Ik kan het als zijn fanboy best nog eens uitleggen voor wie de draad kwijt is van de afgelopen 15 jaar :D
Hij heeft in Gouda gewoont, wat toen en nu nog een Marokkanen ghetto is waar veel overlast en drama gebeurt, feit + zijn ervaring en dan word hij afgeschilderd als Marokkanenhater. Terwijl die zijn nare incidenten met hun vertelde. Dat die meldingen/mails/berichten kreeg dat Marokkaanse jongeren/groepjes voor problemen bij de sportverenigingen zorgen feit2 ( what's new, doen ze op straat ook ) mag je ook niet zeggen want racisme, en hij haat de Marokkanen weer.. :zwijgen:

Het is echt zooo makkelijk om hem af te schilderen als marokkanen/minderheden hater, terwijl je niet de hele context van het verhaal snapt. Hij is dus blijkbaar ook vrouwonvriendelijk hoor ik steeds. Hij en Rene waren de 2 grootste sletten lang geleden, wat ze zelf ook toegeven, dol op vrouwen en 0% haat er tegen, dat ze mannelijke grappen maken over vrouwen is dood normaal, dat men dat als vrouwonvriendelijk ziet tja.. dat is echt zorgelijker dan hun grappen. Linda de Mol kutscheetje was hilarisch maar muah.. misschien net ff iets te ver. .

Als men echt denkt dat het naar bedoeld is dan is 99% van mannen op de vrijdagavond in de kroeg het ook, hoor je de zelfde opmerkingen, van lekkere tieten tot dr kut hangt op dr knieën, gebeurt overal en 99% onschuldig humor, maar wie haten wilt maakt het 99% vrouwonvriendelijk als Johan het doet.

Ik hou van haten en bashen zelf ook, maar alle spookverhalen over Johan zijn in 80% fake of overdreven. Of men kijkt er met een te serieuze blik naar. Dan kan je ook storen aan MacGyver op tv hoe het hem allemaal steeds lukt. VI moet je kijken en beoordelen in de context waar het voor bedoeld is.

Ah ja... MacGyver. :unsure::ROFL:
 
John de Mol grijpt in: Veronica Inside gaat gewoon door 💚💚💚💚

ik sluit me aan bij John, 🖕 voor alle zwarte blanke en gele haters 🤣

Hij is niet voor niks miljardair, brains heeft die wel.
Daarnaast vind ik dat jullie de morele verplichting hebben richting jullie redactie. Een loyale en hardwerkende club mensen die leeft voor dit programma. Dat verrekte corona heeft al genoeg banen gekost, koppigheid tussen drie ego’s is bepaald geen excuus om ook hun jobs op de tocht te zetten.
 
John de Mol zorgt er hoogstpersoonlijk voor dat Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp vanaf 11 september gewoon weer met zijn drieën terugkeren bij Veronica Inside. Dit zijn fragmenten uit de mail van De Mol aan Derksen.

link

... 'En tenslotte, als we het dan toch over contracten hebben, een breuk zou op dat gebied ook vergaande consequenties hebben, dat moeten we elkaar niet aan willen doen.’

:unsure: Don't fuck with John de Mol. :cautious:

En daarbij € 600.000,= is heel veel geld om 2 x per week 1,5 uurtje aan een tafel te zitten ouwehoeren over alles en niets.. :rolleyes:
 
Weet je wat nog een veel ergere conclusie is.. kennelijk verdient dat geld zich dus ook gewoon terug.. ;)

Hoeft niet,
Ze kunnen prima verlies draaien op VI en die 3 dikke salarissen geven, als de rest van de programma's dan maar wat goedkoper zijn + meer in het laatje brengen, VI vult 2 avonden primetime in met goede cijfers, dat maakt het de prijs waard al is de winst er niet direct naar. Als je maar na 30 dagen dagen groene cijfers hebt, dan mag je paar programmas best hebben die puur als aanvulling zijn.

( wonen in de mediastad heeft zijn voordelen ), mediapark is om de hoek, moet echt een keer JD zijn handtekening gaan fixen :ROFL:
 
Zijn er nog meer mensen die net als ik twijfels hebben bij de authenticiteit van "de mail van John de Mol"?
 
Johan Derksen gaat helft van salaris aan goede doelen schenken

Totaal niet boeiend of relevant, gaat ook amper het nieuws halen want is niet spannend nieuws, is maar een 300.000 geschenk. Maar als hij straks zegt dat een Marokkaan zijn huis geroofd heeft en hij hem op de camerabeelden heeft, ontploft internet hoe hij het durft te zeggen foeiiiiii :zwijgen:

Kijken wie nu nog gaat roepen dat hij het voor het geld doet of dit allemaal gespeeld was :ROFL::ROFL:
 
Johan Derksen gaat helft van salaris aan goede doelen schenken

Totaal niet boeiend of relevant, gaat ook amper het nieuws halen want is niet spannend nieuws, is maar een 300.000 geschenk. Maar als hij straks zegt dat een Marokkaan zijn huis geroofd heeft en hij hem op de camerabeelden heeft, ontploft internet hoe hij het durft te zeggen foeiiiiii :zwijgen:

Kijken wie nu nog gaat roepen dat hij het voor het geld doet of dit allemaal gespeeld was :ROFL::ROFL:
Wow, wat een lieve man zeg. Zo zelfzuchtig. Doet me denken aan een andere beroemdheid die een paar maanden geleden ook iets goeds deed voor anderen. Wie was dat ook alweer…?

Oh ja! Ali B! Laat ook maar, die deed dat volgens Derksen alleen voor zichzelf. Die moest het anoniem doen toch? Maar, laten nu eens Derksen prijzen, ik bedoel wat een lieverd!
 
Oh ja! Ali B! Laat ook maar, die deed dat volgens Derksen alleen voor zichzelf. Die moest het anoniem doen toch? Maar, laten nu eens Derksen prijzen, ik bedoel wat een lieverd!

De ' een vriend van me/zijn bedrijf had een overschot aan rozen dus IK kwam met dit idee..' kost mij niks en haal ik weer ff het nieuws met deze nobele gratis daad..

Ja wint het echt van een donatie van 300k aan 2 echte doelen 🤦‍♂️
 
De ' een vriend van me/zijn bedrijf had een overschot aan rozen dus IK kwam met dit idee..' kost mij niks en haal ik weer ff het nieuws met deze nobele gratis daad..

Ja wint het echt van een donatie van 300k aan 2 echte doelen 🤦‍♂️
Precies wat Bas hierboven stelt, goede daden gatekeepen.. Want Derksen en zijn fanbase zijn democratisch gekozen om te bepalen welke daden goed en niet goed zijn, welke daden aandachtzoekerij en welke dat niet zijn. Derksen is lekker hypocriet, maar zijn fans eten het op.
 
Precies wat Bas hierboven stelt, goede daden gatekeepen.. Want Derksen en zijn fanbase zijn democratisch gekozen om te bepalen welke daden goed en niet goed zijn, welke daden aandachtzoekerij en welke dat niet zijn. Derksen is lekker hypocriet, maar zijn fans eten het op.

Lol right, iedereen die geld geeft aan goede doelen heeft mijn zege in 90% van gevallen. Figuren die het doen voor hun eigen bestwil/fame/aandacht kots ik uit. AliB pannenkoek is zo'n figuur die alles doet voor zijn tv momenten, maakt niet uit hoe of wat of voor wat als zijn kop maar op tv komt. En men trapt er in dat het de goede daden zijn :ROFL: Als hij nou 3k had uitgegeven aan 3k rozen zou ik zeggen je doet het nog steeds voor je eigen aandacht maar je betaalt tenminste dus kan ik het makkelijker accepteren.

Iets gratis krijgen en dan zelf met de eer vandoor gaan van kijk mij goed zijn hoor.. maar camera moet er wel bij zijn * had die het in stilte gedaan zou ik zijn goede daad nog geloven.

Johan moet niks, hij kon zeggen ik ga met tegenzin jaartje door en die 600k hou ik, hij doet het uit zich zelf, ongeacht de reden zou ik zeggen zoek maar andere voorbeelden die 300k doneren :) In een klap verslaat die AliB die in zijn hele leven hooguit 30k heeft gedoneerd.
 
Lol right, iedereen die geld geeft aan goede doelen heeft mijn zege in 90% van gevallen. Figuren die het doen voor hun eigen bestwil/fame/aandacht kots ik uit. AliB pannenkoek is zo'n figuur die alles doet voor zijn tv momenten, maakt niet uit hoe of wat of voor wat als zijn kop maar op tv komt.

Dus jij kan gewoon in mensen hun hoofd kijken en zien wat hun echte bedoelingen zijn? Of geloof je maar dat Derksen dit niet voor zijn bestwil doet? Ik citeer even het AD:

"Maar ik wilde geloofwaardig blijven en niet overkomen als een zakkenvuller. Daarom, en dat is een idee van mijn vrouw, schenk ik de helft van mijn salaris aan goede doelen"

Leg mij maar uit wat Derksen nou boven AliB plaatst in zijn intentie.

Iets gratis krijgen en dan zelf met de eer vandoor gaan van kijk mij goed zijn hoor..

Hè! Dat komt me ook bekend voor! Is dat niet de hele essentie van dat Toto segment bij VI? Geld krijgen van Toto om het dan uit te geven. En Toto die natuurlijk naam maakt door geld te doneren, ik bedoel als ze dat in stilte deden geloofde ik hun goede daad nog..

Johan moet niks, hij kon zeggen ik ga met tegenzin jaartje door en die 600k hou ik, hij doet het uit zich zelf, ongeacht de reden zou ik zeggen zoek maar andere voorbeelden die 300k doneren :) In een klap verslaat die AliB die in zijn hele leven hooguit 30k heeft gedoneerd.

En maar assumpties maken om je argument te bekrachtigen. Je hebt helemaal geen kijk wat AliB achter de schermen doet..
 
Dat we zelfs gaan discussiëren over mensen die dingen doen voor goede doelen. Ze doen het, de een pakt er aandacht mee de ander niet. Maar ze doen het. Zolang er uiteindelijk mensen mee geholpen worden, boeien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan