Aanvallers

Ik hoor het al een zakenman zal jij je niet worden het harde heb jij niet in je.
Klopt, wordt de wereld overigens niks slechter van.
Maar ik kan d'r wel om grijnzen, half de club aan het janken als een Bakalli of Pereiro niet bijtekent in t laatste jaar maar zelf wel dit gedrag willen uitlokken bij anderen. Heeft wat mij betreft iets dubbels.
Daarbij, de kans dat je dan een speler krijgt die t laatste jaar weinig tot niets heeft gespeeld is ook zeer groot, en laat dat nou net belangrijk zijn voor de ontwikkeling bij jonge spelers.
Kortom, ook buiten het morele om gewoon een dom idee.
 
Misschien Talles Magno is een jonge Braziliaan pas 17
Braziliaans jeugdinternational en basisspeler bij zijn club is een centrumspits maar kan ook op links en rechtsbuiten
Zal wel iets van 6 of 7 miljoen moeten kosten maar is pas 17
 
Misschien Talles Magno is een jonge Braziliaan pas 17
Braziliaans jeugdinternational en basisspeler bij zijn club is een centrumspits maar kan ook op links en rechtsbuiten
Zal wel iets van 6 of 7 miljoen moeten kosten maar is pas 17
Ik heb hier wel oren naar...een Braziliaans jeugdinternational, centrumspits.....misschien is het wel de nieuwe Ronaldo van PSV...en voor 6-7 miljoen is dat niet veel, als je bedenkt dat we ruim het dubbele uitgegeven hebben aan Bruma, die er vrijwel niets van bakt..dan maar mijn vertrouwen in deze Talles Magno uitspreken....voordeel van de twijfel omdat hij jeugdinternational is, dan moet je wel wat in je mars hebben op deze leeftijd van 17...
 
Ik lees dat die Antony Musaba van NEC een groot talent waar veel topclubs op azen. Kent iemand hem? En waarom denkt PSV niet aan zulke goedkope gokken?
 
Ik lees dat die Antony Musaba van NEC een groot talent waar veel topclubs op azen. Kent iemand hem? En waarom denkt PSV niet aan zulke goedkope gokken?

Misschien wordt hij wel in de gaten gehouden door PSV? Waar las je dit eigenlijk?


Ziet er wel aardig uit idd, lijkt me wel een gokje waard. Kan nooit echt heel duur zijn.
 
Misschien wordt hij wel in de gaten gehouden door PSV? Waar las je dit eigenlijk?


Ziet er wel aardig uit idd, lijkt me wel een gokje waard. Kan nooit echt heel duur zijn.
VI. Ik heb geen pro dus kon niet alles lezen maar allerlei clubs uit Duitsland, Spanje en Engeland zitten achter hem.
 
VI. Ik heb geen pro dus kon niet alles lezen maar allerlei clubs uit Duitsland, Spanje en Engeland zitten achter hem.
Groot talent, maar hij is nog lang niet ver genoeg voor PSV 1. Hij is zeer snel en doelgericht. Maar het is een beetje een blind paard, die het overzicht voor het goal nagenoeg altijd verliest. Zijn eerste aannamen is zo beroerd dat er veel ballen de 3e ring in gaan als hij in het Philips stadion speelt. Maar er zit wel potentie in deze jongen. Ik denk dat hij wel PSV 1 materiaal kan zijn.
NEC wilt graag 4 miljoen voor hem, dus hij is best prijzig. Misschien kan je hem kopen en nog een jaar aan NEC uitlenen.
 
Groot talent, maar hij is nog lang niet ver genoeg voor PSV 1. Hij is zeer snel en doelgericht. Maar het is een beetje een blind paard, die het overzicht voor het goal nagenoeg altijd verliest. Zijn eerste aannamen is zo beroerd dat er veel ballen de 3e ring in gaan als hij in het Philips stadion speelt. Maar er zit wel potentie in deze jongen. Ik denk dat hij wel PSV 1 materiaal kan zijn.
NEC wilt graag 4 miljoen voor hem, dus hij is best prijzig. Misschien kan je hem kopen en nog een jaar aan NEC uitlenen.
Ik vind 4 miljoen een hoop geld voor een blind paard zonder overzicht. Te dure gok, ook al krijg nog wat van de vraagprijs af.
 
Monaco was hem voor. Voor een lager bedrag als ik had gedacht. Wilco van Schaijk is misschien nog wel incapabeller dan De Jong.

Ah, dat is al de 2e voor Monaco. Die schijnen ook Van Hecke over te nemen van NAC voor 2 miljoen. En dan vraag ik me af, wat moet je daar. Het stadion is het hele seizoen voor 1/3 gevuld, zelfs bij Dordrecht hangt meer sfeer en qua prestaties is het nou ook niks bijzonders meer. 100 mooiere clubs zou je toch zeggen.
 
Ah, dat is al de 2e voor Monaco. Die schijnen ook Van Hecke over te nemen van NAC voor 2 miljoen. En dan vraag ik me af, wat moet je daar. Het stadion is het hele seizoen voor 1/3 gevuld, zelfs bij Dordrecht hangt meer sfeer en qua prestaties is het nou ook niks bijzonders meer. 100 mooiere clubs zou je toch zeggen.

Geen verkeerde plek om te wonen, en het salaris zal er ook niet lager op worden gok ik zo. De toekomst zal uitwijzen of het een verstandige zet was geweest.
 
Terug
Bovenaan Onderaan