Coronavirus

Geen Appelpop in september dit jaar...
Het wordt een lange zit, dat hele 2020.
Ben d'r ook bang voor, wordt n goedkoop jaar daar ik toch n flink aantal kermissen ga missen omdat die niet doorgaan. En dan maar hopen dat t volgend jaar maart beter geregeld (vaccin / medicijn) is.
 
Ik moet eerlijk bekennen dat ik heb onderschat hoe snel je door een verpakking WC rollen heen gaat als iedereen de hele week thuis zit. Hopelijk zijn de WC rollen volgende week in de bonus? ;)
 
Geen Appelpop in september dit jaar...
Het wordt een lange zit, dat hele 2020.

Ow wauw. Ik hoopte stiekem om eind Augustus/begin September nog een bak bier weg te werken op een van de laatste festivals, als er nu al evenementen in September gaan afgelasten dan houdt ik mijn hart nog even vast :cry:
 
Ow wauw. Ik hoopte stiekem om eind Augustus/begin September nog een bak bier weg te werken op een van de laatste festivals, als er nu al evenementen in September gaan afgelasten dan houdt ik mijn hart nog even vast :cry:

Ik zou er vooralsnog gewoon vanuit gaan dat 2020 qua evenementen een heel stil jaar wordt.
 
Dat is wel snel afgelast. Er zijn nog steeds mensen die denken dat het na 1 juni weer normaal wordt. Ik betwijfel dat overigens wel.

Het hangt af van hoe de komende weken eruit gaan zien. Wellicht krijgen we na 1 juni weer een poosje versoepelde maatregelen, maar als er weer een golf komt en een nieuwe piek dreigt wordt het weer net als nu. Verder lees ik op de meeste plekken dat dit nog 1-2 jaar gaat nasudderen voordat we het echt onder controle hebben. Waarschijnlijk alleen met een vaccin.
 
Ik moet eerlijk bekennen dat ik heb onderschat hoe snel je door een verpakking WC rollen heen gaat als iedereen de hele week thuis zit. Hopelijk zijn de WC rollen volgende week in de bonus? ;)

Ik denk dat ik meer WC papier gebruik voor het schoonmaken van de WC rand dan voor het afvegen van m'n bips :unsure::speechless:
 
Boris Johnson heeft Corona.
Blijf binnen zegt ie nu, dezelfde man die riep dat de voetbal door kon gaan.
En de VS hebben de meeste besmettingen.
Nu nog Sander Schimmelpenninck die gister nog zei dat we over 6 maanden terug kijken en beseffen wat we hebben aangericht ( hij bedoelde dus met alle maatregelen die misschien onnodig genomen worden nu).
 
En de VS hebben de meeste besmettingen.
Nu nog Sander Schimmelpenninck die gister nog zei dat we over 6 maanden terug kijken en beseffen wat we hebben aangericht ( hij bedoelde dus met alle maatregelen die misschien onnodig genomen worden nu).

Zag ergens de opmerking "Als we alles goed doen om dit bedwingen, zullen de offers die we moeten brengen voelen alsof het voor niks was". Vond ik wel een goeie.
 
En de VS hebben de meeste besmettingen.
Nu nog Sander Schimmelpenninck die gister nog zei dat we over 6 maanden terug kijken en beseffen wat we hebben aangericht ( hij bedoelde dus met alle maatregelen die misschien onnodig genomen worden nu).

Die man heeft in de afgelopen maanden sowieso een plekje verdiend op mijn 'meest irritante personen-lijst', vreselijk irritant
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Boris Johnson heeft Corona.
Blijf binnen zegt ie nu, dezelfde man die riep dat de voetbal door kon gaan.
Keep calm and carry on.

Lindemann van Rammstein lag al op de IC volgens Bild. :mad: Dan hoop je echt dat het een tabloid-zwetskrant is. Maar die concerten zullen dit jaar zeker niet meer door gaan denk ik.
 
Keep calm and carry on.

Lindemann van Rammstein lag al op de IC volgens Bild. :mad: Dan hoop je echt dat het een tabloid-zwetskrant is. Maar die concerten zullen dit jaar zeker niet meer door gaan denk ik.
Ik zou 24 juni gaan. Ik denk dat dat concert sowieso niet doorgaat. :(
 
En de VS hebben de meeste besmettingen.
Nu nog Sander Schimmelpenninck die gister nog zei dat we over 6 maanden terug kijken en beseffen wat we hebben aangericht ( hij bedoelde dus met alle maatregelen die misschien onnodig genomen worden nu).

Schimmelpenis is sowieso een hele enge vent. Dit heeft enigszins een story/prive gehalte waar ik me doorgaans niet graag schuldig aan maak, maar de beste man heeft zogenaamd een relatie terwijl hij tegelijkertijd achter een van onze goede vriendinnen aan zit en haar ongevraagd foto's van zijn edele delen heeft gestuurd. Tot zo ver het Schimmelpenisvirus, laten we weer verder gaan op COVID-19.
 
  • Wow
Reactions: IPF
Dat is wel snel afgelast. Er zijn nog steeds mensen die denken dat het na 1 juni weer normaal wordt. Ik betwijfel dat overigens wel.
Het is een gratis festival dat drijft op sponsoren... Er zijn niet veel bedrijven die het aandurven om nu geld uit te geven aan randzaken. Dus het is al heel snel duidelijk dat het geen haalbare kaart is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan