Denzel Dumfries (V)

Lijkt me dat hij er anders ook staat voor vrienden en familie die het wel af en toe ervaren. Volledig in zijn recht en naar mijn mening goed opgelost door PSV zo.
Hij zegt zelf het volgende:
De geboren Rotterdammer benadrukt dat racisme in zijn leven nog altijd aan de orde van de dag is
Dan gaat t dus niet over de familie en vrienden waarvoor hij daar ook kan staan en zal hebben gestaan.
Overigens is wat mij betreft al benoemd op welke wijze Denzel dit nog op grote regelmaat zal ervaren.

Afhandeling van PSV is gewoon goed, en wie weet is er zelfs voor t bezoek aan de demo op de achtergrond al overleg geweest.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Een domme actie om maatschappelijke betrokkenheid te tonen? Dat jij je kanttekeningen hebt bij dit protest doet toch niets af aan de wil van Dumfries om racisme te helpen beëindigen? Ik vind het wel mooi.

Heel de maatschappij staat stil en zij forceren hun weg en brengen mogelijk meer schade aan de maatschappij straks. hoe kan dat in godsnaam niet dom zijn? Heel NL staat vast en hun forceren hun wil en breken alle regels en brengen mij jou en onze oudjes straks mogelijk in gevaar. Demonstratierecht is iets heel moois, echter is de tijd er nu niet voor, voor geen enkele reden. Ik vind hem dus dom en de 12k andere ook. Ik keur de daad goed echter de praktijkuitvoering nee
 
Heel de maatschappij staat stil en zij forceren hun weg en brengen mogelijk meer schade aan de maatschappij straks. hoe kan dat in godsnaam niet dom zijn? Heel NL staat vast en hun forceren hun wil en breken alle regels en brengen mij jou en onze oudjes straks mogelijk in gevaar. Demonstratierecht is iets heel moois, echter is de tijd er nu niet voor, voor geen enkele reden. Ik vind hem dus dom en de 12k andere ook. Ik keur de daad goed echter de praktijkuitvoering nee
In de door mij gequote post is het woord corona niet genoemd, dus ik veronderstelde dat zijn vermeende domheid niet met Corona te maken had.

Qua Corona heb je gelijk.
 
In de door mij gequote post is het woord corona niet genoemd, dus ik veronderstelde dat zijn vermeende domheid niet met Corona te maken had.
Qua Corona heb je gelijk.

Om corona kan je nu niemand heen, Iedereen die de demonstratie afkeurt doet het door de coronaissues. Zonder dat mag men elk dag voor iets protesteren op de dam, mits je geen schade en te grote hinder veroorzaakt voor de rest.
 
Om corona kan je nu niemand heen, Iedereen die de demonstratie afkeurt doet het door de coronaissues. Zonder dat mag men elk dag voor iets protesteren op de dam, mits je geen schade en te grote hinder veroorzaakt voor de rest.
Dan heb jij de door mij gequote post niet goed gelezen.
 
Zei vandaag in een interview met de NOS dat dit zijn laatste seizoen is bij PSV.
 
2023. Net gecheckt. Wat gaat ie opleveren?
Dest was de reserve linksback bij Ajax en leverde al 20 miljoen op. Rik Karsdorp ging jaren geleden al voor 18 miljoen weg bij Feyenoord en hij kwam net kijken net als Dest. Dus bij een goed EK moet Denzel 30 miljoen opleveren,
 
Dest was de reserve linksback bij Ajax en leverde al 20 miljoen op. Rik Karsdorp ging jaren geleden al voor 18 miljoen weg bij Feyenoord en hij kwam net kijken net als Dest. Dus bij een goed EK moet Denzel 30 miljoen opleveren,
Ik gok op 15 miljoen; omdat de transfer hem gegund is enzo, en ja, wat heeft PSV nu allemaal gepresteerd dat hij meer waard zou zijn en de usual blabla die je hier doorgaans leest. :cautious:
 
  • Hahaha!
Reactions: IPF
Totti rol, seizoenskaart voor zijn hele familie, standbeeld, tribune vernoemen, hoogste salaris, maakt niet uit hoe; ik hoop dat Denzel blijft!! Tot hij zijn voetbalschoenen voor de laatste maal uittrekt.
 
Ik gok op 15 miljoen; omdat de transfer hem gegund is enzo.
Ik mag toch niet hopen dat PSV een speler van het kaliber Dumfries voor 15 miljoen laat gaan “omdat het hem gegund is”. Dan loop je als club zijnde aardig wat geld mis. Gewoon 25 a 30 miljoen voor vangen anders is onze John wel weer diep triest bezig
 
Toch bizar om te zien. Ik was (ben) groots Arias fan, en zag in hem een van de beste spelers van de Eredivisie. Maar Denzel heeft hem in no-time doen vergeten en een flinke schep bovenop gedaan. Vond het destijds een prima aankoop, maar heb hem daarmee onderschat. En dan vooral zijn leiderschap en uitstraling.
Ik - als Pabliet van het eerste uur - moet toch erkennen dat nooit Pablo aanvoerder had moeten worden, maar we hadden meteen Denzel moeten hebben met die band. Ach, wijsheid achteraf.
 
Terug
Bovenaan Onderaan