Binnenlandse Politiek

Nee, dat doet de pers, met het benoemen van 'oververtegenwoordiging' van bepaalde groepen.
Maar als Marokkanen procentueel gezien meer in de gevangenis zitten, komt dat dan doordat de politie meer onderzoek doet naar Marokkanen? Zou kunnen natuurlijk en dan heb je een punt. Betekent dus ook dat je als autochtone Nederlander een streepje voor hebt, zeg maar...
 
Maar als Marokkanen procentueel gezien meer in de gevangenis zitten, komt dat dan doordat de politie meer onderzoek doet naar Marokkanen? Zou kunnen natuurlijk en dan heb je een punt. Betekent dus ook dat je als autochtone Nederlander een streepje voor hebt, zeg maar...
Deels en deels door slechtere positie, zie eerder gepost stuk over hoe verschil in bevolkingsgroepen veel kleiner zijn als je o.a. welstandniveau meeneemt.
En dat jij als blanke man in een dure auto minder snel wordt aangehouden was allang bekend neem ik aan.
 
Als ik het voor het zeggen zou hebben zou ik nepwimpers, getekende wenkbrouwen (uitsluitend bij medische redenen voor het uitvallen toegestaan) en acrylnagels verbieden in de openbare ruimte. Of mensen die op blote voeten in de trein en op stations rondlopen (verrassend veel voorkomend in Duitsland) direct een ban geven en toegang tot het OV ontzeggen.

Oh, en broeken met tijger of andere dierprintjes...! Die ook!
 
Als ik het voor het zeggen zou hebben zou ik nepwimpers, getekende wenkbrouwen (uitsluitend bij medische redenen voor het uitvallen toegestaan) en acrylnagels verbieden in de openbare ruimte. Of mensen die op blote voeten in de trein en op stations rondlopen (verrassend veel voorkomend in Duitsland) direct een ban geven en toegang tot het OV ontzeggen.

Oh, en broeken met tijger of andere dierprintjes...! Die ook!
Ja!
 
Onderzoek naar ‘baantjescaroussel’ topambtenaren - https://nos.nl/l/2334047

Toch wel erg falende mensen met baangarantie die het land leiden. Dat die wet maar snel kapot gemaakt wordt en falende mensen kunnen oprotten.
Ook deze tekst "Is het niet vooral carrièrebouw?" als ambtenaar ben je in dienst van het volk (land tot gemeente afhankelijk van niveau) daar moet men de ambtenaar helaas nog wel eens aan herinneren.
 
Maar als Marokkanen procentueel gezien meer in de gevangenis zitten, komt dat dan doordat de politie meer onderzoek doet naar Marokkanen? Zou kunnen natuurlijk en dan heb je een punt. Betekent dus ook dat je als autochtone Nederlander een streepje voor hebt, zeg maar...

Je kunt ook zeggen dat ze minder handig zijn en zich sneller laten pakken.

Datzelfde percentage allochtone Nederlanders zul je waarschijnlijk ook terugzien in achterstandswijken. Dat zijn degenen die zich met bepaalde misdaden bezig houden, met name met zaken die je weer terug ziet in "opsporing verzocht". Zo'n Erik Staal met vriendjes die destijds door hebzucht Vestia de afgrond in stuurden. Die met spelen 2 miljard zijn verloren, waardoor talloze huurders zijn benadeeld. Waardoor Vestia moest saneren en aardig wat mensen hun baan verloren. 2 miljard, hoeveel tasjes zijn dat? Hoeveel kilo coke moet je verkopen eer dat je 2 miljard bij elkaar hebt?
Nee, deze Erik Staal kwam niet bij opsporing gezocht, want hij zat lekker op Bonaire, waar hij een villa had (gebouwd met de 3,5 miljoen die hij als oprotpremie kreeg).

Dus ja, er zitten meer mensen uit achterstandswijken in de bak voor bepaalde delicten. Nu zijn dat Marokkanen, ooit waren dat autochtone Nederlanders (want het is niet zo dat de gevangenis leeg was voor 1960) en over 30 jaar zijn het misschien Wit-Russen.
Op postcode meer onderzoek doen zou eigenlijk nuttiger zijn....Te beginnen met villawijken.
 
Ik kwam vandaag dit plaatje tegen op twitter. Inmiddels oudere tweets van hetFvD Amsterdam raadslid. Mocht je na tig andere voorbeelden er nog steeds niet van overtuig zijn dat de FvD een foute fascistische, ultra-rechtse enge club is, dan raad ik psychische behandeling aan.


EaJ1hBlU4AYLuSz
 
Ik kwam vandaag dit plaatje tegen op twitter. Inmiddels oudere tweets van hetFvD Amsterdam raadslid. Mocht je na tig andere voorbeelden er nog steeds niet van overtuig zijn dat de FvD een foute fascistische, ultra-rechtse enge club is, dan raad ik psychische behandeling aan.


EaJ1hBlU4AYLuSz
Nee, dat is op persoonlijke titel en louter filosofisch bedoeld joh.
 
Ik kwam vandaag dit plaatje tegen op twitter. Inmiddels oudere tweets van hetFvD Amsterdam raadslid. Mocht je na tig andere voorbeelden er nog steeds niet van overtuig zijn dat de FvD een foute fascistische, ultra-rechtse enge club is, dan raad ik psychische behandeling aan.


EaJ1hBlU4AYLuSz

Je begrijpt dit helemaal verkeerd. Dit is een demonstratie van het vrije woord. Een test. Kijken of het linkse Twitter (bron: Donald T.) ons ook de mond wil snoeren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan