Algemene transfergeruchten

Dank u!! Ik heb weer zin in voetbal! Mezelf gek getraind op de fiets in de Corona lock down. Nu ben ik op hoog niveau. Maar goed... ik zie dat dat mannetje van excelsior weer een goal heeft gemaakt bij atalanta, hebben we daar niet de plank misgeslagen? Staat altijd in de basis, scoort en geeft assist. En atalanta is momenteel de net niet top van Italië
Gosens kwam van Hercales volgens mij. Of bedoel je iemand anders. Denk dat er nog wel een paar zijn waar PSV de plank heeft mis geslagen. Maar hij gaat wel lekker
 
Gosens kwam van Hercales volgens mij. Of bedoel je iemand anders. Denk dat er nog wel een paar zijn waar PSV de plank heeft mis geslagen. Maar hij gaat wel lekker
O ja! Hij komt van Heracles! Tnx! Tuurlijk hebben we vaker de plank mis geslagen, en eerlijk is eerlijk ik had hem ook niet gekocht. Maar hij begint nu echt op te vallen in Italië. Verder vind ik dat er nu in de eredivisie niet heel veel te halen valt voor het middenveld. In de competitie’s buiten de grote landen ben ik niet bekend genoeg dus dat is altijd een tropische verassing. Feit is wel dat we een box to box speler nodig hebben
 
O ja! Hij komt van Heracles! Tnx! Tuurlijk hebben we vaker de plank mis geslagen, en eerlijk is eerlijk ik had hem ook niet gekocht. Maar hij begint nu echt op te vallen in Italië. Verder vind ik dat er nu in de eredivisie niet heel veel te halen valt voor het middenveld. In de competitie’s buiten de grote landen ben ik niet bekend genoeg dus dat is altijd een tropische verassing. Feit is wel dat we een box to box speler nodig hebben
Atalanta is er - dacht ik - wel in geslaagd om met relatief onbekende en goedkope voetballers een behoorlijk sterk en attractief (!) team neer te zetten. Hand van de trainer?

Hopelijk kan Schmidt dat ook!
 
Atalanta is er - dacht ik - wel in geslaagd om met relatief onbekende en goedkope voetballers een behoorlijk sterk en attractief (!) team neer te zetten. Hand van de trainer?

Hopelijk kan Schmidt dat ook!
Ik heb toch wel vertrouwen in schmidt! Ik heb dat interview op het Duitse kanaal zitten kijken. Zijn kijk op het spelletje is echt gaaf! Maar je moet er idd wel de poppetjes voor hebben.
 
Rosario ben ik met je eens, maar Jorrit wordt al jaren zwaar onderschat. Voor PSV gewoon een hele goede middenvelder die nu wordt afgerekend op "creativiteit" terwijl dat niet eens zijn taak hoort te zijn. Jorrit zou met andere middenvelders naast zich gewoon een puike middenvelder zijn, maar dan moet je hem wel gebruiken in z'n kracht. Noem eens 1 betere middenvelder die we momenteel onder contract hebben staan? Is er niet.

Dan lees ik weer dat ze Van Ginkel opnieuw willen huren, lachwekkend gewoon. Hoeveel wedstrijden heeft dat joch de afgelopen jaren gespeeld? 3? En huren ben ik sowieso geen fan van.

Een betere optie voor het middenveld lijkt me dan Jens Toornstra. Zit momenteel vaak op de bank bij Feyenoord dus moet niet onmogelijk zijn. Heeft ook een goede leeftijd die wat ervaring aan de groep kan toevoegen. Daarnaast een lekker schot in de poten en een goede mentaliteit. Ik zou een poging proberen te wagen als PSV zijnde.. maar ze zullen vast wel weer aankomen met de van Ginkeltjes van deze wereld:sad:

Toornstra. En dan alleen als we uit bij Feyenoord spelen opstellen, zodat we die doelpuntjes mee kunnen pakken? Want buiten de Kuip is hij doorgaans vrij onzichtbaar.

Van Ginkel is tijdens zijn speeltijd bij PSV toch vrij succesvol geweest. Kijk, wat mij betreft komen ze ook met iets nieuws aan, maar als ik kan kiezen tussen Van Ginkel en Toornstra, zal het altijd Van Ginkel zijn.
Laat Toornstra maar lekker afbouwen bij ADO ofzo.
 
Het is de toon die de muziek maakt!!!!!
Elk vogeltje zingt zoals het gedekt is. :geek:

Toornstra. En dan alleen als we uit bij Feyenoord spelen opstellen, zodat we die doelpuntjes mee kunnen pakken? Want buiten de Kuip is hij doorgaans vrij onzichtbaar.

Van Ginkel is tijdens zijn speeltijd bij PSV toch vrij succesvol geweest. Kijk, wat mij betreft komen ze ook met iets nieuws aan, maar als ik kan kiezen tussen Van Ginkel en Toornstra, zal het altijd Van Ginkel zijn.
Laat Toornstra maar lekker afbouwen bij ADO ofzo.
Ben toch wel wat huiverig mbt Van Ginkel en zijn blessure(s).
Toornstra vind ik ook geen optie. Dan rijst terecht de vraag; Maar welke haalbare speler is dan wel een optie? Geen idee...
 
Atalanta is er - dacht ik - wel in geslaagd om met relatief onbekende en goedkope voetballers een behoorlijk sterk en attractief (!) team neer te zetten. Hand van de trainer?

Hopelijk kan Schmidt dat ook!

Vooralsnog gaat de scouting gewoon iig op dezelfde voet verder. Totaal niet creatief, niks verrassends, terugvallend op de oude doelwitten en mankementenbak gevalletjes zoals v.Ginkel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan