Arjen Robben

Inderdaad, toch had ik nog stiekeme hoop. Het had zo mooi geweest. Verder sluit ik me aan bij de post van Brainz . Die schrijft de laatste tijd zoveel zinnige dingen. Nu nog van club wisselen. ;)
Robben had ook nog hoop. Hij hoopte op wat mooie teamgenoten bij PSV. Hij zag dat JdJ daar niet voor ging zorgen em zijn geduld was op. Gelukkig dat Ajax ook leeggekocht is/word, anders had ik hem daar nog wel naartoe zien gaan.
 
Ach goed besluit. Prachtige carriere gehad. Dit zie ik eigenlijk veel liever dan spelers die "omdat ze zo van het spelletje houden" nog even voor een paar geiten op de tribune in de zandbak gaan voetballen.
 
Goed besluit, goed voor hem en voor PSV. Je laatste jaar spenderen op een zinkend schip gun je hem ook niet dus is het goed zo :)
 
Jammer. Had hem graag nog 1 keer willen zien vlammen bij PSV voor een jaartje. Maar kan zijn besluit om te stoppen ook erg goed begrijpen. Teveel geblesseerd de afgelopen jaren en in zijn laatste jaar nog ff de dubbel gepakt met Bayern, en ook ff goaltje meegepakt in de kampioenswedstrijd tegen Frankfurt. Had ongetwijfeld ook geen zin om tegen de Fortuna Sittard's, VVV-Venlo's, RKC's, Sparta Rotterdam's van deze wereld te willen spelen.

Legend.
 
D-p3U-yXoAM12Fu.jpg


Het is mooi geweest. (Y) :bye:
 
Op dit moment ben ik fit en gezond en als liefhebber van vele andere sporten wil ik dit voor de toekomst graag zo houden. Stoppen doe ik dus definitief, maar het is goed zo.”

Ik snap heel goed dat hij stopt, met name door deze zin. Je kunt er donder op zeggen dat hij weer geblesseerd zou raken als hij nog een jaar door zou gaan. Het is altijd maar de vraag hoe je daar weer uit komt, voor hetzelfde geld scheurt hij echt alles af en komt hij daar nooit meer helemaal bovenop.

Dankjewel voor alle prachtige wedstrijden die je gespeeld hebt, Arjen! Ik heb van je genoten.
 
ik denk dat Robben geen spijt heeft van z’n keuze om niet meer terug naar PSV te gaan. :confused:

Die had de selectie eerst grondig bestudeerd, dacht toen, dan kan ik net zo goed naar FC Groningen gaan, zelfde niveau en speel ik ook nergens om. Toen besloot hij maar helemaal te stoppen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan