Derrick Luckassen (V)

Dat vind ik dus ook. Ik kan me erg goed voorstellen dat je klaar bent met je werkgever als je overbodig/niet goed genoeg bevonden bent.

Zeker. Dat snapt iedereen. Zeg dat dan: ik ben prof, ik wil spelen. Bij PSV lukt dat niet, dus zoek ik een andere club. Dat klinkt voor mij al heel anders als 'ik voel me niet thuis'. Hou het professioneel, de rest is drama.
 
Zeker. Dat snapt iedereen. Zeg dat dan: ik ben prof, ik wil spelen. Bij PSV lukt dat niet, dus zoek ik een andere club. Dat klinkt voor mij al heel anders als 'ik voel me niet thuis'. Hou het professioneel, de rest is drama.

Luckassen is een drama.. ;P

Ik vind het zowieso onzin - ook van zijn kant. Hij zal toch een idee hebben wat ie kan en wil bereiken. Een nieuwe trainer volgend seizoen dus kans zich in de basis te knokken?

Of hij moet gewoon zeggen, ik denk dat we nu wel weten dat ik simpelweg niet goed genoeg kan voetballen om bij PSV een basisplaats te veroveren en denk dat het daarom verstandiger is voor zowel mij als PSV als ik mijn opties om te vertrekken open houdt. Door op deze manier over PSV te praten creeerd hij inderdaad een vijandig sfeertje en weinig support vanuit de aanhang van de club.
 
Luckassen is een drama.. ;P

Ik vind het zowieso onzin - ook van zijn kant. Hij zal toch een idee hebben wat ie kan en wil bereiken. Een nieuwe trainer volgend seizoen dus kans zich in de basis te knokken?

Of hij moet gewoon zeggen, ik denk dat we nu wel weten dat ik simpelweg niet goed genoeg kan voetballen om bij PSV een basisplaats te veroveren en denk dat het daarom verstandiger is voor zowel mij als PSV als ik mijn opties om te vertrekken open houdt. Door op deze manier over PSV te praten creeerd hij inderdaad een vijandig sfeertje en weinig support vanuit de aanhang van de club.
En voor andere clubs ook minder aantrekkelijk. Die zitten toch ook niet op zo'n zeikwijf te wachten?
 
Anderlecht is met het contract akkoord gegaan en daarin stond duidelijk vermeld dat ze hem konden kopen voor 5 mln. Dat moeten ze dan ook maar aftikken. Probleem is alleen dat ze geen geld hebben. Dat is ook niet gek met dat zwalkende beleid daar. Vanwege de coronacrisis en omdat ik Lucassen liever kwijt dan rijk ben krijgen ze een korting van 0,5 mln. Take it of leave it. Anders moet Lukassen maar hier op de bank komen zitten, maar ongetwijfeld zal Mino Raiola hem wel in de markt kunnen zetten als een onverzettelijke verdediger die maar 5 mln. moet kosten.
 
Bij Anderlecht blijken ze toch verstand te hebben, Luckassen keert definitief terug :cry:

Vandaag precies 2 maanden geleden:

PSV-breuk in de maak: 'Ik voel me er niet thuis en heb het daar wel gezien'

Derrick Luckassen herhaalt het nog maar eens: bij PSV zien ze hem niet meer terug. De 24-jarige verdediger staat nog twee jaar onder contract in Eindhoven, maar voelt zich er niet thuis.


link

Contract ontbinden en dikke doei. :bye:
 
Vandaag precies 2 maanden geleden:

PSV-breuk in de maak: 'Ik voel me er niet thuis en heb het daar wel gezien'

Derrick Luckassen herhaalt het nog maar eens: bij PSV zien ze hem niet meer terug. De 24-jarige verdediger staat nog twee jaar onder contract in Eindhoven, maar voelt zich er niet thuis.


link

Contract ontbinden en dikke doei. :bye:
Niks contract ontbinden. verkoop voor minstens 3m, anders 2 jaar lang tribune zitten. Doei, het moet maar eens klaar zijn met het gezeur
 
Niks contract ontbinden. verkoop voor minstens 3m, anders 2 jaar lang tribune zitten. Doei, het moet maar eens klaar zijn met het gezeur
Hij mag zich best aan zijn woord houden. Terugkeren is geen optie zei hij. Kan hij zichzelf niet uitkopen? Zijn contract afkopen? Dat betaald hij dan maar lekker zelf. Stoere uitspraken doen over zijn werkgever, maar zich er niet aan houden... houding en gedrag is ver te zoeken hier.
 
  • Leuk
Reactions: Bas
Niks contract ontbinden. verkoop voor minstens 3m, anders 2 jaar lang tribune zitten. Doei, het moet maar eens klaar zijn met het gezeur

Dan ben je ook nog zijn salaris kwijt. Er is geen club die hem voor 3 miljoen wil kopen. :rolleyes:
 
Wat heeft die kerel zichzelf in de nesten gewerkt, zeg... Nu staat-ie niet alleen bekend als een speler die te licht is voor niveau-PSV of Anderlecht (wat niet heel erg is, er zijn er wel meer - en je bent ook als mens zeer gezegend met een profcarrière bij clubs als FC Utrecht), maar ook als een recalcitrant mannetje met een groot afbreukrisico. Poot stijf houden, laten brommen op de tribune. Desnoods falafel laten verkopen in de catacomben van het stadion, of het gras bijwerken met een pincet. In Romeinse tijden was-ie opvulsel geweest bij een gladiatorengevecht.
 
Wat heeft die kerel zichzelf in de nesten gewerkt, zeg... Nu staat-ie niet alleen bekend als een speler die te licht is voor niveau-PSV of Anderlecht (wat niet heel erg is, er zijn er wel meer - en je bent ook als mens zeer gezegend met een profcarrière bij clubs als FC Utrecht), maar ook als een recalcitrant mannetje met een groot afbreukrisico. Poot stijf houden, laten brommen op de tribune. Desnoods falafel laten verkopen in de catacomben van het stadion, of het gras bijwerken met een pincet. In Romeinse tijden was-ie opvulsel geweest bij een gladiatorengevecht.
En het erge is bij aankoop was dit al een gevalletje “alles op 30-roulette” Zeker voor dat bedrag. Eigenlijk zou die gratis al een risico”aankoop” zijn geweest. Zelfs Andy van der Meijde was nog een verstandiger toevoeging.
 
En het erge is bij aankoop was dit al een gevalletje “alles op 30-roulette” Zeker voor dat bedrag. Eigenlijk zou die gratis al een risico”aankoop” zijn geweest. Zelfs Andy van der Meijde was nog een verstandiger toevoeging.

Het gekke is, ik vind hem in een controlerende rol - bijvoorbeeld als CV - niet eens een hele slechte speler. Te licht voor PSV (hoewel je echt kunt twijfelen of-ie nu zo veel minder is dan een Baumgartl), maar als-ie z'n hoofd er een beetje bijhoudt prima speler voor nationale subtop. Er moet toch een zaakwaarnemer zijn, die zegt dat een breuk forceren voor nu heel logisch lijkt, maar dat de reputatieschade op langere termijn écht geen goede zaak is.
Het zit ook veel in de toon. Als-ie nou zegt dat-ie niet terug wil naar PSV omdat hij daar weinig perspectief ziet, dan snapt iedereen dat. Geen drama.
 
Ik vind dat Derrick Lucassen wel een tweede kans verdient. Desnoods als reserve op basis van een prestatiecontract.

Ik kan me namelijk goed voorstellen dat Toeter Jan ook wel eens een dagje vrij wil.

Of als duo, Toeter Jan en Doedel Derrick.
Hier de artist's impression:

PhZswJC.jpg
 
Ik dacht zelf meer aan Droeftoeter Derrick. Let wel; Derrick als stand in.
Ik wil het Toeter Jan niet aandoen om samen te moeten werken met die ongemotiveerde clown.

Zetten we m rechts-achter het doel? Gewoon, om te stangen. ;)

Op een serieuze toon, hij is voetballer en centraal verdediger. Als er een team is waar je met deze twee eigenschappen makkelijk aan de bak moet kunnen komen dan is het wel bij PSV. Ik snap echt niet dat hij zichzelf zo opsteld en in de vingers snijdt. Een gebrekkig zelfinzicht of misplaatste trots wellicht? Als hij na zijn periode Anderlecht gewoon zou hebben gezegd dat hij blij was zich weer te kunnen spelen en toegeeft dat hij in het verleden domme fouten heeft gemaakt door de manier waarop hij richting en over club en trainer had gesproken - dan had ik hem best een kans willen geven. Hell, zelfs als hij aangeeft dat hij het moeilijk had met van Bommel zou ik hem tot op zekere hoogte wel tegemoed willen komen. Maar zelfs onder een nieuwe trainer wil hij niet vechten voor een kans?! Al vermoed ik dat n professional als schmidt (die wel van de dicipline en hard werken - niet zeuren mentaliteit lijkt) het snel genoeg ziet wanneer hij zich niet aanzienlijk verbeterd heeft ten opzichte van zijn eerste periode PSV.

Door de manier waarop hij over PSV praat gun ik hem zelfs de kans niet meer.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan