Goeie, solide speler die wekelijks bij de besten hoort in Groningen. Geen idee of hij de stap naar PSV kan maken, het lijkt me eerder iemand voor de breedte dan iemand die ons direct sterker maakt. Maar het zou kunnen als vervanging voor een Rosario/Hendrix/Sadilek.

Staat ook wel op lijstjes van buitenlandse clubs. Kan ook zomaar zijn dat hij een Hateboer / De Roon / Gosens gevalletje is.
Ik zou die andere twee jonge jongens (Posthuma en Kaam) van Groningen halen en niet deze speler. Die vind ik meer potentie hebben maar idd wat jij zegt, je weet het maar nooit. Maher kon destijds kiezen tussen Arsenal of PSV. Nu denkt ie misschien, had ik maar voor Arsenal gekozen. Had ie iig een betere bankrekening want sportief is het hier ook niets geworden.
 
Dat soort spelers lijken dan ook alleen in het buitenland te floreren en niet in Nederland bij een "topclub".
Klopt. Ze gaan vaak naar clubs waar niet al te hoge verwachtingen zijn tov kampioenschappen behalen of presteren in de CL enz. Atlanta bijv is nog altijd geen topclub, in niets niet. Ze zijn wel gegroeid maar van hen worden nooit kampioenschappen verwacht. Bij Ajax of PSV kom je om meteen te presteren en terecht. Want die clubs moeten kampioen worden. En dan moet je erg snel zijn met aanhaken. Hateboer is “ al” 26 en de Roon al 28. Zij hebben zich in de luwte kunnen ontwikkelen. Bij Ajax en PSV kan dat niet.
 
Blijkbaar zou PSV interesse hebben in Azor Matusiwa van Groningen, verdedigende middenvelder/controleur. Moet zeggen dat ik nooit zo op hem heb gelet dus niet echt kan zeggen of ik dit toejuich of niet. Zou wel een duidelijk signaal naar Rosario en/of Hendrix zijn. Een vriend van mij die Groningen fan is, is wel enthousiast over hem.

Ik heb de beelden van hem terug gekeken bij Fc Groningen en daarvoor bij de jeugd elftallen bij Ajakkes en ik zeg halen die jongen vind Hendrix al de laatste jaren geen topper meer en zeg verkoop die.
Met dat geld kunnen we verder investeren in een nieuw te bouwen elftal.
En haal deze jongen binnen voor de basis wat een onderscheppingen heb die gast zeg pakt bijna alle ballen af van de tegenstander is ook nog is heel snel en geeft goede voorzetten.
Die zou je maar voor je verdediging hebben staan op het middenveld past precies in het spelletje wat Schmidt wil.
van mij mag die komen eindelijk weer is goed gescout van PSV ga voor die dubbeldeal met fc Groningen Zeefuik & Azor Matusiwa .
 
Ajax wordt in verband gebracht met Mohammed Kudus, een Ghanese middenvelder, die ook als spits en op de buitenkant kan spelen. Staat in Denemarken te boek als groot talent. Hij geeft in een bericht van Soccernews (ja ik weet dat dit niet heel betrouwbaar is) aan dat hij Ajax verkiest boven Gladbach en Man Utd omdat hij de kans op speeltijd daar groter acht.

Dit lijkt mij de perfecte speler als loper op het middenveld zoals Van Ginkel deed in zijn PSV periode. Daarmee past hij mijn inziens dan ook perfect bij het spel van onze nieuwe trainer.

Het enige nadeel kan zijn dat spelen met Kudus te aanvallend is, als je ook nog Mo'tje op het middenveld wilt zetten.


Correctie: toch te laat, gaat voor 9 miljoen naar Ajax.
 
Laatst bewerkt:
Arnaud Lusamba (afgelopen seizoen OGC Nice) is een speler die afgelopen winterstop nog aan PSV werd gelinkt, is op dit moment transfervrij.

 
Arnaud Lusamba (afgelopen seizoen OGC Nice) is een speler die afgelopen winterstop nog aan PSV werd gelinkt, is op dit moment transfervrij.


Dat klinkt niet al te best. Profielfoto stelt ook niet bepaald gerust. Kortom, het gerucht zal wel een kern van waarheid bevatten. Trouwens ook gelijk even een blik geworpen op de transferwaarde van de PSV spelers op die site; echt schrikbarend laag, topclub onwaardig.
 
De Guzman is transfervrij, misschien kan hij wat extra's toevoegen aan ons middenveld? Hij is wel al 32 jaar, en niet echt 'creatief gescout', maar ik zou hem wel laten meetrainen en kijken of hij een contract verdient
 
De Guzman is transfervrij, misschien kan hij wat extra's toevoegen aan ons middenveld? Hij is wel al 32 jaar, en niet echt 'creatief gescout', maar ik zou hem wel laten meetrainen en kijken of hij een contract verdient
Lijkt me een beter idee dan Van Ginkel.
 
Ik zou die andere twee jonge jongens (Posthuma en Kaam) van Groningen halen en niet deze speler. Die vind ik meer potentie hebben maar idd wat jij zegt, je weet het maar nooit. Maher kon destijds kiezen tussen Arsenal of PSV. Nu denkt ie misschien, had ik maar voor Arsenal gekozen. Had ie iig een betere bankrekening want sportief is het hier ook niets geworden.

Kopen en lekker nog 2 jaar bij Groningen laten.
 
Zou Vlap na een rampjaar bij Anderlecht trek hebben in PSV? Vind dat een speler die zich maar zelden verstopt en altijd wel in de 16 verschijnt. Speler met een enorme drive vooruit.
 
Je hebt gelijk. Ik bedoelde het rampjaar van Anderlecht. En inderdaad het feit dat hij ondanks dat toch wel positief opviel.
Er worden weer transfers besproken voor posities met de minste prioriteit. Is er ruimte in het team voor de tandem Lammers - Vlap?
Feit is wel dat ze bij Heerenveen erg lekker speelde samen.
 
Dit zou denk ik mijn droomaankoop zijn. Hij lijkt me helaas onhaalbaar maar ik was verrast door zijn lage waarde dus wie weet.
 
Laatst bewerkt:
Dit zou denk ik mijn droomaankoop zijn. Hij lijkt me helaas onhaalbaar maar ik was verrast door zijn lage waarde dus wie weet.

Is inderdaad onhaalbaar. Hij krijgt nu een salaris van € 4,9 miljoen per jaar. Die komt echt niet naar PSV.
 
Terug
Bovenaan Onderaan