PSV Jeugdopleiding

Je hebt waarschijnlijk gelijk, maar dat is toch wel de blunder van de eeuw te noemen, zeker achteraf.
Achteraf is mooi wonen heb ik wel eens gehoord. Voor het bedrag zeker, maar heb ook verhalen gehoord dat hij sowieso niet naar ons toe wilde?
Kortom, jammer ja, maar we moeten door.
 
Achteraf is mooi wonen heb ik wel eens gehoord. Voor het bedrag zeker, maar heb ook verhalen gehoord dat hij sowieso niet naar ons toe wilde?
Kortom, jammer ja, maar we moeten door.
Het fijne wten we inderdaad er niet van, volgens mij was PSV er wel serieus mee bezig. Ja achteraf lullen heb je natuurlijk weinig aan, maar, als het alleen op geld heeft gehangen, is het een emorme blunder.
 
Mods, zodra Berghuis binnen is, kan hier een slotje op :D
Ja, dan kan de prima jeugdopleiding de schop op. Bovendien wordt dan de doelstelling niet gehaald. Vijftig procent eigen jeugd moest in PSV 1 komen te staan. De negatieve start werd al gemaakt door een gelatenteerde speler als Obispo te verhuren/de...
default.jpg
... uit te sturen...:sleep::sad:
 
Ziet er allemaal top uit! Jaren van investeren in jeugdopleiding begint wel zijn vruchten af te werpen; mooi om te zien. Ideaal ook met zo'n mooie accomodatie en de tussenstap in de JL. Hier moeten we vol op in blijven zetten.

Hier ligt wel de sleutel in de strijd met Ajax; die veranderen in een vreemdelingenlegioen met wel succesvolle aankopen. Dat kunnen we niet bijbenen.

Onze toptalenten aanvullen met een klein aantal topaankopen en dan komt het goed. Die talenten verkopen voor enorme winsten. In de juiste topaankopen doen is nog wel iets te verbeteren.
 
Ik zag deze PSV spelers in een lijstje met "wonderkids over Football manager 20:


Jimenez, 17 jaar, centrale middenvelder, B-junioren Eredivisie

Antonisse, Over 3 dagen 18 jaar. Linksbuiten, A-junioren Eredivisie.

Luis Felipe 18 jaar. Centrale verdediger. A-junioren Eredivisie.

Iemand die ze heeft zien spelen?
 
Wie zijn de beste talenten van PSV O15/O17 en O19 die er echt uitspringen op het moment, vergelijkbaar met Mo afgelopen seizoen?
 
Ik zag deze PSV spelers in een lijstje met "wonderkids over Football manager 20:


Jimenez, 17 jaar, centrale middenvelder, B-junioren Eredivisie

Antonisse, Over 3 dagen 18 jaar. Linksbuiten, A-junioren Eredivisie.

Luis Felipe 18 jaar. Centrale verdediger. A-junioren Eredivisie.

Iemand die ze heeft zien spelen?

Jimenez heb ik nooit zien spelen, Luis Felipe ook nog nooit maar die is pas sinds deze winter bij PSV. Antonisse heb ik een paar keer zien spelen en dat was vooral veel dribbelen en op doel schieten maar weinig effectief. Sowieso viel het grootste deel van de A-selectie mij een beetje tegen in die wedstrijden dat ik ze heb zien spelen. Zelf vond ik de doelman Delanghe en de backs Oppegard en Commenencia het beste maar ik heb maar zo'n 3 wedstrijden gezien.

Wie zijn de beste talenten van PSV O15/O17 en O19 die er echt uitspringen op het moment, vergelijkbaar met Mo afgelopen seizoen?

Het meeste van horen zeggen. Bij de onder 19 vind ik vooral Delanghe een goede keeper en de backs Oppegard en Commenencia (pas 16) goed spelen. Ik heb ook goede verhalen gehoord over centrale verdediger Luis Felipe en linksbuiten Jeremy Antonisse. In de O17 schijnen ze heel positief te zijn over Mylian Jimenez, maar de O17 heb ik nooit zien spelen. Verder is geen van deze spelers vergelijkbaar met Mo, Mo is een uitzonderlijk talent dat we niet ieder jaar gaan opleiden.
 
Jimenez heb ik nooit zien spelen, Luis Felipe ook nog nooit maar die is pas sinds deze winter bij PSV. Antonisse heb ik een paar keer zien spelen en dat was vooral veel dribbelen en op doel schieten maar weinig effectief. Sowieso viel het grootste deel van de A-selectie mij een beetje tegen in die wedstrijden dat ik ze heb zien spelen. Zelf vond ik de doelman Delanghe en de backs Oppegard en Commenencia het beste maar ik heb maar zo'n 3 wedstrijden gezien.



Het meeste van horen zeggen. Bij de onder 19 vind ik vooral Delanghe een goede keeper en de backs Oppegard en Commenencia (pas 16) goed spelen. Ik heb ook goede verhalen gehoord over centrale verdediger Luis Felipe en linksbuiten Jeremy Antonisse. In de O17 schijnen ze heel positief te zijn over Mylian Jimenez, maar de O17 heb ik nooit zien spelen. Verder is geen van deze spelers vergelijkbaar met Mo, Mo is een uitzonderlijk talent dat we niet ieder jaar gaan opleiden.

Dank voor je feedback!
 
Ik ben wel heel nieuwsgierig of en wie Roger Schmit vanuit de jeugd door gaat schuiven
 
Ik heb het gevoel dat die Jimenez onze Frenkie gaat worden. Weet niet waarom, maar hij doet me in zijn spel maar zeker ook vwb gedrag en de wijze van communicatie heel erg denken aan Frenkie. Zowel op het veld als daarbuiten intelligent. Ik kan er vreselijk naast zitten maar dat gevoel heb ik gewoon bij hem.
 
Terug
Bovenaan Onderaan