Algemene transfergeruchten

Blijkbaar is PSV geinteresseerd in Jahanbakhsh, die terug naar NL wil omdat hij bij Brighton weinig speelt en niet uit de verf is gekomen.

Tja, was voor AZ een fantastische speler en zal bij ons vast redelijk uit de verf komen, maar wat moet hij kosten? Tenzij je hem huurt natuurlijk. Er zal neem ik aan geen geld zijn om een dergelijke speler te kopen, al helemaal niet gezien de prioriteiten toch echt op het middenveld en achterin liggen.
Volledig overbodige speler, linksback en cv hebben we nodig
 
Blijkbaar is PSV geinteresseerd in Jahanbakhsh, die terug naar NL wil omdat hij bij Brighton weinig speelt en niet uit de verf is gekomen.

Tja, was voor AZ een fantastische speler en zal bij ons vast redelijk uit de verf komen, maar wat moet hij kosten? Tenzij je hem huurt natuurlijk. Er zal neem ik aan geen geld zijn om een dergelijke speler te kopen, al helemaal niet gezien de prioriteiten toch echt op het middenveld en achterin liggen.
Jahanbaksk is een held. Beste speler die ik ooit heb rond zien lopen in een nec shirt. Denk dat hij perfect bij PSV zou passen. Teamspeler, die andere laat scoren maar ook zelf een goal kan maken. Fluwelen techniek en een hart van goud. Maar ten kosten van wie? Ik zie hem graag komen, maar wie gaat er weg? Bruma hopelijk of cashen voor Gakpo?
We gaan het zien
 
Jahanbaksk is een held. Beste speler die ik ooit heb rond zien lopen in een nec shirt. Denk dat hij perfect bij PSV zou passen. Teamspeler, die andere laat scoren maar ook zelf een goal kan maken. Fluwelen techniek en een hart van goud. Maar ten kosten van wie? Ik zie hem graag komen, maar wie gaat er weg? Bruma hopelijk of cashen voor Gakpo?
We gaan het zien

Met een falende Bruma, een nog steeds jonge Gakpo die nog veel moet bewijzen, een Malen die zich tot 9 heeft ontwikkeld en een Mo op 10, is een vleugelaanvaller bitter noodzakelijk. Maar Jahanbakhsh lijkt me onhaalbaar.


Of heeft IPF even met hem gebeld?
 
  • Hahaha!
Reactions: IPF
Blijkbaar is PSV geinteresseerd in Jahanbakhsh, die terug naar NL wil omdat hij bij Brighton weinig speelt en niet uit de verf is gekomen.

Tja, was voor AZ een fantastische speler en zal bij ons vast redelijk uit de verf komen, maar wat moet hij kosten? Tenzij je hem huurt natuurlijk. Er zal neem ik aan geen geld zijn om een dergelijke speler te kopen, al helemaal niet gezien de prioriteiten toch echt op het middenveld en achterin liggen.

Ik las de kop op voetbalzone, "PSV gaat voor twee grote namen" en was heel benieuwd met welke twee ze dan bedoelden, maar toen zag ik wie het betrof. Laat ik het zo zeggen, de teleurstelling en ergernis was tastbaar:confused:... creatief ook weer van onze geweldige scouting. En, hoezo "grote namen" trouwens? Ik heb daar toch een ander beeld bij dan v.Ginkel en Jahanbakhsh. Ik las eerder al dat Ajax interesse had in Jahanbakhsh, en toen dacht ik van, gelukkig staat hij niet in de belangstelling van PSV. Dag later...
 
Laat dit in godsnaam waar zijn :lmao:

Niet vervelend bedoeld naar Alireza - sterker nog, ik vond hem altijd enorm sympathiek overkomen en hoewel ik had verwacht dat hij niet uit de verf zou komen in de PL hoopte ik het wel echt voor hem.

Ik vind hem gewoon helemaal niets voor ons en waar onze scouting mee bezig is, is mij een raadsel. Prima speler, maar de aanval bij ons is al goed bezet en ik vind hem qua (verwachte) prijs/kwaliteit verhouding verre van de moeite waard. Denk dat hij uberhaupt beter bij PSV zou passen, ook al snap ik ook de scouting van PSV totaal niet in dit geval. Je gaat toch niet talenten zoals Gakpo en Madueke op de bank zetten voor deze speler?
 
Laat dit in godsnaam waar zijn :lmao:

Niet vervelend bedoeld naar Alireza - sterker nog, ik vond hem altijd enorm sympathiek overkomen en hoewel ik had verwacht dat hij niet uit de verf zou komen in de PL hoopte ik het wel echt voor hem.

Ik vind hem gewoon helemaal niets voor ons en waar onze scouting mee bezig is, is mij een raadsel. Prima speler, maar de aanval bij ons is al goed bezet en ik vind hem qua (verwachte) prijs/kwaliteit verhouding verre van de moeite waard. Denk dat hij uberhaupt beter bij PSV zou passen, ook al snap ik ook de scouting van PSV totaal niet in dit geval. Je gaat toch niet talenten zoals Gakpo en Madueke op de bank zetten voor deze speler?

Hij speelt voornamelijk rechts, terwijl Gakpo en Madueke links spelen. Op rechts stelt Doan teleur. Ihattaren kan er spelen, maar is meer een 10. Mauro jr kan er spelen, maar het is ook maar de vraag of die dat direct kan invullen als basisspeler. Op zich is een kwaliteitsinjectie daar nog wel te begrijpen en het zou er in ieder geval op duiden dat Doan voor de basis te licht is bevonden.
 
Hij speelt voornamelijk rechts, terwijl Gakpo en Madueke links spelen. Op rechts stelt Doan teleur. Ihattaren kan er spelen, maar is meer een 10. Mauro jr kan er spelen, maar het is ook maar de vraag of die dat direct kan invullen als basisspeler. Op zich is een kwaliteitsinjectie daar nog wel te begrijpen en het zou er in ieder geval op duiden dat Doan voor de basis te licht is bevonden.

Dan nog imo lachwekkend om belangstelling te tonen voor een aanvaller van het kaliber Alireza, terwijl je in de aanval al enorm veel kwaliteit hebt rond lopen. Volgens mij kun je die centen veel beter besteden aan een keeper, de verdediging en het middenveld, maar be my guest!:zwijgen:
 
Hij speelt voornamelijk rechts, terwijl Gakpo en Madueke links spelen. Op rechts stelt Doan teleur. Ihattaren kan er spelen, maar is meer een 10. Mauro jr kan er spelen, maar het is ook maar de vraag of die dat direct kan invullen als basisspeler. Op zich is een kwaliteitsinjectie daar nog wel te begrijpen en het zou er in ieder geval op duiden dat Doan voor de basis te licht is bevonden.

Madueke speelt altijd op rechts
 
Scouting laat wel te wensen over, maar het zal dan beide (+van Ginkel) om huren gaan. Alireza erbij lijkt mij niet eens zo’n heel slechte toevoeging. Die jongen heeft zich al bewezen in de eredivisie. Redelijk constant gepresteerd en voor een speler op de buitenpositie veel goals en assists.

Laat dat nou net iets zijn wat we nodig hebben en waar we maar eens moeten beginnen. Goed presteren in de ED voordat we hogere ogen gaan en kunnen gooien.

van Ginkel erbij altijd goede zaak maar toen ik zojuist nog een bericht las waarin hij al 2(!) seizoenen geen wedstrijd heeft gevoetbalt, heb ik wel mijn twijfels of hij meteen meerwaarde gaat hebben.

Johnnie de Jong heeft zekerheidjes nodig! Lees: Rodriguez bijvoorbeeld.
 
Laat dit in godsnaam waar zijn :lmao:

Niet vervelend bedoeld naar Alireza - sterker nog, ik vond hem altijd enorm sympathiek overkomen en hoewel ik had verwacht dat hij niet uit de verf zou komen in de PL hoopte ik het wel echt voor hem.

Ik vind hem gewoon helemaal niets voor ons en waar onze scouting mee bezig is, is mij een raadsel. Prima speler, maar de aanval bij ons is al goed bezet en ik vind hem qua (verwachte) prijs/kwaliteit verhouding verre van de moeite waard. Denk dat hij uberhaupt beter bij PSV zou passen, ook al snap ik ook de scouting van PSV totaal niet in dit geval. Je gaat toch niet talenten zoals Gakpo en Madueke op de bank zetten voor deze speler?

Waarom dacht je dat ik opgelucht was toen ik alleen Ajax interesse in hem zag hebben. :confused: Ik dacht toen al van, typisch weer zo'n speler waar PSV mee aan zou komen kakken als doelwit. Hierboven zegt Buitenspelgoal dat Madueke op links speelt, maar dat klopt niet. De keren dat hij minuten mocht maken speelde hij vanaf rechts. Kortom, geld op zak houden en gewoon Madueke zich verder laten ontwikkelen ipv weer een "AZ net-nieter" aan te trekken.

Dan nog imo lachwekkend om belangstelling te tonen voor een aanvaller van het kaliber Alireza, terwijl je in de aanval al enorm veel kwaliteit hebt rond lopen. Volgens mij kun je die centen veel beter besteden aan een keeper, de verdediging en het middenveld, maar be my guest!:zwijgen:

Bingo. En voor het middenveld is onze briljante scouting na een grondige zoektocht over de gehele aardbol uitgekomen op serie-blessure-geval v.Ginkel... :FP:
 
Was ik maar scout bij PSV, dan verdien je ze wel heel makkelijk. Van Ginkel en Alireza, kom op zeg....

Ik begin zo lamgzamerhand te denken dat de scouting ooit is wegbezuinigd en dat ome John het allemaal in zn eentje doet.
En dan staat Feyenoord bekend om 'het op je bord scouten'. Maar John de Jong kan er ook wat van
 
Maar, gemakkelijk scouten of niet, Van Ginkel zou natuurlijk wel weer een vooruitgang zijn op het middenveld.

Jahanbaksh, mwah. Ik hoop eigenlijk dat dit een spelletje is om Ajax extra geld uit de zak te kloppen.
 
Van Ginkel heeft dus al 2 volledige seizoenen geen wedstrijd gespeeld. Absoluut een goede voetballer en bewezen meerwaarde. Maar we hebben gezien bij Afellay hoe moeilijk het is. Ik zie Marco dan ook echt niet als een serieuze directe versterking.

Na vertrek van Lozano hoopte ik al vurig dat Alireza niet zijn vervanger zou worden. En ook nu hoop ik nog steeds dat hij niet komt. Maar spelers in de leeftijd categorie van 25-28 die mislukken in (of terugkeren uit) de premier league worden in de eredivisie nu eenmaal gezien als heel grote aanwinsten.

In dat kader vraag ik mij wel af hoe het met Patrick van Aanholt zit. Hij zal toch kandidaat nummer 1 zijn wanneer PSV er niet uit komt met Rodriguez.
 
Jahanbakhsh zou best een versterking kunnen zijn maar is totaal niet nodig met Ihattaren, Doan en Madueke die op zijn plek kunnen spelen. Vooral als we 442 gaan spelen zie ik Ihattaren vooral op rechts spelen.

Van Ginkel, mits hij fit blijft, lijkt mij een versterking. Een speler voor vier jaar huren is alleen wel erg armoedig.
 
Los vh blessureleed van afgelopen twee jaar snap ik wel dat een type al van Ginkel genoemd wordt. Maar of hij nog op niveau is na zo lang er uit..

Jahanbakhsh, Tsja zal zeker potten kunnen breken bij ons. Maar er wordt steeds geroepen dat onze nieuwe Duitse vriend met 2 man voorin zal spelen. Dan heb je Gakpo, Bruma, Malen, Madueke, Romero en dan nog Alireza erbij? Lijkt me wat veel.
totaal geen prio zeker als je kijkt naar het niveau vd verdediging, keepers en middenveld.
maar goed, prioriteren is niet JdJ z’n grootste kwaliteit. Een vervelende eigenschap die Brands ook jaren had.
 
Van Ginkel heeft dus al 2 volledige seizoenen geen wedstrijd gespeeld. Absoluut een goede voetballer en bewezen meerwaarde. Maar we hebben gezien bij Afellay hoe moeilijk het is. Ik zie Marco dan ook echt niet als een serieuze directe versterking.

Een groot verschil is dat Afellay 33 was, dan ben je als voetballer al een paar jaar over je top. Van Ginkel is 27, dan ben je normaal op je sterkst.
Afellay kreeg nieuw contract bij het onderaan bungelende Stoke City. Van Ginkel wel bij Chelsea.
 
Een groot verschil is dat Afellay 33 was, dan ben je als voetballer al een paar jaar over je top. Van Ginkel is 27, dan ben je normaal op je sterkst.
Afellay kreeg nieuw contract bij het onderaan bungelende Stoke City. Van Ginkel wel bij Chelsea.
Chelsea kan wat makkelijker een gokje wagen dan PSV. Laat de scouting eens een keer met wat nieuws komen. Diemers of zo. :unsure:
 
Zou Roger nu echt niks beters uit zijn netwerk kunnen halen? Neem toch aan dat zo'n ervaren trainer ook niet geheel gelukkig is met dit scouting beleid
 
Je kon er toch al wel vergif op innemen dat die naam weer genoemd zou worden. Daarnaast was PSV ook een snel vervolg op Jahanbaksh die het wel zag zitten om weer naar Nederland terug te keren. Hey Valentijn doen jullie dit weekend Ajax, dan koppen wij maandag binnen met PSV en daar Van Ginkel bij. Hebben we ook weer iets zinnigs te melden in deze tijd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan