Algemene transfergeruchten

Tja, en dan biedt PSV een paar ton voor deze De Rooij, maar Fc Eindhoven wenst minimaal het driedubbele. Er zijn echter ook andere kapers op de kust binnen de eredivisie, o.a. Fc Utrecht. De Rooij moet niet straks de nieuwe Frenkie de Jong worden, die voor een paar ton (!) maar net aan onze neus voorbij gaat....

Wat dat betreft is het wel weer typisch psv, vooral als je ziet dat de concurrent vrolijk 2 miljoen neer telt voor een speler voor het jong team..

Niet dat wij daar het kapitaal voor hebben maar dan nog
 
Tja, en dan biedt PSV een paar ton voor deze De Rooij, maar Fc Eindhoven wenst minimaal het driedubbele. Er zijn echter ook andere kapers op de kust binnen de eredivisie, o.a. Fc Utrecht. De Rooij moet niet straks de nieuwe Frenkie de Jong worden, die voor een paar ton (!) maar net aan onze neus voorbij gaat....

Tja, aan de andere kant leggen we straks een miljoen neer voor een speler die in jong al faalt. Ik zie de berichten hier al; "Lekker geld stoppen in een breedte aankoop voor jong maar geld uitgeven voor de verdediging van het eerste ho maar!!"

Elke speler kan mogelijk een nieuwe Frenkie worden, maar het is makkelijk beslissingen achteraf nemen.
 
Tja, en dan biedt PSV een paar ton voor deze De Rooij, maar Fc Eindhoven wenst minimaal het driedubbele. Er zijn echter ook andere kapers op de kust binnen de eredivisie, o.a. Fc Utrecht. De Rooij moet niet straks de nieuwe Frenkie de Jong worden, die voor een paar ton (!) maar net aan onze neus voorbij gaat....

Welkom terug :)
 
Ik kan de stroom van transfergeruchten bijna niet meer aan.

:unsure: Ach het valt wel mee. Het is laagspanning. Als het nu hoogspanning was.

pikt-o-norm-veiligheidspictogram-gevaar-hoogspanni.jpg

;)
 
Ik zal het even voor je opsommen. Hierin neem ik van Rooij niet mee omdat hij voor JPSV gehaald wordt. Ik neem daarnaast alleen bevestigde berichten mee in het overzicht:

-

Thanks, handig overzicht! Scheelt weer zoeken. Weet je ook welke uitgaande transfers we hebben? Ik kom enkel tot Rodriguez (einde huur)?
 
In dat geval:

inkomende transfers:

Rigo (einde huur), Piroe (einde huur), Mauro Junior (einde huur), Jurjus (einde huur), Romero (einde huur)

Best een hoop te beleven dus.
 
Terug
Bovenaan Onderaan