Amerika

Triest dat deze man bestaat.
Stel, tijdreizen bestaat. En Lee Harvey Oswald was een agent uit de toekomst. Wat zou Kennedy dan na 1963 hebben gedaan dat ze een agent uit de toekomst naar 1963 stuurden en niet naar 2020?


1edtmbmoisk41.jpg
 


'
De Obamagate-tweets komen op het moment dat het dodental door corona in de VS is opgelopen tot ruim 80.000. Door de crisis is ook het aantal werklozen tot recordhoogte gestegen, en dat terwijl er over een half jaar weer presidentsverkiezingen zijn.

"Trumps paradepaardje zou een glanzende economie moeten zijn, maar we hebben te maken met de ergste werkloosheidscijfers sinds de grote depressie begin jaren 30", zegt De Vries. "Door dit soort tweets over Obama hoopt Trump zijn achterban op een andere manier aan te spreken."


Dank voor de link!

Nog een interessante:

' Overall, we rate the Bulwark Right-Center Biased based on story selection and political affiliation that moderately favors the right. We also rate them High for factual reporting due to proper sourcing and a clean fact check record.'

https://mediabiasfactcheck.com/the-bulwark/

En dan nu de inhoud:

https://thebulwark.com/taking-obamagate-seriously/
 
Laatst bewerkt:
En dan hebben we gelukkig een onafhankelijke en kritische ambassadeur!

Robert f***cking Jensen!!

( Wie betaalt deze man trouwens? )

EX0z6c9XgAQfTYm.png
 
Oude, witte, laagopgeleide mannen in the USA, met oogkleppen voor ( economie) , they rule the World.
Die groep bereik je niet met redelijkheid en met argumenten.
EDIT. Deze groep schijnt nogal snel boos te worden, en primair te reageren. Ik zie dus bij nader inzien wel mogelijkheden EDIT.
 
Laatst bewerkt:
Mijn krant, de New York Times, heeft het begrepen en negeert Trump's gelul over Obamagate volledig.:clap:
Tja, voor de droeftoeters juist 'bewijs' dat het waar is. Een goed tegenartikel om de boel te debunken lijkt mij handiger (alhoewl dat droeftoeters ook dat zullen verwerpen, krant klopt alleen als die hun denkbeelden onderschrijft
 
Tja, voor de droeftoeters juist 'bewijs' dat het waar is. Een goed tegenartikel om de boel te debunken lijkt mij handiger (alhoewl dat droeftoeters ook dat zullen verwerpen, krant klopt alleen als die hun denkbeelden onderschrijft
Ik kan mijn hele huis behangen met artikelen waarin Trump's onzin wordt gedebunked. Het levert hem alleen maar aandacht op die hij niet verdient.
Het negeren van Trump vind ik echt een stap vooruit, het betekent namelijk dat deze idioot nu officieel niet meer serieus wordt genomen.
 
Tja, voor de droeftoeters juist 'bewijs' dat het waar is. Een goed tegenartikel om de boel te debunken lijkt mij handiger (alhoewl dat droeftoeters ook dat zullen verwerpen, krant klopt alleen als die hun denkbeelden onderschrijft
Maar “Obamagate” is niet te debunken omdat Trump niet verder komt dan “you know what’s it al about” als men vraagt waar het om gaat. Trump is in de problemen, en eigenlijk is dat nog gevaarlijker als wanneer hij dat niet is. :eek:
 
Maar “Obamagate” is niet te debunken omdat Trump niet verder komt dan “you know what’s it al about” als men vraagt waar het om gaat. Trump is in de problemen, en eigenlijk is dat nog gevaarlijker als wanneer hij dat niet is. :eek:
Discussieren met Trump aanhangers is volkomen zinloos, ze sluiten zich volledig af voor feiten of afwijkende meningen.
 
Ik hoor bij kamp Jaufe. Ik snap wat jullie zeggen, maar als je als nieuwsmedium het nieuws -zeker iets groots als dit- gaat negeren, gaat het de verkeerde kant op.
 
Ik hoor bij kamp Jaufe. Ik snap wat jullie zeggen, maar als je als nieuwsmedium het nieuws -zeker iets groots als dit- gaat negeren, gaat het de verkeerde kant op.
Idd. Het stelselmatig negeren van complot-achtig nieuws zorgt juist voor 2-deling in de maatschappij ja. Aandacht hiervoor neemt de wind uit de zeilen voor het werven van nieuwe gelovigen van het complot.
 
Idd. Het stelselmatig negeren van complot-achtig nieuws zorgt juist voor 2-deling in de maatschappij ja. Aandacht hiervoor neemt de wind uit de zeilen voor het werven van nieuwe gelovigen van het complot.
Je hebt in principe wel gelijk, maar het grote probleem is dat geen enkele Trump fan de NY Times leest (de meesten zouden dat niet eens kunnen als ze dat al zouden willen), en niemand die de NY Times leest, leest die Trump blladjes/websites of kijkt naar Fox.
 
Terug
Bovenaan Onderaan