Muziek

" Kom, we houden van elkaar, we zijn gek
Viens on s'aime, on est fou

Nog een dag, nog een nacht
Encore un jour, encore une nuit "

Ik woon in FR, en ik word hier vrolijk van.


Slimane is zijn naam:



( BTW ik ben een grijze , kale, dikke, oude, westerse, hetero :ROFL: )
 
" Kom, we houden van elkaar, we zijn gek
Viens on s'aime, on est fou

Nog een dag, nog een nacht
Encore un jour, encore une nuit "

Ik woon in FR, en ik word hier vrolijk van.


Slimane is zijn naam:



( BTW ik ben een grijze , kale, dikke, oude, westerse, hetero :ROFL: )

Grijs én kaal?
Dan zou ik als ik jou was toch stoppen met roken of ff laten prikken op de nodige vitamines en mineralen :p
 
Last van inbreed bij die rechtse Amerikanen vermoed ik..

bericht

bewuste account is ondertussen van twitter, maar er is een screenshot

Bekijk bijlage 2064

Voor de jongeren onder ons, u zou dit muziekensemble kunnen kennen van dit bescheiden hitje


Zijn we meteen weer on-topic

oja, vanuit TAtM kwam een reactie


Normaal gesproken vind ik covers minder dan het origineel, maar soms zijn daar uitzonderingen.


Zo is daar de WC-experience met het zelfde RATM deuntje maar dan met een evergreen titel "Juffrouw, ik moet plassen!".
Aan u voorgedragen met de lieftallige stem van MEGA-MEGA-Mega Mindy.
Enjoy 👍🏻
 
Last van inbreed bij die rechtse Amerikanen vermoed ik..

bericht

bewuste account is ondertussen van twitter, maar er is een screenshot

Bekijk bijlage 2064

Voor de jongeren onder ons, u zou dit muziekensemble kunnen kennen van dit bescheiden hitje


Zijn we meteen weer on-topic

oja, vanuit TAtM kwam een reactie

Bij mij vooral bekend als “Rage against the ma”

(Iemand op Dynamo Open Air had een zelf gemaakt T-shirt. Had alleen niet zo’n goed gevoel over hoe groot de letters moesten zijn. :ROFL: )
 
Last van inbreed bij die rechtse Amerikanen vermoed ik..
[...]
Ik heb een beetje door het verhaal van die mevrouw met haar kekke krulletjes en spierwitte facings heen gescrolld, maar ik kan niet anders dan denken 'wat een nepwijf en wat een ontzettend moeilijk te geloven, bijna kinderlijk, verhaal'. Ik geloof er werkelijk geen anus van.

That said; fuck dat gelul over black people en white people en fuck iedereen die er in meegaat.
 
Ik heb een beetje door het verhaal van die mevrouw met haar kekke krulletjes en spierwitte facings heen gescrolld, maar ik kan niet anders dan denken 'wat een nepwijf en wat een ontzettend moeilijk te geloven, bijna kinderlijk, verhaal'. Ik geloof er werkelijk geen anus van.

That said; fuck dat gelul over black people en white people en fuck iedereen die er in meegaat.
Fuck me, wat een langdradig k-verhaal. Die heb ik er ook wel een setje. Zo vroeg ik in een winkel een keer om een eenvoudig shirt (als zijnde zonder versieringen e.d.) “Kijk maar in de aanbieding-bak” was de hulp. In plaats van te huilen en video’s van een kwartier op te nemen vertrek ik en koop nooit meer iets in zo‘n winkel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan