Memphis Depay

En dat filmpje van hem hoe die reageert op de ophef, de manier van praten en gezichtsuitdrukking, :FP: IQ en EQ niveau van een 8 jarig ventje die stoned, dronken, gangster en een lichte beroerte gehad heeft waardoor zijn spraakvermogen verminderd is. Als hij geen voetballer was geweest dan was het een fulltime stoner in uitkering, de McDrive zou hem zelfs in geen 20 jaar aannemen.

Als voetballer een geweldenaar,
Als mens een zeer wazig en verward persoon
 
En dat filmpje van hem hoe die reageert op de ophef, de manier van praten en gezichtsuitdrukking, :FP: IQ en EQ niveau van een 8 jarig ventje die stoned, dronken, gangster en een lichte beroerte gehad heeft waardoor zijn spraakvermogen verminderd is. Als hij geen voetballer was geweest dan was het een fulltime stoner in uitkering, de McDrive zou hem zelfs in geen 20 jaar aannemen.

Als voetballer een geweldenaar,
Als mens een zeer wazig en verward persoon

Dat filmpje ja. Een soort van verbastering tussen Nederlands, Engels en straattaal jeweet. Had het na 1 minuut wel weer gezien.
 
En nu weer plaatst hij een video met een nog prominentere rol voor die lijger in dat filmpje. Verschillende wereld dierenorganisaties hebben in de afgelopen dagen Memphis verzocht om dat video niet op te nemen of iig niet uit te zenden, omdat je dan het leven met zo’n diertje in huis, als iets normaals neer zet. In NL is het houden van wilde dieren verboden maar Memphis zit in Dubai en dan is kennelijk alles geoorloofd. Gewoon omdat je dus geld zat hebt en denkt alles te mogen doen. En kennelijk geen moeder, vader, opa, vriend of zaakwaarnemer die deze domme jongen tot bedaren kan brengen. Verschillende organisaties hebben zelfs de KNVB verzocht om met Memphis te gaan praten hierover. Het allerergste is dat al die andere domme gasten om hem heen zoals een Leroy Fer, Labyad, Locadia en Dumfries dit soort berichten van hem maar blijven stimuleren door hun enthousiaste posts en likes.
 
Laatst bewerkt:
En nu weer plaatst hij een video met een nog prominentere rol voor die lijger in dat filmpje. Verschillende wereld dierenorganisaties hebben in de afgelopen dagen Memphis verzocht om dat video niet op te nemen of iig niet uit te zenden, omdat je dan het leven met zo’n diertje in huis, als iets normaals neer zet. In NL is het houden van wilde dieren verboden maar Memphis zit in Dubai en dan is kennelijk alles veroorloofd. Gewoon omdat je dus geld zat hebt en denkt alles te mogen doen. En kennelijk geen moeder, vader, opa, vriend of zaakwaarnemer die deze domme jongen tot bedaren kan brengen. Verschillende organisaties hebben zelfs de KNVB verzocht om met Memphis te gaan praten hierover. Het allerergste is dat al die andere domme gasten om hem heen zoals een Leroy Fer, Labyad, Locadia en Dumfries dit soort berichten van hem maar blijven stimuleren door hun enthousiaste posts en likes.
Ja, heel jammer....... Zijn reputatie was net weer een beetje op orde bij niet-PSV-ers. Nu zullen ook de PSV-ers hun bedenkingen krijgen. Iedereen houdt van een beetje liefde.
 
Het lijkt mij eigenlijk nog steeds een zeer getraumatiseerde jongen. Iemand die in zijn jeugd nooit een basis of gevoel voor veiligheid heeft gekregen - en dat is gaan compenseren met tattoo's, gouden tanden, opvallende kleding et cetera. Ik kon dat op zich wel waarderen; ik hou wel van vreemde vogels, alleen al omdat je daarmee figuren als Johan Derksen op de kast krijgt - die uitspattingen blijkbaar een alleenrecht vindt voor zijn generatie. Spannende verhalen vertellen hoe Wim Suurbier naar de hoeren gaat, maar de reactionaire klootzak uithangen als jonge jongens een hoedje opzetten - dat werk.
Maar de pogingen van Memphis om een identiteit te kopen, gaat natuurlijk helemaal mis als hij een onbeperkte bankrekening heeft - en niemand die eens even goed met hem gaat praten. Ik denk overigens dat dat laatste beter helpt dan hem nou de les gaan lezen. Hij heeft zich op de een of andere manier vastgebeten in de rol van rebel, en dat bevestigt hem natuurlijk alleen maar. Zou me niks verbazen als een psycholoog zou constateren dat hij steeds opnieuw de voor hem bekende patronen uit zijn jeugd opzoekt. Uitdagend gedrag, waarmee hij geschreeuw en boosheid oogst, die hem alleen maar bevestigen in zijn tegendraadsheid. Iedereen met een béétje opvoedkunde weet dat dit bij kinderen op een gegeven moment ook niet meer werkt. Laat staan bij een jonge, getraumatiseerde miljonair en voetbalster. Die krijgt zijn bewondering toch wel...
 
Met andere woorden, het is zielig om hem zo aan te pakken, maar hij vraagt er om en lokt het uit dus dat zwakzinnige figuur mag hard aangepakt worden.
 
Met andere woorden, het is zielig om hem zo aan te pakken, maar hij vraagt er om en lokt het uit dus dat zwakzinnige figuur mag hard aangepakt worden.

Ik wil niet te soft klinken, en hij moet zeker worden aangepakt om die lijger. Fokken van lijgers zou sowieso verboden moeten worden, wat mij betreft. Maar ik denk dat Memphis eigenlijk best wel graag dat beest zou willen ruilen voor iemand die een beetje op hem let en om hem geeft, en hem niet stroop om de mond smeert. Hij wordt gered door z'n zelfdiscipline - dat had zo'n figuur als Jonathan Reis ook niet. Daar spreekt iets van eigenwaarde uit. Maar ik vrees het ergste als zijn voetbalcarrière voorbij is.
 
Een trainer kan het nooit worden, tv commentator ook niet omdat die slaapverwekkend praat en oogt, zal dus richting van handel, drugs en andere illegale spanning worden voor meneer Depay dan
 
Ach, als ie echt mislukt kan ie misschien nog een baantje op Schiphol krijgen :sneaky:

Auch, hoe dan ook hij zal eindigen als een dikke miljonair, dus financieel mislukt kan die nooit zijn. Hoe snel het geld verdampt er na of hoe snel hij zich zelf in problemen werkt gaan we zien, met zijn IQ gok ik vrij snel.
 
Ik wil niet te soft klinken, en hij moet zeker worden aangepakt om die lijger. Fokken van lijgers zou sowieso verboden moeten worden, wat mij betreft. Maar ik denk dat Memphis eigenlijk best wel graag dat beest zou willen ruilen voor iemand die een beetje op hem let en om hem geeft, en hem niet stroop om de mond smeert. Hij wordt gered door z'n zelfdiscipline - dat had zo'n figuur als Jonathan Reis ook niet. Daar spreekt iets van eigenwaarde uit. Maar ik vrees het ergste als zijn voetbalcarrière voorbij is.
Nou ja dit wordt dan weer categorie roddelen maar heel erg naast zit je niet als het gaat om zijn leven zonder voetbal: zijn broer wordt keer op keer gearresteerd en zit nu ook vast.
En idd. hij herhaalt de patronen uit zijn jeugd. Het ging steeds bijna mis. Telkens had hij een redder in de jeugd die zich toch om hem ontfermde. Later werd hij al op 16 jarige leeftijd door een van de mooiste mensen op aarde, mr Fred Rutten, bij het eerste gehaald. Gewoon om die vervelende doch zeer getalenteerde gast sportieve uitdagingen te kunnen bieden ipv vervelende uitdagingen hem te laten verleiden. Fred had natuurlijk al ervaring met dit soort gasten, eerst redde hij Wim Kieft door hem persoonlijk naar een afkickkliniek te brengen en later haalde hij vervelende jongens als vd Meijde bij PSV om hen toch een kans te geven.
 
Auch, hoe dan ook hij zal eindigen als een dikke miljonair, dus financieel mislukt kan die nooit zijn. Hoe snel het geld verdampt er na of hoe snel hij zich zelf in problemen werkt gaan we zien, met zijn IQ gok ik vrij snel.
We gaan t tzt wel zien
 
Terug
Bovenaan Onderaan