PSV en PUMA introduceren PSV’s derde kit

cid76140_NIEUWS_PSV%20NL_Third%20Kit_20-21_1.jpg


link
Waarom krijg ik toch een Feyenoord gevoel bij dit shirt?
Belachelijk overigens dat het echte shirt 140 euro kost, alleen een shirtje
 
Ik vind 'm helemaal mooi! Te duur, voor elk weldenkend mens, maar wel heel gaaf. Na jaren eindelijk weer eens een shirt dat überhaupt de overweging van het kopen waard is.
 
Ik vind 'm helemaal mooi! Te duur, voor elk weldenkend mens, maar wel heel gaaf. Na jaren eindelijk weer eens een shirt dat überhaupt de overweging van het kopen waard is.

Het is inderdaad een mooi shirt, maar zoals al die shirts veel te duur. Je bent n.b. een lopende reclamezuil in zo'n shirt.
Sinds Phillips niet meer op de voorkant van het shirt staat heb ik geen shirt meer gekocht.
 
Het is inderdaad een mooi shirt, maar zoals al die shirts veel te duur. Je bent n.b. een lopende reclamezuil in zo'n shirt.
Sinds Phillips niet meer op de voorkant van het shirt staat heb ik geen shirt meer gekocht.
Dus je kocht het clubshirt alleen vanwege de reclame die erop stond? ;)
Overigens is er toch ook nog steeds een “goedkope” versie van dit shirt? Wat nog fraaier is vanwege het ontbreken van die ventilatiegaatjes.
 
Dus je kocht het clubshirt alleen vanwege de reclame die erop stond? ;)
Overigens is er toch ook nog steeds een “goedkope” versie van dit shirt? Wat nog fraaier is vanwege het ontbreken van die ventilatiegaatjes.

Nee dat niet. Ik heb sowieso niet veel shirts gekocht. Maar een echt PSV shirt was met Phillips erop. ;) Dat is toch de naamgever van de club. Met Freo op de achterkant vond ik al niets en met Energiedirect op de voor- of achterkant ook niet.
 
Nee dat niet. Ik heb sowieso niet veel shirts gekocht. Maar een echt PSV shirt was met Phillips erop. ;) Dat is toch de naamgever van de club. Met Freo op de achterkant vond ik al niets en met Energiedirect op de voor- of achterkant ook niet.
Ben ik het wel mee eens. Maar Brainport Eindhoven vind ik wel een mooie zet. Is toch meer met de club verbonden dan zoiets als Ziggo of Droomparken.
 
Dus je kocht het clubshirt alleen vanwege de reclame die erop stond? ;)
Overigens is er toch ook nog steeds een “goedkope” versie van dit shirt? Wat nog fraaier is vanwege het ontbreken van die ventilatiegaatjes.
Het gaat ook om het idee, 140 euro voor het echte shirt. Waarom zo duur, ventilatie gaatjes?
 
Dat ding is never nooit 140 euro waard, hoe je het ook probeert uit te leggen. Ik gok dat het ze 2 euro heeft gekost om te maken. :lol:

Marketing duhh, het zal vast iets meer kwaliteit en naaiwerk zijn, maar het verantwoord de prijs niet. Een normaal shirt uit elkaar trekken is al haast onmogelijk.
 
PSV heeft de duurste shirtjes van alle Nederlandse clubs. Denken ze dat iedereen in Eindhoven een geldboom in de tuin heeft staan?

Maar serieus, het kan toch wel wat goedkoper lijkt me.
 
PSV heeft de duurste shirtjes van alle Nederlandse clubs. Denken ze dat iedereen in Eindhoven een geldboom in de tuin heeft staan?

Maar serieus, het kan toch wel wat goedkoper lijkt me.
Bij Ajax kost een shirt 90 euro, bij PSV ook. En als je wilt is er nog een exemplaar wat duurder is. Voor ieder wat wils.
Je hoort taxichauffeurs toch ook niet klagen dat een E63S bijna twee ton kost.
 
Bij Ajax kost een shirt 90 euro, bij PSV ook. En als je wilt is er nog een exemplaar wat duurder is. Voor ieder wat wils.
Je hoort taxichauffeurs toch ook niet klagen dat een E63S bijna twee ton kost.
Maar dan heb je ook wat. Toch?
 
Terug
Bovenaan Onderaan