Mohamed Ihattaren (M)

Speltip 1: Nooit hardop zeggen dat je het met 'm eens bent.

giphy-downsized-large.gif
 
Je kunt toch ook clubliefde voor PSV hebben én niks tegen Ajax hebben...? Nee...?

Jongens, wat gaan jullie doen met die hooivorken...

Da's een beetje als God liefhebben en tegelijkertijd de duivel ook best een toffe peer vinden.
Dus op theologische gronden afgewezen. Onze haat jegens Ajax blijft rotsvast, onbetwijfelbaar en alomvattend.
 
Da's een beetje als God liefhebben en tegelijkertijd de duivel ook best een toffe peer vinden.
Dus op theologische gronden afgewezen. Onze haat jegens Ajax blijft rotsvast, onbetwijfelbaar en alomvattend.

Maar wat moet je dan doen als je atheist bent? Bestaan ze dan beiden niet? Ben je dan... Feyenoorder?
 

Zo, kan dat doemdenken over een overstap naar die :SC: hier ook een keer ophouden.
"Het liefst blijf ik bij PSV"
"Ik laat alles aan Mino over"

Dus als Mino zegt dat hij naar Ajax gaat, dan gaat hij naar Ajax!
 
'Als er iets moois komt, luister ik daar zeker naar'.

Kun je dus vergeten
Maar het is toch raar dat je zoiets zegt als je het liefste bij PSV wil blijven? Dan zeg je gewoon: "Kan me niet schelen wie er interesse heeft, ik ga nergens heen".
 
Die vlieger gaat niet meer op in de voetballerij. Iedereen is te koop.

Dus dat..
Uit zijn opmerking kunnen we raden dat die het hier naar zn zin heeft en er geen betere opties kwamen. Zo simpel is het. Als die echt gaat wachten tot die x kampioen word met PSV dan gaan we nog tot 2030 van Mo genieten hier
 
Maar het is toch raar dat je zoiets zegt als je het liefste bij PSV wil blijven? Dan zeg je gewoon: "Kan me niet schelen wie er interesse heeft, ik ga nergens heen".

Hij is gewoon eerlijk. Tegenwoordig is iedere speler te koop en als PSV bij wijze van spreken 60+ miljoen voorgelegd krijgt en Ihattaren een salaris van 4 miljoen of meer per jaar... Tja. Dan brengt PSV hen zelf nog weg. Ik verwacht niet dat het gaat gebeuren echter. PSV heeft ook een stem... hoop je.
 
Hij is gewoon eerlijk. Tegenwoordig is iedere speler te koop en als PSV bij wijze van spreken 60+ miljoen voorgelegd krijgt en Ihattaren een salaris van 4 miljoen of meer per jaar... Tja. Dan brengt PSV hen zelf nog weg. Ik verwacht niet dat het gaat gebeuren echter. PSV heeft ook een stem... hoop je.

PSV heeft zelf ook een stem en ook die heeft interesse als ze voor Mo een goed aanbod krijgen.
Mo zal er oren naar hebben als er een mooie club komt met een hoger salaris.
 
Het is wel eerlijk, maar ook verschrikkelijk dat zelfs een 18-jarige na 1 volledig seizoen al denkt klaar te zijn.

Het is vooral verschrikkelijk dat dat waarschijnlijk ook gewoon zo is. Hij was vorig jaar al een van de spelers die de kar moesten trekken en bij PSV komen er echt geen 3 middenvelders bij die dat in zijn plaats gaan doen. Daarbij, als hij zich blijft ontwikkelen zoals hij gedaan heeft is hij straks basisspeler op het EK.

Ik denk eerder een Robben 2.0 dan een Aissati 2.0
 
Terug
Bovenaan Onderaan