En combineer dit plaatje met bijdragen van Reon Boeringa ( helaas achter een betaalmuur) , dan is mijn vrije interpretatie:


VERDEDIGING:
Keeper: mogelijk dat Unnerstall de eerste keeper blijft. Ondanks dat zijn capaciteiten om mee te voetballen beperkt zijn.
( Maar: contract tot 2021. Dus..... )

Rechtsback: vacature;
RCV: Baumi/Teze ( ? contract tot 2021. ... )
LCV: Viergever/Obispo/ Boscagli (?)
LB: vacature/Gloster/Boscagli (?)

MIDDENVELD:
RM: Doan/Thomas/Ledezma
centraal: Claudio Gomes/ Thomas/ vacature
LM: Sadilek/ Vacature

( Contract Jorrit loopt tot 2021) .
(Guti zal mogelijk een interessante club vinden die het wel in hem ziet zitten) .
(Rosario ' staat open voor iets nieuws' )

10:

Mo/Lammers/Mauro

VOORHOEDE:
Lammers / Malen/ Romero/Gakpo ( Bruma? ) / Thomas/ Madueke/Mauro

Het wordt een interessante transferperiode.

Er gaat heel veel veranderen.

De enige zekerheden lijken Baumi, Viergever, Obispo, Doan, Thomas, Sadilek, Lammers, Malen, Gakpo, Madueke en Mauro.

( En Mo : dat hoop ik natuurlijk. Maar als het nieuwe PSV om hem heen gebouwd wordt, en een trainer als Schmidt spreekt zijn vertrouwen uit...
Daar kan zelfs een rat als Raiola niet veel aan doen.


Lijkt mij :rolleyes: )
 
Laatst bewerkt:
En combineer dit plaatje met bijdragen van Reon Boeringa ( helaas achter een betaalmuur) , dan is mijn vrije interpretatie:


VERDEDIGING:
Keeper: mogelijk dat Unnerstall de eerste keeper blijft. Ondanks dat zijn capaciteiten om mee te voetballen beperkt zijn.
( Maar: contract tot 2021. Dus..... )

Rechtsback: vacature;
RCV: Baumi/Teze ( ? contract tot 2021. ... )
LCV: Viergever/Obispo/ Boscagli (?)
LB: vacature/Gloster/Boscagli (?)

MIDDENVELD:
RM: Doan/Thomas/Ledezma
centraal: Claudio Gomes/ Thomas/ vacature
LM: Sadilek/ Vacature

( Contract Jorrit loopt tot 2021) .
(Guti zal mogelijk een interessante club vinden die het wel in hem ziet zitten) .
(Rosario ' staat open voor iets nieuws' )

10:

Mo/Lammers/Mauro

VOORHOEDE:
Lammers / Malen/ Romero/Gakpo ( Bruma? ) / Thomas/ Madueke/Mauro

Het wordt een interessante transferperiode.

Er gaat heel veel veranderen.

De enige zekerheden lijken Baumi, Viergever, Obispo, Doan, Thomas, Sadilek, Lammers, Malen, Gakpo, Madueke en Mauro.

( En Mo : dat hoop ik natuurlijk. Maar als het nieuwe PSV om hem heen gebouwd wordt, en een trainer als Schmidt spreekt zijn vertrouwen uit...
Daar kan zelfs een rat als Raiola niet veel aan doen.


Lijkt mij :rolleyes: )

Misschien interpreteer ik het verkeerd, maar ik tel maar 10 spelers.

Daarnaast als ik je lijstje combineer met de formatie daarboven, welke positie is dan de 'nummer 10'?
 
De enige zekerheden lijken Baumi, Viergever, Obispo, Doan, Thomas, Sadilek, Lammers, Malen, Gakpo, Madueke en Mauro.

( En Mo : dat hoop ik natuurlijk. Maar als het nieuwe PSV om hem heen gebouwd wordt, en een trainer als Schmidt spreekt zijn vertrouwen uit...
Daar kan zelfs een rat als Raiola niet veel aan doen.


Lijkt mij :rolleyes: )

Dat zijn dat een boel 'zekerheden' waarmee je opzeker het spel dat Schmidt voor ogen heeft wel op je buik kunt gaan schrijven. Vooral die CV's zijn funest voor het spel van Schmidt; retetraag, kwalitatief niet voldoende en niet in staat om vanachteruit op te bouwen.
 
Dat zijn dat een boel 'zekerheden' waarmee je opzeker het spel dat Schmidt voor ogen heeft wel op je buik kunt gaan schrijven. Vooral die CV's zijn funest voor het spel van Schmidt; retetraag, kwalitatief niet voldoende en niet in staat om vanachteruit op te bouwen.
Is dat al trending, “het spel van Schmidt”? :star:
 
Er gaat heel veel veranderen.

De enige zekerheden lijken Baumi, Viergever, Obispo, Doan, Thomas, Sadilek, Lammers, Malen, Gakpo, Madueke en Mauro.

Als we alleen de eerste letter veranderen naar de volgende speler dan valt de impact wel mee. Dan krijgen we

Maumi, Biergever, Vobispo, Ooan, Dhomas, Tadilek, Sammers, Lalen, Makpo, Gadueke en Mauro.

(het binnenblijven ivm het Corona Virus gaat goed jongens.)
 
En combineer dit plaatje met bijdragen van Reon Boeringa ( helaas achter een betaalmuur) , dan is mijn vrije interpretatie:


VERDEDIGING:
Keeper: mogelijk dat Unnerstall de eerste keeper blijft. Ondanks dat zijn capaciteiten om mee te voetballen beperkt zijn.
( Maar: contract tot 2021. Dus..... )

Rechtsback: vacature;
RCV: Baumi/Teze ( ? contract tot 2021. ... )
LCV: Viergever/Obispo/ Boscagli (?)
LB: vacature/Gloster/Boscagli (?)

MIDDENVELD:
RM: Doan/Thomas/Ledezma
centraal: Claudio Gomes/ Thomas/ vacature
LM: Sadilek/ Vacature

( Contract Jorrit loopt tot 2021) .
(Guti zal mogelijk een interessante club vinden die het wel in hem ziet zitten) .
(Rosario ' staat open voor iets nieuws' )

10:

Mo/Lammers/Mauro

VOORHOEDE:
Lammers / Malen/ Romero/Gakpo ( Bruma? ) / Thomas/ Madueke/Mauro

Het wordt een interessante transferperiode.

Er gaat heel veel veranderen.

De enige zekerheden lijken Baumi, Viergever, Obispo, Doan, Thomas, Sadilek, Lammers, Malen, Gakpo, Madueke en Mauro.

( En Mo : dat hoop ik natuurlijk. Maar als het nieuwe PSV om hem heen gebouwd wordt, en een trainer als Schmidt spreekt zijn vertrouwen uit...
Daar kan zelfs een rat als Raiola niet veel aan doen.


Lijkt mij :rolleyes: )


Malen raken wij wel kwijt Arsenal en Juventus worden genoemd ik vind Lammers te kort komen voor de top leuk voor de sub.
Bruma moeten ze v.d. hand doen totale miskoop net als Baumi. en Boscagli.
Dan hebben we Luckassen nog, ook gekocht waarom geen idee.
Dumpfries kunnen wij ook niet behouden daar zou ik die Zeefuik van Fc Groningen wel voor in de plaats willen hebben is een kopie van Dumpfries maar dan verdedigend beter.
is wel je aanvoerder en mede topscorer dus hoop dat PSV minimaal 25 a 35 milj vraagt voor hem
Jeffrey Bruma en Wesley Hoedt of een Rick van Drongelen zou PSV voor de CV plek kunnen halen.
Doan ben ik ook geen fan van begrijp niet dat die gekocht is maakt ook amper doelpunten.
Maar dat er een bezem door de selectie moet is duidelijk.
Laat Schmidt maar is met wat spelers uit zijn hoed toveren komen misschien wel wat uit Duitsland of Oostenrijk die zijn visie kunnen uitvoeren die echt een versterking zijn.
 
Laatst bewerkt:
Ik verwacht een complete makeover van de selectie.
Net zoals zovelen onder ons.
Ik verwacht dat niet, hebben geen €200 mlj op de bank. Zonder uitgaande transfers kan je met drie gerichte aankopen al een heel eind komen om meer rust, stabiliteit en ervaring in het elftal te krijgen.
 
Wat vinden jullie van Micky van de Ven 18 jaar van Volendam is een CV verdediger naar het 1e elftal gehaald door Wim Jonk vanuit jong 19 die er kijk op heb.
En nu al een vd uitblinkers is staat er nu al is nu nog vrij goedkoop en haalbaar en PSV moet vernieuwen.
Ajakkes en AZ en buitenlandse clubs hebben hem ook in het vizier.
Az scout de laatste jaren aardig vind ik waar PSV telkens de slag mist.
wordt uit de beste talenten uit de Jupiler Leauge gezien en als de nieuwe de Ligt.
 
Wat vinden jullie van Micky van de Ven 18 jaar van Volendam is een CV verdediger naar het 1e elftal gehaald door Wim Jonk vanuit jong 19 die er kijk op heb.
En nu al een vd uitblinkers is staat er nu al is nu nog vrij goedkoop en haalbaar en PSV moet vernieuwen.
Ajakkes en AZ en buitenlandse clubs hebben hem ook in het vizier.
Az scout de laatste jaren aardig vind ik waar PSV telkens de slag mist.
wordt uit de beste talenten uit de Jupiler Leauge gezien en als de nieuwe de Ligt.
Wij hebben Obispo. Die was 3 jaar geleden al beter dan de Ligt volgens Aad😀

Zonder gekheid. Lijkt mij een aardig talent. Hem voor een bescheiden bedrag ophalen kan geen kwaad.
 
Wij hebben Obispo. Die was 3 jaar geleden al beter dan de Ligt volgens Aad😀

Zonder gekheid. Lijkt mij een aardig talent. Hem voor een bescheiden bedrag ophalen kan geen kwaad.

Wij hebben Obispo. Die was 3 jaar geleden al beter dan de Ligt volgens Aad😀
Obispo is niet het niveau wat we nastreven is ook stil blijven staan in zijn ontwikkeling misschien leuk voor als reserve voor op de bank maar heeft ook niet de lengte voor een echte centrale verdediger.
En ook Aad kan er wel is naast zitten.

Maar Micky van de Ven is lang 1.90 ongeveer kopsterk en opbouwend goed en we hebben een vervanger voor Schwaab nodig.
 
Wij hebben Obispo. Die was 3 jaar geleden al beter dan de Ligt volgens Aad😀
Obispo is niet het niveau wat we nastreven is ook stil blijven staan in zijn ontwikkeling misschien leuk voor als reserve voor op de bank maar heeft ook niet de lengte voor een echte centrale verdediger.
En ook Aad kan er wel is naast zitten.

Maar Micky van de Ven is lang 1.90 ongeveer kopsterk en opbouwend goed en we hebben een vervanger voor Schwaab nodig.
Daarnaast is vd ven ook een talent die erg jong is. Je kan hem pakken als PSV zijnde. Maar hij moet minuten op doen, dus eigenlijk zou je hem gelijk weer moeten verhuren een sparta of willem 2 ofzo
 
Wij hebben Obispo. Die was 3 jaar geleden al beter dan de Ligt volgens Aad😀
Obispo is niet het niveau wat we nastreven is ook stil blijven staan in zijn ontwikkeling misschien leuk voor als reserve voor op de bank maar heeft ook niet de lengte voor een echte centrale verdediger.
En ook Aad kan er wel is naast zitten.

Maar Micky van de Ven is lang 1.90 ongeveer kopsterk en opbouwend goed en we hebben een vervanger voor Schwaab nodig.
Op basis waarvan maak je op dat Obispo stil is komen te staan in zijn ontwikkeling?? Speelde al 28 wedstrijden in de basis bij Vitesse dit seizoen. Spelers als Piroe of Rigo passen in de categorie “ stil gestaan in hun ontwikkeling” maar niet een Obispo of Mauro Jr.
 
Wij hebben Obispo. Die was 3 jaar geleden al beter dan de Ligt volgens Aad😀
Obispo is niet het niveau wat we nastreven is ook stil blijven staan in zijn ontwikkeling misschien leuk voor als reserve voor op de bank maar heeft ook niet de lengte voor een echte centrale verdediger.
En ook Aad kan er wel is naast zitten.

Maar Micky van de Ven is lang 1.90 ongeveer kopsterk en opbouwend goed en we hebben een vervanger voor Schwaab nodig.
:ROFL: :ROFL: :ROFL: :ROFL:
 
Op basis waarvan maak je op dat Obispo stil is komen te staan in zijn ontwikkeling?? Speelde al 28 wedstrijden in de basis bij Vitesse dit seizoen. Spelers als Piroe of Rigo passen in de categorie “ stil gestaan in hun ontwikkeling” maar niet een Obispo of Mauro Jr.
Jammer dat Obispo niet eerder verhuurd is. Bij PSV heeft hij wel een tijd stil gestaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan