vind ik ook redelijk indruk maken. En dat gecombineerd met een trainer die een duidelijke, aantrekkelijke visie op het spel heeft. Geweldige zet om hem binnen te halen.

Volgens mij wordt het dit seizoen weer héél spannend. May the best win. Proficiat met vandaag in elk geval.

Max lijkt ook de linksback te zijn die PSV gewoon nodig had. Als Dumfries en Max beiden fit zijn, zijn de back posities gewoon erg sterk bezet. Naar mijn idee moet er vooral nog een middenvelder voor naast Rosario bij en het liefst ook nog een sterke cb voor naast Teze. Boscagli speelde vandaag prima, maar blijft toch een groot twijfelgeval verdedigend, wat zeker tegen de sterkere tegenstanders/aanvallers nog regelmatig aan het licht zal komen.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan