Als het nodig is om andere clubs te redden moet Ajax dat inderdaad doen. Gaat het puur om de oneerlijkheid dat Ajax de CL-miljoenen krijgt en AZ niet, dan hoeft het wat mij betreft alleen met AZ gedeeld te worden. Zie niet in waarom een Emmen daar dan ineens recht op heeft.
Daarom gaat de stem op om de 40 miljoen te verdelen onder alle eredivisie clubs. Lijkt me ook beter voor de eredivisie
 
Doet PSV ook mee mee met dit fonds? Draagt PSV überhaupt iets af? Ben benieuwd. Enige daad die ik zie, is dat Ajax initiatief neemt voor een fonds. Ik zie nog geen daden bij andere clubs.


En nu jij weer met je grote mond. Laat overmars alleen praten over het geld van ajaks...
 
Misschien niet... Maakt dat uit voor het instellen van een noodfonds? Vind het best opmerkelijk dat je hierover valt. Wees blij dat Ajax wil meedenken aan het voortbestaan van het betaald voetbal voor noodlijdende clubs. Typerend dat figuren als jij hier toch nog een draai aan durven te geven.

Als ik jou was zou ik me drukker maken waarom je zo weinig hoort van een financieel gezonde club als PSV. Eendracht maakt macht was het toch?

Toon Gebrands heeft al lang gezegd bereid te zijn om geld te geven aan andere (noodleidende) clubs.
 
Maar ik snap trouwens alle kritiek niet op dat de KNVB de competitie wil uitspelen. Na 1 juni mag er op dit moment gewoon gevoetbald worden. Als het 1 juni is en het RIVM zegt: niet voetballen, dan moet je er definitief een streep door het seizoen trekken. Zegt het RIVM dan dat er gewoon gevoetbald kan worden, dan maak je de competitie af. Maar om dan nu al een definitief besluit te nemen is gewoon veel te vroeg.
 
In België zijn ze erover uit, gezondheid staat voorop en de competitie wordt stopgezet. Zeer verstandig besluit van de Belgen, kan de KNVB nog heel veel van leren.

Wat betreft dat PSV ook blijkbaar mee doet met het financieren, goede zaak. Ben wel benieuwd of ze dit ook zouden zeggen als ze geen miljoenen hadden ontvangen van Bergwijn 😉.
 
In België zijn ze erover uit, gezondheid staat voorop en de competitie wordt stopgezet. Zeer verstandig besluit van de Belgen, kan de KNVB nog heel veel van leren.

Wat betreft dat PSV ook blijkbaar mee doet met het financieren, goede zaak. Ben wel benieuwd of ze dit ook zouden zeggen als ze geen miljoenen hadden ontvangen van Bergwijn 😉.
Is die laatste zin nodig? Natuurlijk zet een club de eigen financiële huishouding op de eerste plek wanneer er gekeken wordt naar donaties richting anderen. Doet Ajaks net zo goed
 
Als het nodig is om andere clubs te redden moet Ajax dat inderdaad doen. Gaat het puur om de oneerlijkheid dat Ajax de CL-miljoenen krijgt en AZ niet, dan hoeft het wat mij betreft alleen met AZ gedeeld te worden. Zie niet in waarom een Emmen daar dan ineens recht op heeft.
Had ik nog niet aan gedacht, maar zou best een eerlijke oplossing zijn, als er besloten wordt dat iedereen z'n geld houdt. Hetzelfde zou dan moeten gelden voor fey en Utreg, en voor PSV en de 4 play-off clubs
 
In België zijn ze erover uit, gezondheid staat voorop en de competitie wordt stopgezet. Zeer verstandig besluit van de Belgen, kan de KNVB nog heel veel van leren.

Wat betreft dat PSV ook blijkbaar mee doet met het financieren, goede zaak. Ben wel benieuwd of ze dit ook zouden zeggen als ze geen miljoenen hadden ontvangen van Bergwijn 😉.
De belgen zijn de periode wat dat betreft zeer doortastend, kan niet alleen de KNVB maar alle Nederlanders wat van leren. Het is niet voor niets dat er zo veel mensen sterven in Nederland.

Onnodige steek weer, lekker stoken, lekker man
 
De belgen zijn de periode wat dat betreft zeer doortastend, kan niet alleen de KNVB maar alle Nederlanders wat van leren. Het is niet voor niets dat er zo veel mensen sterven in Nederland.

Onnodige steek weer, lekker stoken, lekker man
België heeft ons ingehaald met sterfgevallen, met een kleinere bevolking. Zo doortastend is het daar nu ook weer niet. En met een koploper die 15 punten los is maak je de beslissing misschien ook makkelijker...

Wat de trol betreft, voed m niet ;)
 
  • Leuk
Reactions: IPF
De belgen zijn de periode wat dat betreft zeer doortastend, kan niet alleen de KNVB maar alle Nederlanders wat van leren. Het is niet voor niets dat er zo veel mensen sterven in Nederland.

Onnodige steek weer, lekker stoken, lekker man

Vandaar ook de knipoog. Maak je niet zo druk, zoals je al aangeeft zijn er momenteel wel belangrijkere zaken dan een sneer van een verdwaalde ajacied.
 
Laatst bewerkt:
Doet PSV ook mee mee met dit fonds? Draagt PSV überhaupt iets af? Ben benieuwd. Enige daad die ik zie, is dat Ajax initiatief neemt voor een fonds. Ik zie nog geen daden bij andere clubs.

Als we dan zo gaan beginnen. Onze supporters hebben minimaal 12.000 euro (de tussenstand van afgelopen zondag) opgehaald voor de voedselbank van Eindhoven met de verkoop van voedselpakketten van 7,50. Wat hebben de supportersgroepen van jullie gedaan buiten een spandoek opgehangen nadat 28 clubs ze voor zijn gegaan? Beste en meest geweldige supporters van het land zijn het toch?
 
Of in Belgie waar net de competitie is stil gelegd en waar Brugge ook een significante voorsprong heeft
Ik begrijp dat daar nog maar 1 wedstrijd te spelen was? Dat suggereerde het artikel door te zeggen dat België geen 30e speelronde krijgt.
 
Ik begrijp dat daar nog maar 1 wedstrijd te spelen was? Dat suggereerde het artikel door te zeggen dat België geen 30e speelronde krijgt.

1 wedstrijd tot de play-offs van start zouden gaan. Dus daar kwamen dan nog zo'n 10 wedstrijden bij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan