PSV Nieuws Algemeen

Hopelijk gaat dit het publiek weer toelaten, want zonder is het niks. En die huidige regels van max. 10.000 man die niet mogen juichen is helemaal niks; alleen AZ zou daar geen last van hebben.

En Roda JC, die hebben al aangeven dat als ze dezelfde toeschouwersaantallen hebben als vorig jaar, iedereen er gewoon in kan.
 
Goed concept!

Alleen vind ik dit wel tegenstrijdig:
"Dragers staan via het bandje anoniem en ongemerkt in contact met elkaar."

en

"Is een van de dragers besmet met het coronavirus, dan zendt de GGD een waarschuwingssignaal uit aan dragers van andere bandjes die in de buurt van de besmette persoon waren."

Hoe weet je dan wie je moet waarschuwen? Dan moet je weten wie welk bandje droeg en dan is het niet meer anoniem?
Of is het de bedoeling dat je zo een armbandje tot 2 weken na het evenement blijft dragen?
 
Hopelijk gaat dit het publiek weer toelaten, want zonder is het niks. En die huidige regels van max. 10.000 man die niet mogen juichen is helemaal niks; alleen AZ zou daar geen last van hebben.
En zo te horen ook dat hele vak van 60+ van PSV :grin:
 
Goed concept!

Alleen vind ik dit wel tegenstrijdig:
"Dragers staan via het bandje anoniem en ongemerkt in contact met elkaar."

en

"Is een van de dragers besmet met het coronavirus, dan zendt de GGD een waarschuwingssignaal uit aan dragers van andere bandjes die in de buurt van de besmette persoon waren."

Hoe weet je dan wie je moet waarschuwen? Dan moet je weten wie welk bandje droeg en dan is het niet meer anoniem?
Of is het de bedoeling dat je zo een armbandje tot 2 weken na het evenement blijft dragen?
Als ze weten dat armbandje met code 'X' in de buurt is geweest van armbandje met code 'Y', dan kunnen ze daar waarschijnlijk wel iets mee, mits je inderdaad het armbandje blijft dragen en het ding zelf een meldingsfuctie geeft...Of zo...?
 
Maar hoe voorkomt dat bandje Corona verspreiding dan? Het meldt alleen maar. Dan is het al te laat. Het lijkt mij niet dat dit de deur open zet tot grote evenementen.
 
Maar hoe voorkomt dat bandje Corona verspreiding dan? Het meldt alleen maar. Dan is het al te laat. Het lijkt mij niet dat dit de deur open zet tot grote evenementen.

Het lijkt me eerder bedoeld als signaal naar jezelf om wellicht de komende 2 weken even alle contacten te beperken en bij ziekteverschijnselen meteen te testen. Het heeft wel nut, het is geen wondermiddel.

Tot er een vaccin is, zijn er geen wondermiddelen. Maar tot nu toe kunnen we voorzichtig concluderen dat wat we ook aan het doen zijn met z'n allen, het vrij aardig werkt. Het lijkt onder controle, ook na de meeste versoepelingen. En dat komt dan waarschijnlijk toch echt door het scala aan maatregelen.
 
Maar hoe voorkomt dat bandje Corona verspreiding dan? Het meldt alleen maar. Dan is het al te laat. Het lijkt mij niet dat dit de deur open zet tot grote evenementen.
Vind ik ook, als er dus een met Corona in het stadion zit zijn er zo 100 man besmet! Ben geen viroloog maar ik ga pas naar het stadion als het weer echt veilig is
 
Vind ik ook, als er dus een met Corona in het stadion zit zijn er zo 100 man besmet! Ben geen viroloog maar ik ga pas naar het stadion als het weer echt veilig is
Die incubatietijd die kan oplopen tot 2 weken lijkt mij hierin een feestverstoorder.

Of blijft iedereen sowieso 2 weken in quarantaine na een evenementbezoek.
 
Die incubatietijd die kan oplopen tot 2 weken lijkt mij hierin een feestverstoorder.

Of blijft iedereen sowieso 2 weken in quarantaine na een evenementbezoek.
Als mijn werkgever dat goed vindt wil ik dat best.:D Heb ik om de 2 weken een evenement,
 
Voor de mensen die het interesseert, in Fifa 21 zit voor het eerst het Philips Stadion in het spel net als dat veel spelers een echt gezicht krijgen.

 
Voor de mensen die het interesseert, in Fifa 21 zit voor het eerst het Philips Stadion in het spel net als dat veel spelers een echt gezicht krijgen.


Holy crap, als dit het niveau van de nieuwste (massa) face-scans is dan mogen ze van mij terug naar een beperkter algoritme-gestuurd arsenaal voor de gezichten. Op Dumfries na (en ook die heeft een hoog karakatuurtekening gehalte) lijkt t voor geen meter.
 
Terug
Bovenaan Onderaan