Coronavirus

Voetbal, corona en publiek kan prima samen zie ik. Zit nu naar de Kroatische competitie te kijken, gelimiteerd aantal fans + afstand houden van elkaar werkt prima. Leuk om weer eens geschreeuw en gevloek te horen :D In een legendarische stadion ook

stadion-kantrida-north-stand.jpg
 
Voetbal, corona en publiek kan prima samen zie ik. Zit nu naar de Kroatische competitie te kijken, gelimiteerd aantal fans + afstand houden van elkaar werkt prima. Leuk om weer eens geschreeuw en gevloek te horen :D In een legendarische stadion ook

stadion-kantrida-north-stand.jpg
Afstand houden op z’n Djokovic’?
 
Afstand houden op z’n Djokovic’?

Das een Serviër, prutser dus.
En sowieso al die sukkels die knuffelend een tennis toernooi organiseren terwijl corona behoorlijk booming was toen, dom dom dom.

Maar nu het wat afgekoeld is en met afstand werkt het prima zie ik
 

(Een van) de laatste shows voor de lockdown. Corona wordt een mooie test om te kijken of men vertrouwen heeft in de wetenschap... Nou, een aardig deel is behoorlijk aan het falen ondertussen. Van de positieve kant bekeken, hier zitten ze gelukkig niet in de regering.
 
Iedereen die bullshit over politie plaatst online of halve verhalen deelt meteen arresteren, ik irriteer me ook dood aan alle bullshit met geknipte stukjes. Je hoort en ziet steeds 3% en daar is de agent 200% schuldig en fout, terwijl de overige 97% de ander fout was en het uitlokte.

De corona en BLM bullshit bewijst gewoon hoe triest het gesteld is met de mensheid momenteel. Ik hoop echt dat haar dochter morgen van dr fiets word gereden en dat ze dan smekend de politie om hulp belt, dat zij dan zeggen van ja maar mevrouw.. het regent buiten we hebben ff geen zin om nat te worden nu sorry ;(
 
Iedereen die bullshit over politie plaatst online of halve verhalen deelt meteen arresteren, ik irriteer me ook dood aan alle bullshit met geknipte stukjes. Je hoort en ziet steeds 3% en daar is de agent 200% schuldig en fout, terwijl de overige 97% de ander fout was en het uitlokte.

De corona en BLM bullshit bewijst gewoon hoe triest het gesteld is met de mensheid momenteel. Ik hoop echt dat haar dochter morgen van dr fiets word gereden en dat ze dan smekend de politie om hulp belt, dat zij dan zeggen van ja maar mevrouw.. het regent buiten we hebben ff geen zin om nat te worden nu sorry ;(

De corona was er om de mensheid weer een beetje te resetten. Is mislukt. Dus tijd voor moeder natuur om weer iets nieuws te verzinnen.
 
Iedereen die bullshit over politie plaatst online of halve verhalen deelt meteen arresteren, ik irriteer me ook dood aan alle bullshit met geknipte stukjes. Je hoort en ziet steeds 3% en daar is de agent 200% schuldig en fout, terwijl de overige 97% de ander fout was en het uitlokte.

De corona en BLM bullshit bewijst gewoon hoe triest het gesteld is met de mensheid momenteel. Ik hoop echt dat haar dochter morgen van dr fiets word gereden en dat ze dan smekend de politie om hulp belt, dat zij dan zeggen van ja maar mevrouw.. het regent buiten we hebben ff geen zin om nat te worden nu sorry ;(
Waarom nou weer haar dochter? Waarom niet gewoon zij zelf?
 
Waarom nou weer haar dochter? Waarom niet gewoon zij zelf?

Als zij zelf onder een busje ligt kan ze toch lastig zelf bellen en smeken om hulp, kan de politie haar dus lastig terug dissen. Zo'n klootzak ben ik dan ook weer, ik gun haar en dr dochter geen dood onder een DHL busje maar wel wat schaafplekken. Dat de moeder eens goed op haar plek gezet word op de meest pijnlijke manier.
 
Als zij zelf onder een busje ligt kan ze toch lastig zelf bellen en smeken om hulp, kan de politie haar dus lastig terug dissen. Zo'n klootzak ben ik dan ook weer, ik gun haar en dr dochter geen dood onder een DHL busje maar wel wat schaafplekken. Dat de moeder eens goed op haar plek gezet word op de meest pijnlijke manier.
Over de rug van een onschuldige. 🤨

Is dat ook weer een staaltje van jouw koene directheid en 'zeggen waar het op staat'?
Heb het idee dat je wat extremer aan het worden bent, ook gezien je deporteren opmerking in ander topic.
Siert je niet, wat mij betreft.
 
Is dat ook weer een staaltje van jouw koene directheid en 'zeggen waar het op staat'?
Heb het idee dat je wat extremer aan het worden bent, ook gezien je deporteren opmerking in ander topic.
Siert je niet, wat mij betreft.

Ik extreem? Totaal niet, alleen ik laat me niet de mond snoeren door trendy groepjes die wel alles mogen roepen en mee weg komen, als iemand anders het doet ben je meteen foei en extremist. Zij willen het hard en grof spelen, krijgen ze de zelfde koekje net zo hard terug. Mijn oneliner van deporteren ' Naar een strafkolonie brengen 2) Ontvolken 3) Straffen 4) Uitzetten 5) Verbannen 6) Wegvoeren ' ? Blijven mensen echt hangen op 1 woordje? Als we het zo gaan ontleden allemaal, dan zou ik zeggen tegen iedereen die in een Volkswagen rijdt foei foei foei doe je research :FP:

Mijn opmerking was simpel, met het woordje deporteren er in, dat je nutteloze en kansloze mensen best mag straffen/uitzetten/verbannen en ergens dumpen op een onbewoond eiland. My 2 cents, noem het extreem of noem het grappig.
 
Das een Serviër, prutser dus.
En sowieso al die sukkels die knuffelend een tennis toernooi organiseren terwijl corona behoorlijk booming was toen, dom dom dom.

Maar nu het wat afgekoeld is en met afstand werkt het prima zie ik

Kroaat, Servier, tometo tomato (*zoekt snel dekking*)
 
Terug
Bovenaan Onderaan