Ehh... da's volkomen van de zotte op de Boschdijk. Redelijk wat stoplichten, versmallingen en een rotonde ook. Of het moet op het stuk richting Best zijn geweest, weet niet of dat nog de Boschdijk is. Nog steeds debiel, maar dan heb je wat meer ruimte volgens mij.
Ten eerst: debiel is het. Maar als hij een beetje potente auto heeft dan is hij binnen 150 meter vanuit stilstand op die circa 150. Als hij daarna op de rem gaat is dat toch wat anders dan vanuit het centrum met 150 per uur cruisen.

Dat gezegd hebbende: ik heb ook wel eens even doorgetrokken naar de 5000 toeren. Maar op een 80 weg dacht ik bij de 100, nu is het genoeg geweest. Om er dan nog 50 bij te zetten...
 
Gaat niet gebeuren. Profvoetballers (en andere bekende personen) komen met meer weg dan Jan met de pet.
240 uur dienstverlening, 3 jaar rijontzegging en 3 maanden voorwaardelijk. (dodelijk ongeval, Kluivert)
2 jaar rijontzegging (waarvan 1 jaar voorwaardelijk) en de keuze tussen 240 uur dienstverlening óf 6 maanden cel. (dodelijk ongeval, Marco Bakker) En zo zullen er nog voldoende voorbeelden te vinden zijn.
Dan is te hard rijden (door een bekend persoon) waarbij niemand letsel oploopt nóg minder strafbaar.
1 maand cel is gelijk aan 40u dienstverlening. Kort gezegd heeft Kluivert gewoon de gewone straf gekregen waarbij (mogelijk vanwege zijn werk) de celstraf is omgezet in dienstverlening

hier wat meer info.

Vermoed dat bij een 1e overtreding van een alleenstaande ouder ook snel gekeken wordt naar dienstverlening ipv celstraf.
 
1 maand cel is gelijk aan 40u dienstverlening. Kort gezegd heeft Kluivert gewoon de gewone straf gekregen waarbij (mogelijk vanwege zijn werk) de celstraf is omgezet in dienstverlening

hier wat meer info.

Vermoed dat bij een 1e overtreding van een alleenstaande ouder ook snel gekeken wordt naar dienstverlening ipv celstraf.
Wist ik niet. Goed om te weten. Thnx man!
 
Nee, ik geef aan dat bij een staandehouding bij een overtreding van +50km/u politie automatisch tot invordering overgaat. Kortom, hij is m al kwijt geweest. Hoe snel hij m daarna terug heeft gehad hangt van een aantal zaken af.
Aha, dank voor de uitleg
 
Ter info: algemenere berichten over strafmaten e.d. zijn verplaats naar:
 
Einde seizoen voor Stevie. Komen de zo zeker zijnde bonussen in gevaar?! Blessure gevoelige speler is het toch wel zo jong en al vaak langs de kant. Even bij Jantje Heintze aan tafel.
 
Goede goal van Bergwijn, maar wat is die Maguire een dramatische verdediger... Een draaicirkel waar Dereijck jaloers op is. En dan hebben ze daar dik 80 miljoen voor betaald??
 
Haha Maguire kan er echt helemaal niets van, en De Gea zag er ook dramatisch uit. Wat een slecht team heeft ManU eigenlijk.
 
Heeft de technische kwaliteiten voor het niveau Spurs, maar had net als Gini beter een tussenstap moeten maken.
 
Waarom zat Stevie niet bij de selectie, is het voetbal hem soms voorbij gestreefd of zo?
Na zijn sterke begin is het dit seizoen niet veel. Hij speelt alleen de kleine wedstrijden, en daar pakt hij zijn kans ook niet echt. Moet ook gezegd worden dat heel Spurs in die wedstrijden erg slecht is. Moura, Lamela en nu ook Bale lijken voor hem in de pikorde te staan, terwijl (natuurlijk) Kane en Son de absolute 1 en 2 zijn.
Ik vind hem overigens zeker niet slechter dan een Moura of Lamela. Maar Mourinho's wegen zijn ondoorgrondelijk. Of hij moet wachten totdat Mourinho weg is, en met een nieuwe trainer zijn kans pakken, of hij moet (tijdelijk) vertrekken.
 
Na zijn sterke begin is het dit seizoen niet veel. Hij speelt alleen de kleine wedstrijden, en daar pakt hij zijn kans ook niet echt. Moet ook gezegd worden dat heel Spurs in die wedstrijden erg slecht is. Moura, Lamela en nu ook Bale lijken voor hem in de pikorde te staan, terwijl (natuurlijk) Kane en Son de absolute 1 en 2 zijn.
Ik vind hem overigens zeker niet slechter dan een Moura of Lamela. Maar Mourinho's wegen zijn ondoorgrondelijk. Of hij moet wachten totdat Mourinho weg is, en met een nieuwe trainer zijn kans pakken, of hij moet (tijdelijk) vertrekken.
Bergwijn voert zijn verdedigende taken altijd goed uit. Je zou zeggen dat je dan een streepje voor hebt op Mourinho, maar blijkbaar niet.
 
Na zijn sterke begin is het dit seizoen niet veel. Hij speelt alleen de kleine wedstrijden, en daar pakt hij zijn kans ook niet echt. Moet ook gezegd worden dat heel Spurs in die wedstrijden erg slecht is. Moura, Lamela en nu ook Bale lijken voor hem in de pikorde te staan, terwijl (natuurlijk) Kane en Son de absolute 1 en 2 zijn.
Ik vind hem overigens zeker niet slechter dan een Moura of Lamela. Maar Mourinho's wegen zijn ondoorgrondelijk. Of hij moet wachten totdat Mourinho weg is, en met een nieuwe trainer zijn kans pakken, of hij moet (tijdelijk) vertrekken.
Voetbal gaat hem een beetje te snel in de PL. Hopelijk is het een kwestie van wennen
 
Terug
Bovenaan Onderaan