Spaans voetbal

Real Madrid scoort 2-0.
90'+2' :BALL: Mariano

Real Madrid gaat Barcelona voorbij en staat nu met 1 punt voorsprong op kop.
 
Atlético Madrid - Sevilla 2-2 bij rust.
19' 0-1 :BALL: Luuk de Jong :)
32' 1-1 :BALL: Morata (Penalty)
36' 2-1 :BALL: Joao Felix
43' 2-2 :BALL: Ocampos (Penalty)
 
Real Betis - Real Madrid 2-1.
40' 1-0 :BALL: Sidnei
45'+3' 1-1 :BALL: Benzema
82' 2-1 :BALL: Tello ... Assist Andres Guardado. :D

Barcelona staat nu op kop met 2 punten voor Real Madrid.
 
Real Betis - Real Madrid 2-1.
40' 1-0 :BALL: Sidnei
45'+3' 1-1 :BALL: Benzema
82' 2-1 :BALL: Tello ... Assist Andres Guardado. :D

Barcelona staat nu op kop met 2 punten voor Real Madrid.
Real Madrid wordt uiteindelijk toch kampioen....Barca is afhankelijk van Messi en die kan niet elke wedstrijd blijven winnen voor Barcelona...
 
Real Madrid wordt uiteindelijk toch kampioen....Barca is afhankelijk van Messi en die kan niet elke wedstrijd blijven winnen voor Barcelona...

En Real Madrid gaat ook niet alles winnen, zo goed zijn ze dit seizoen niet. Ik verwacht een spannend slot van de competitie.
 
Oei oei, de voedselbank dreigt!

Trouwens verbazend dat de grootste clubs niet een paar maanden met minder inkomsten kunnen.
De salarishuishouding van de grote clubs is echt gigantisch. Bij Juve levert het afstaan van ik geloof 30% van de salarissen al ruim 90 miljoen euro op! Kun je nagaan wat 70% van het salaris van Messi alleen al oplevert. Hij verdient 30 miljoen per jaar.
Overigens moeten we beseffen dat de huishouding van een miljonair gewoon anticiperend is op zijn inkomen. Het doorbreken van de economische patronen in je huishouding is gewoon erg moeilijk, of je nu Jan modaal bent of een miljonair.
 
Overigens moeten we beseffen dat de huishouding van een miljonair gewoon anticiperend is op zijn inkomen. Het doorbreken van de economische patronen in je huishouding is gewoon erg moeilijk, of je nu Jan modaal bent of een miljonair.
Dat besefte ik mij tijdens het tikken ook al. Ik ben verre van miljonair, maar verdien best ok. Met mijn nieuwe baan moet ik echter toch wel wat inleveren. Dat is inderdaad dan ook gewoon even puzzelen. Ik heb echter de hoop dat die voetballers al die miljoenen niet uitgegeven krijgen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan