Duits voetbal

In 15 minuten staat het al 0-3 bij TSG - Bayern.. goaltje van Zirkzee.
Die Flick heeft het wel goed gezet daar. Ik zie Bayern de CL en de titel wel winnen.
 
Opstaan tegen Modern Football, foei foei.

Overdreven gedoe inderdaad. Opstaan tegen die gesubsidieerde nietszeggende clubjes is niets mis mee. Teksten zijn wellicht wat overdreven, maar om nou de wedstrijd stil te leggen en een kwartier lang de bal naar elkaar overspelen....
 
Absoluut. Supporters identificeren en levenslang uitsluiten van stadionbezoek. Fuck 'm.
Om het dan een beetje ontopic te houden, wat wanneer men vanaf de tribune Baudet ist ein nazi roept? Mag dat? Of mag dat alleen vanaf je telefoon/pc/laptop?
 
Om het dan een beetje ontopic te houden, wat wanneer men vanaf de tribune Baudet ist ein nazi roept? Mag dat? Of mag dat alleen vanaf je telefoon/pc/laptop?
Lijkt mij raar om ziets in Duitsland te roepen, neem aan dat lighttown madness ook niet over Merkel zingt?
 
Ondanks dat ik heb zitten kijken (en ondertussen ook schaatsen en wielrennen zat te volgen), was het me niet helemaal duidelijk wat er zo erg was? Ze vinden die geldschieter van Hoffenheim stom. Dat mag toch?

De discussie over "modern football", zoals Rob al benoemd, hebben we pas al ergens gevoerd. Maar ik doe toch nog een poging.

Ik vind het vreemd dat de fans van Bayern zich verheven voelen t.o.v. die van Hoffenheim. Hun club heeft bakken met geld verdiend over de ruggen van de andere Duitse clubs en zijn zo rijk dat ze nooit meer in te halen zijn in Duitsland. Bayern is net zo goed modern football met hun veel te dure en overbetaalde spelers. Bayern mag wel honderden miljoenen in hun spelers steken, maar o wee als Hoffenheim met hulp van een miljardair dat doet. Dan mag het ineens niet. Kromme gedachten!
 
Laatst bewerkt:
Om het dan een beetje ontopic te houden, wat wanneer men vanaf de tribune Baudet ist ein nazi roept? Mag dat? Of mag dat alleen vanaf je telefoon/pc/laptop?
Een beetje kinderachtig Ralf om vrijwel elke post van @DeBouterbaas te beantwoorden met een verwijzing naar Baudet. Je lijkt wel geobsedeerd :maniac: :sneaky:
 
Een beetje kinderachtig Ralf om vrijwel elke post van @DeBouterbaas te beantwoorden met een verwijzing naar Baudet. Je lijkt wel geobsedeerd :maniac: :sneaky:
Hij ook 😄

Ooh ja belofte maakt schuld.
Baudet is een nazi.
 
  • Hahaha!
Reactions: IPF
Opstaan tegen Modern Football, foei foei.
Opstaan? Goh wat een eer schrijf je een stel achterlijke hypocrieten toe. Bayern die alle concurrenten leeg koopt ( jij als Dortmund fan moet toch beter weten) en alles koopt wat los en vast zit, is de nette club maar Hoffennheim niet omdat een jongen uit de regio die van jongs af betrokken is bij de club, nadat ie itt een fraudeur als Hoeness, op een eerlijke manier miljardair is geworden, eigenaar van zijn jeugdclub is geworden. Schei toch uit met je opstand dan, zou ik willen zeggen tegen de Bayern fans!
 
Opstaan tegen Modern Football, foei foei.

Alle profclubs zijn evenveel schuldig aan modern football, niet alleen een Hoffenheim die toevallig geld krijgt van een jongen die zijn jeugdclub steunt. Een echte statement zou het pas zijn als je het hele profvoetbal boycot.

Want het lijkt we of alleen de clubs die relatief nieuw zijn als schuldige worden aangewezen (RB Leipzig, Hoffenheim) terwijl elke club die aan CL mee doet vrolijk miljoenen verdiend, waardoor het verschil met andere clubs in hun competitie als maar groter wordt.
 
Alle profclubs zijn evenveel schuldig aan modern football, niet alleen een Hoffenheim die toevallig geld krijgt van een jongen die zijn jeugdclub steunt. Een echte statement zou het pas zijn als je het hele profvoetbal boycot.

Want het lijkt we of alleen de clubs die relatief nieuw zijn als schuldige worden aangewezen (RB Leipzig, Hoffenheim) terwijl elke club die aan CL mee doet vrolijk miljoenen verdiend, waardoor het verschil met andere clubs in hun competitie als maar groter wordt.

Jaaa, want nieuwe clubs met geld zijn nepperds! Geld mag alleen bij oude clubs, en dan is het goed! Da's traditie! Oud geld, daar zijn we mee opgegroeid. Die kennen we niet anders. Lekker vertrouwd.
 
Jaaa, want nieuwe clubs met geld zijn nepperds! Geld mag alleen bij oude clubs, en dan is het goed! Da's traditie! Oud geld, daar zijn we mee opgegroeid. Die kennen we niet anders. Lekker vertrouwd.
Daarom hebben we ook de UEFA, die dingen zo regelt dat de „oude“ clubs geweldig veel meer geld krijgen dan een club die een keer eens succesvol is. Bah, Hoffenheim! Gelukkig hebben we nog de niet-commerciële traditieclubs als Real Madrid, Barcelona, Bayern en Juventus.
 
Daarom hebben we ook de UEFA, die dingen zo regelt dat de „oude“ clubs geweldig veel meer geld krijgen dan een club die een keer eens succesvol is. Bah, Hoffenheim! Gelukkig hebben we nog de niet-commerciële traditieclubs als Real Madrid, Barcelona, Bayern en Juventus.

Leve de UEFA, hoezee!
 

Mooi dat ze dit doen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan