Spaans voetbal

De salarishuishouding van de grote clubs is echt gigantisch. Bij Juve levert het afstaan van ik geloof 30% van de salarissen al ruim 90 miljoen euro op! Kun je nagaan wat 70% van het salaris van Messi alleen al oplevert. Hij verdient 30 miljoen per jaar.
Overigens moeten we beseffen dat de huishouding van een miljonair gewoon anticiperend is op zijn inkomen. Het doorbreken van de economische patronen in je huishouding is gewoon erg moeilijk, of je nu Jan modaal bent of een miljonair.
Anderzijds kan ik mij niet voorstellen dat Messi bijvoorbeeld per jaar €15mlj uitgeeft. Neem aan dat ie ook wijselijk wat geld opzij zet.
 
Anderzijds kan ik mij niet voorstellen dat Messi bijvoorbeeld per jaar €15mlj uitgeeft. Neem aan dat ie ook wijselijk wat geld opzij zet.
Denk dat Messi totaal geen idee (meer) heeft wat de waarde van geld is, en mensen om hem heen heeft die alle geldzaken regelen. Hij koopt gewoon waar hij zin in heeft, zonder het prijskaartje te weten.
 
Denk dat Messi totaal geen idee (meer) heeft wat de waarde van geld is, en mensen om hem heen heeft die alle geldzaken regelen. Hij koopt gewoon waar hij zin in heeft, zonder het prijskaartje te weten.
Ja, maar dan nog, geeft hij dan meer dan €41.000 per dag uit (anders red je die 15mlj niet). Lijkt mij toch niet.
 
Ja, maar dan nog, geeft hij dan meer dan €41.000 per dag uit (anders red je die 15mlj niet). Lijkt mij toch niet.
Nee lijkt mij ook niet hoor. Er zullen vast jaren bij zitten dat hij er aan komt, maar zeker met rendement van investeringen (die iemand voor hem doet) kan hij nauwelijks armer worden.
 
Ja, maar dan nog, geeft hij dan meer dan €41.000 per dag uit (anders red je die 15mlj niet). Lijkt mij toch niet.
Ach een leuk schilderijtje, een interessante auto, een aardig optrekje. Daar kun je easy 15 miljoen aan kwijt zijn.
Mij lijkt het wel leuk om een F16 o.i.d te hebben (of en Harrier, bespaar je tenminste op de landingsbaan) dan ben je denk ik snel door je geld heen. :)
En populair onder rijke mensen: een boot. En hoe groter de boot, hoe meer personeel.
Of je doet iets nuttig voor de maatschappij. :ROFL:
 
Wie had ooit verwacht dat er schande zou worden gesproken van een BBQ met 12 mensen :lmao:

Ik eis dat La Liga hem schorst voor 2 jaar, dan kan John een mooi aanbod bij Sevilla leggen om hem 2 jaar te huren!
 
Dat je gaat barbecueën met een groepje vind ik nog tot daar aan toe, maar daar ga je toch geen leuk kiekje van maken en dat op social media posten..? Dan ben je wel echt héél dom.
 
Dat je gaat barbecueën met een groepje vind ik nog tot daar aan toe, maar daar ga je toch geen leuk kiekje van maken en dat op social media posten..? Dan ben je wel echt héél dom.
Ik kan dat ook niet volgen.. hoe dom is dit! Luuk leek me toch een aardig slimme gozer.
 
Laatst bewerkt:
Toch mooi dat hij blijkbaar zo goed wordt opgenomen in de groep. Dat hij als enige buitenlander met die Spanjaarden/Spaanstaligen optrekt zegt toch ook wel iets over zijn persoonlijkheid. Had uberhaupt wel het idee dat ze goed met hem waren, nadat ze zo blij voor hem waren wanneer hij een doelpunt maakte.

En die BBQ, tja. Vooral bijzonder dom dat degene die het post zich niet kan bedenken dat je die voetballers hier vreselijk mee naait.
 
Toch mooi dat hij blijkbaar zo goed wordt opgenomen in de groep. Dat hij als enige buitenlander met die Spanjaarden/Spaanstaligen optrekt zegt toch ook wel iets over zijn persoonlijkheid. Had uberhaupt wel het idee dat ze goed met hem waren, nadat ze zo blij voor hem waren wanneer hij een doelpunt maakte.

En die BBQ, tja. Vooral bijzonder dom dat degene die het post zich niet kan bedenken dat je die voetballers hier vreselijk mee naait.
Precies ook wat bij mij opkwam toen ik de foto’s zag: na pas 1 seizoen toch heel wat Spaanstalige vrienden die jij en je partner ook uitnodigen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan