PSV Jeugdopleiding

Interessant; is toch een beetje onder de radar gebleven lijkt het. Ik heb er iig nooit echt iets over gehoord voordat ik dat filmpje zag. Hopelijk wordt het wat met deze jongen. Die goal waar het filmpje mee afsluit verraadt wel enige klasse.
 
PSV heeft op het moment (waarschijnlijk) Cypriotisch talent Konstantinos Evripidou op stage. Volgens transfermarkt is hij een 16-jarige centrale middenvelder, ook Feyenoord zou hem op stage willen hebben.

Verder heeft PSV deze week 7 jeugdspelers vastgelegd:

Niek Schiks (17 jaar, doelman)
Koen Jansen (17 jaar, linksback); heb ik twee wedstrijden zien spelen vorig seizoen, zag er wel veelbelovend uit. Snelle aanvallende linksback.
Sven van der Plas (15 jaar, centrale verdediger)
Matteo Dams (17 jaar, centrale middenvelder); heb ik ook twee wedstrijden zien spelen vorig seizoen, een technische controlerende middenvelder.
Tim van den Heuvel (16 jaar, centrale middenvelder)
Julian Kwaaitaal (16 jaar, spits)
Jesper Uneken (16 jaar, spits); zoon van de huidige hoofdtrainer van Jong-PSV.

Spelers die PSV eind mei contracteerde:

Bram Rovers (16 jaar, rechtsback)
Yaël Gil y Muiños (16 jaar, centrale verdediger); heb ik ook zien spelen, was volgens mij aanvoerder. Niet heel speciaal in de wedstrijden die ik heb gezien, maar dat is een steekproef van 2.
Onesime Zimuangana (15 jaar, spits)
Elvic Jager (14 jaar, rechtsbuiten)
Rik Jonkers (17 jaar, doelman)
Yiandro Raap (14 jaar, centrale verdediger); komt over van Feyenoord, ook Ajax wilde hem vastleggen. Hij wordt van de zomer 15 en gaat voor de onder 17 spelen, dus dit is er eentje om in de gaten te houden.
 
Cypriotisch talent :eek:
Lekker exotisch! Ik hou er wel van als er talenten van alle uithoeken in de wereld hier komen
Nou, hij is binnen hoor:

 
Nou, hij is binnen hoor:

Hij is dus de oorzaak van alle onrust hier op het forum 🤔
Lees over 3 jaar wel weer dat hij weer terug is naar Cyprus.
 
Nou, hij is binnen hoor:

PSV deed de verdedigende middenvelder een aanbieding en de zaak was daarna snel rond.

Het kan dus wel. :grin:
 
En wat als de volgende trainer er ook niet de nieuwe Messi van maakt? En die daarna? Is het dan voor altijd Schmidt's schuld?
Nee en ook als hij elders wel slaagt is het niet de schuld van Schmidt. Zoals ik in vorige zei beaam ik dat succes van speler primair verantwoordelijkheid van de speler zelf is. Een coach kan daarbij helpen. Daar is Schmidt duidelijk niet in geslaagd
 
Nee en ook als hij elders wel slaagt is het niet de schuld van Schmidt. Zoals ik in vorige zei beaam ik dat succes van speler primair verantwoordelijkheid van de speler zelf is. Een coach kan daarbij helpen. Daar is Schmidt duidelijk niet in geslaagd
Waarmee je gewoon zegt dat Schmidt faalt omdat Mo niet levert. Je weet totaal niet wat PSV en Schmidt gedaan en geprobeerd hebben. Of jij hebt info die de rest van de wereld niet heeft.
 
Waarmee je gewoon zegt dat Schmidt faalt omdat Mo niet levert. Je weet totaal niet wat PSV en Schmidt gedaan en geprobeerd hebben. Of jij hebt info die de rest van de wereld niet heeft.
Een cruciaal deel speelt zich af voor de camera's en laat ook raden hoe het achter de schermen aan toe gaat. Of anders kunnen we net zo goed dit forum opdoeken als we alleen nog maar een mening mogen vormen over zaken waar we continu getuige van zijn
 
Terug
Bovenaan Onderaan