Mwah, ik denk dat je als NAC/Volendam zijnde (vooral in de toekomstige markt) niet kunt verwachten dat clubs minimaal 2 miljoen gaan betalen voor spelers die een half seizoen hebben laten zien wat ze kunnen. Dat zal maximaal 1 miljoen worden gok ik
Je vergeet dat Ajax gewoon een gok van 2-3 miljoen wel kan nemen. Zij kopen er 10 en als er dan 3 slagen en steeds voor tientallen miljoenen worden verkocht, dan heb je alleen maar winst gemaakt.
 
Zeefuik staat dus nadrukkelijk in de belangstelling van PSV. Opvolger van Dumfries lijkt me
Dat is slecht nieuws. Met het vertrek van Dumfries gaan we er alweer een heel stuk op achteruit. En dan hebben we ook nog eens een mega groot probleem op de LB positie
 
Als vd Ven slim is gaat hij naar AZ, Ajax gaat binnenkort een talentenbegraafplaats worden met alle spelers die ze aantrekken. Ik weet niet wat ik van Zeefuik moet vinden, sta er eigenlijk een beetje in als Dumfries toen hij nog bij Heerenveen speelde, niet heel erg positief. Nu heeft Dumfries me erg verrast, puur op instelling is hij gewoon de belangrijkste speler van het team geworden. Geen idee of Zeefuik dit ook in zich heeft. Voor de rest ben ik vooral benieuwd wat Schmidt/De Jong met de verdediging en het middenveld gaan doen, we zullen wel geen cent te besteden hebben zonder verkoop dus ik ben heel bang voor volgend seizoen. Zeker omdat AZ consistent beter beleid voert de afgelopen jaren en Ajax een veelvoud van onze bankrekening heeft ben ik bang dat het de komende jaren erg lastig gaat worden.
 
"Micky van de Ven van FC Volendam is een heel goede centrale verdediger. Hij gaat de top halen, bijvoorbeeld PSV of Ajax. Maar Jan-Paul van Hecke van NAC Breda is nóg beter. Hij is echt verschrikkelijk goed. PSV kan hem nemen", zegt Kraay

Ik had Micky van der Ven al eerder geopperd maar Jan Paul van Hecke nog niet.
PSV kan ze halen i.v.m. ze nu nog goedkoop op te pikken zijn en ze verhuren aan een AZ en een Fey daar 2 jaar stallen dat hun ze opleiden voor ons zodat ze beter worden dat wij daar in de toekomst de vruchten van plukken.
 
Dat is slecht nieuws. Met het vertrek van Dumfries gaan we er alweer een heel stuk op achteruit. En dan hebben we ook nog eens een mega groot probleem op de LB positie

Daar ben ik het niet mee eens bij Heerenveen was een Dumpfries net zo ver als een Zeefuik nu bij een Fc Groningen.
Zeefuik heeft een goede opleiding gehad bij Ajakkes en PSV heb het altijd goed gedaan met ex spelers van die club.
Zeefuik is een kopie van Dumpfries maar vind Zeefuik verdedigend nog beter zelfs i.v.m. Dumpfries nog wel is wat steken liet vallen in verdedigend opzicht.
 
Waarom zou PSV Ricardo Rodríguez niet kunnen halen i.v.m. corona crisis liggen de salarissen lager.
Ik verwacht in de wintermaanden tot aan de zomer weer een piek qua corona kan je het nieuwe seizoen ook deels of helemaal afschrijven.
Hij heeft een contract tot 2021 bij Ac Milan dus als je het afwacht is hij transfervrij haal je hem binnen en verkoop je hem weer na het EK met winst
In de tussentijd bespreek je dit ook met van Aanholt dat je die wil halen voor de basis nadat Ricardo Rodríguez is verkocht maar i.v.m. de corona niet veel geld kan spenderen en liever afwacht tot hij transfervrij is bespaar je die 10 milj .
Die geef je weer uit aan het salaris van Ricardo Rodríguez en van Aanholt o.a.
 
Daar ben ik het niet mee eens bij Heerenveen was een Dumpfries net zo ver als een Zeefuik nu bij een Fc Groningen.
Zeefuik heeft een goede opleiding gehad bij Ajakkes en PSV heb het altijd goed gedaan met ex spelers van die club.
Zeefuik is een kopie van Dumpfries maar vind Zeefuik verdedigend nog beter zelfs i.v.m. Dumpfries nog wel is wat steken liet vallen in verdedigend opzicht.

Best kansloos eigenlijk om een van de weinige spelers die 100% geeft, aanvoerder is, duidelijk nog iets van trots uitstraald om in onze clubkleuren te spelen en daarnaast ook sociaal gezien n prima vent is bij zijn scheldnaam te noemen. Niet nodig wmb.
 
Is deze speler niet iets om als toekomstig linksback te halen
Pas 18 jaar oud en al basisspeler met nog maar een halfjaar in zijn contract
Zal misschien max 5 ton moeten kosten

Goedkoop gokje
 
Is deze speler niet iets om als toekomstig linksback te halen
Pas 18 jaar oud en al basisspeler met nog maar een halfjaar in zijn contract
Zal misschien max 5 ton moeten kosten

Goedkoop gokje
Bel jij John of moet ik dat doen?
 
Is deze speler niet iets om als toekomstig linksback te halen
Pas 18 jaar oud en al basisspeler met nog maar een halfjaar in zijn contract
Zal misschien max 5 ton moeten kosten

Goedkoop gokje
Ik ken nog een linksback van 42 uit haarsteeg en die vraagt maar 2,5 ton, kan nooit een miskoop zijn!😂 zonder gekheid, heb je hem wel eens zien spelen? Ben wel benieuwd
 
Ik las een interview van hem, een groot jankverhaal over hoe hun bij Twente in 2011 het kampioenschap ontnomen is doordat ze de een na laatste wedstrijd uit naar Ajax moesten. Een vooropgezet plan van de KNVB die wilde dat Ajax weer eens kampioen werd.

Nee, zo’n Calimero hoeft van mij niet. Ook niet met een prestatiecontract. We hebben al genoeg aan “Marcel Matchfixing”
 
Terug
Bovenaan Onderaan