Algemene transfergeruchten

Daarom moet een trainer zich niet bemoeien met de transfers, genoeg issues en hij kijkt naar een keeper 🤦‍♂️

Hij wil spelen op een manier waarin keepers een belangrijke opbouwende rol hebben. Unnerstall kan niet voetballen maar is fantastisch op de lijn. Zoet is er wat beter in maar ik stoorde me alweer mateloos aan zijn geren met de bal in de hamd om vervolgens weer te stoppen en langzaam op te bouwen.

Schmidt zal een lijst met wensen hebben gegeven en dus zullen er namen genoemd worden in de media. Hij zal vast niet alleen om een keeper gevraagd hebben 😉
 
Tsja ... Italië ... :rolleyes: :cautious: :sneaky:
Ze werken er veel met forse bonussen. Het kan dat de speler eigenlijk op papier 1.5 miljoen verdient. Maar met een x aantal cleansheets(in het geval van een verdediger of keepert dan)of aantal minuten gespeeld. Kan het zomaar zijn dat het salaris op het einde 3.25 miljoen is. Dit is een voorbeeld
 
Hou op met die keepers; we hebben 2 uitstekende keepers. En hou zeker op als het om huur gaat. Graag eerst alle focus op een top linksback.

Van Aanholt wel jammer dat leek me echt de perfecte linksback voor ons.

Het probleem is dat ze niet mee kunnen voetballen en daarmee een vertragende factor zijn in de spelvisie van Herr Schmidt
 
Lijkt een beetje type Angelino, iets sneller maar stuk minder technisch. Op basis van video prima, maar ook niet dat ik op de banken sta te juichen van een verdediger van 2e niveau Engeland
 
Lijkt een beetje type Angelino, iets sneller maar stuk minder technisch. Op basis van video prima, maar ook niet dat ik op de banken sta te juichen van een verdediger van 2e niveau Engeland
MwA, vind dat je hier een beetje voorbarig bent in je oordeel! De halve eredivisie zit bv achter 2 spelers van Volendam aan. En op het 2 niveau van Engeland spelen clubs die in de eredivisie in de top of net eronder zullen eindigen. Hiermee zeg ik niet dat die kerel een prima aankoop zou zijn. Ik ken hem niet, dus geen oordeel
 
MwA, vind dat je hier een beetje voorbarig bent in je oordeel! De halve eredivisie zit bv achter 2 spelers van Volendam aan. En op het 2 niveau van Engeland spelen clubs die in de eredivisie in de top of net eronder zullen eindigen. Hiermee zeg ik niet dat die kerel een prima aankoop zou zijn. Ik ken hem niet, dus geen oordeel
Zou best kunnen dat je gelijk hebt; wellicht onderschat ik championship. Echter we zoeken een onbetwiste basis linksback. Niet iemand voor de toekomst, de lat moet wat mij betreft hoog liggen. Zeker voor sleutelposities als de backs in visie Schmidt
 
Zou best kunnen dat je gelijk hebt; wellicht onderschat ik championship. Echter we zoeken een onbetwiste basis linksback. Niet iemand voor de toekomst, de lat moet wat mij betreft hoog liggen. Zeker voor sleutelposities als de backs in visie Schmidt
Ik weet niet of hij dat is, nogmaals ik ken hem niet, ik reageerde alleen op waar de speler vandaan kwam. Maar dat had je al vergrepen geloof ik
 
Terug
Bovenaan Onderaan