Muziek

Fuck me, wat een langdradig k-verhaal. Die heb ik er ook wel een setje. Zo vroeg ik in een winkel een keer om een eenvoudig shirt (als zijnde zonder versieringen e.d.) “Kijk maar in de aanbieding-bak” was de hulp. In plaats van te huilen en video’s van een kwartier op te nemen vertrek ik en koop nooit meer iets in zo‘n winkel.
En dát verhaal geloof ik dan weer wél!
 
En toen was Ennio Morricone er niet meer, de man die toch wat indrukwekkende filmmuziek heeft gemaakt.

 
En toen was Ennio Morricone er niet meer, de man die toch wat indrukwekkende filmmuziek heeft gemaakt.

:sad:
Dan wordt ie 91, tot op het laatst muziek gemaakt en opgetreden en dan moet ie gaan door zoiets lulligs als een val :confused:

Prachtige muziek gemaakt. Enkele toppertjes:

 
Misschien al bekend bij sommigen, maar ik moest er om lachen. Bij televisieshows wordt de optredende artiesten kennelijk vaak verzocht om te playbacken. Dus wat doen Muse en Iron Maiden dan? Die maken dat belachelijk door de rollen om te wisselen en overduidelijk alles nep te doen.


 
Misschien al bekend bij sommigen, maar ik moest er om lachen. Bij televisieshows wordt de optredende artiesten kennelijk vaak verzocht om te playbacken. Dus wat doen Muse en Iron Maiden dan? Die maken dat belachelijk door de rollen om te wisselen en overduidelijk alles nep te doen.


Vreemd. Live is toch veel leuker?
 
Uhm. Ik kijk wel Netflix, maar dan nog steeds geen realityshows. Maar goed, noem het dan scripted shows ;)

Het meeste wat op televisie komt zit een soort script in, ze willen tenslotte niet dat het ruk is. Ook de Britse panelshows, komedisch van aard en één van m'n favorieten qua shows, zitten vol met voorbereide of opnieuw opgenomen grappen terwijl de shows doen voorkomen dat het allemaal spontaan is.
 

Gisteren tijdens de BBQ kwam het spel guess the song op tafel. Dit in combinatie met een goede pot bier, whisky and wijn is een erg leuk tijdverdrijf. Uiteindelijk waren we met 8 volwassenen om het hard aan het schreeuwen om het eerste te weten. :proost:
 

Gisteren tijdens de BBQ kwam het spel guess the song op tafel. Dit in combinatie met een goede pot bier, whisky and wijn is een erg leuk tijdverdrijf. Uiteindelijk waren we met 8 volwassenen om het hard aan het schreeuwen om het eerste te weten. :proost:
:grin: Deze is wel heel erg: weet je het de eerste of de tweede milliseconde.
Of ik ben gewoon een ouwe lul.
Of nog niet genoeg gedronken.
 

Gisteren tijdens de BBQ kwam het spel guess the song op tafel. Dit in combinatie met een goede pot bier, whisky and wijn is een erg leuk tijdverdrijf. Uiteindelijk waren we met 8 volwassenen om het hard aan het schreeuwen om het eerste te weten. :proost:
Nice, kwam hier niet op de titel van Bon Jovi, en wist niet dat t Eric C. was die over cocaïne zong.
 
Nice, kwam hier niet op de titel van Bon Jovi, en wist niet dat t Eric C. was die over cocaïne zong.
Om eerlijk te zijn, de titel van Bon Jovi had ik niet direct paraat, en ik wist juist dat het Eric Clapton was, maar wist die titel ook niet direct. En Bowie vind ik geen rock, maar who cares?
 
Terug
Bovenaan Onderaan