Algemene transfergeruchten

Dit is wel niet de minste krant en een verdediger. Ben benieuwd, 15 miljoen voor een speler uit china is wel fors
 

Schijnbaar heeft Shaktar Donetsk concrete interesse in Doan.
Denken jullie net als ik dat we Doan eigenlijk wel kunnen missen? Heb meer vertrouwen in Mauro jr.

Laat Doan maar gaan, hopen dat we misschien een kleine winst kunnen pakken ben ik helemaal tevreden. :)
 
Als verwacht wordt dat Madueke klaar is om regelmatig in te vallen aankomend seizoen, dan hebben we met Mauro jr, Madueke en Ihattaren erbij doan niet per se nodig. Anders zou ik hem niet te snel wegdoen, helemaal niet voor de aankoopprijs.
 
Tering de invloed van de basisschool van jouw kinderen reikt wel ver zeg :maniac: :maniac: :ROFL: :ROFL:

Winst zou mooi zijn, een klein verlies niet eens erg.
Haha honger? ;)

Schijnbaar heeft Shaktar Donetsk concrete interesse in Doan.
Denken jullie net als ik dat we Doan eigenlijk wel kunnen missen? Heb meer vertrouwen in Mauro jr.
Makkelijk. Heeft nog helemaal niks laten zien.
 
Indien ze daadwerkelijk 15 miljoen hebben geboden, dan lekker laten lopen. Nog meer geld voor een CV uit die competitie is gekkenwerk.
 
Ik neem dit hele Kim-min gerucht niet serieus. Zal vast in beeld zijn. En vast een versterking. Maar ik verwacht ook dat hij in de categorie Lyanco valt. Te hoog gegrepen voor het huidige PSV. Hoop alleen dat er dit keer wel een tropische verassing achteraan komt. En geen Baumgartl praktijken voor 10 miljoen.
 
Ik hoop toch niet dat we 15 mln neer gaan leggen voor een centrale verdediger. Ik zou graag een aankoop zien maar 15 mln lijkt me niet uit te leggen; en ook niet verantwoord. Dan lijkt het slimmer om een Alex constructie op te zetten met Brands. Dat zou prima zijn als je op die manier 2 seizoenen een topverdediger kan vastleggen. En dan ga ik ervoor het gemak vanuit dat Kim een topverdediger is:)

Stiekem hoop ik dat Obispo z`n kans gaat pakken; verder denk ik dat Baumgartl zich ook gaat revancheren. Die had een prima start maar is in mijn ogen 1 van de spelers die Van Bommel op z`n zachtst gezegd heeft verwaarloosd.
 
Laat PSV maar een nieuwe poging wagen voor Lyanco. Ik denk dat hij met zijn atletisch vermogen goed zou passen bij het spel van Schmidt. Hij zit bij Torino ook voornamelijk op de bank dus misschien is hij ook wel wat goedkoper geworden.

Van Kim Min-Jae krijg ik toch een beetje Harry Maguire vibes...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan