Games & Game Consoles

Lang leven de black friday, tot het verboden word door de azzijnpissers.

Me 1500 euro pc upgrade verloopt goed, heb al aardig wat dingetjes gekocht met aardige kortingen :D
 
Zijn er eigenlijk mensen die League of Legends volgen? Sinds 2 maanden heeft PSV namelijk (net als Schalke 04 overigens) een e-Sports team in deze scene. Ze spelen in de Dutch League, het regionale niveau. In tegenstelling tot de voetbalcompetitie staan we hier wel bovenaan ;) 4 uit 4 so far. Het is nog niet het je-van-het qua niveau, maar toch. Gaat al om 10.000 euro aan prijzengeld, niet verkeerd dus.
 
Zijn er eigenlijk mensen die League of Legends volgen? Sinds 2 maanden heeft PSV namelijk (net als Schalke 04 overigens) een e-Sports team in deze scene. Ze spelen in de Dutch League, het regionale niveau. In tegenstelling tot de voetbalcompetitie staan we hier wel bovenaan ;) 4 uit 4 so far. Het is nog niet het je-van-het qua niveau, maar toch. Gaat al om 10.000 euro aan prijzengeld, niet verkeerd dus.
Heb in een ander topic al eens wat gepost.

Maar ik volg het zeker inderdaad.
 
Grappig, oude "wonderkids" lijsten van een scout site over Football manager.:


81+ all time elite player
78-80 great player for Premiership
75-77 solid backup for Premiership
72-74 top player for Championship
68-71 solide backup for Championship

Effe snel bij elkaar gezocht:

FM14

Bakkali 81!
Maher 80
Depay 78
Bruma (Gaziantepspor/Galatasaray) 77
Willems77
Alberto 74
Paal 74
Boljevic 74
Hendrix 73
Locadia 73
Groenendijk 72
Koch 71
Naciri 71
Renfurm 68
Sanoh 67


FM15

Depay 86!
Willems 81!
Bakkali 82!
Maher 78
Bruma 77 (Galatasaray)
Van Osch 76
Lato 76 (Valencia)
Paal 75
Hendrix 74
Baumgartl 74 (Stuttgart)
Paal 75
Lukovic 73

Faye 72
Bergwijn 72
Boljevic 71

FM16

Bakkali (Valencia) 84!
Romero (Velez) 84!
Laursen 81!
Malen 79 (Arsenal)
Lato (Valencia) 78
Bergwijn 78
Baumgartl (Stuttgart) 77
Bruma (Galatasaray) 77

Paal 77
Piroe 77
Rigo 76
Hendrix 74
Obispo 73
Boljevic 72


FM17

Bergwijn 79
Lato (Valencia) 78
Baumgartl 77

Ramselaar 77
Laursen 76
Beto da Silva 75
Jurich 70

FM18

Romero 79
Bergwijn 75

FM19

Bergwijn 80
Lato (Valencia) 79
Romero 79
Mauro 77
Ihattaren 77
Vertessen 77
Lauren 76
Malen 76
Doan (Groningen) 76

FM20

Ihattaren 84!
Antonisse 78
Romero 78
Luis Felipe 76
Jimenez 76
Mauro 76
Malen 76
Gakpo 74

Een enkeling maakt het waar..
 
Laatst bewerkt:
Goed, wij hebben dit weekend redelijk spontaan een Nintendo Switch besteld. Mijn vriendin zat al weken te fantaseren over Animal Crossing, dat lijkt haar echt heel leuk. Hij is net binnen gekomen en ik ben ook maar even op onderzoek gegaan naar wat leuke games. Heb Mario Odyssey en Zelda Breath of the Wild besteld.

Ben nu best wel hyped. :star:
 
Goed, wij hebben dit weekend redelijk spontaan een Nintendo Switch besteld. Mijn vriendin zat al weken te fantaseren over Animal Crossing, dat lijkt haar echt heel leuk. Hij is net binnen gekomen en ik ben ook maar even op onderzoek gegaan naar wat leuke games. Heb Mario Odyssey en Zelda Breath of the Wild besteld.

Ben nu best wel hyped. :star:
Veel plezier met BotW, kan je aardig wat uren instoppen.
 
Goed, wij hebben dit weekend redelijk spontaan een Nintendo Switch besteld. Mijn vriendin zat al weken te fantaseren over Animal Crossing, dat lijkt haar echt heel leuk. Hij is net binnen gekomen en ik ben ook maar even op onderzoek gegaan naar wat leuke games. Heb Mario Odyssey en Zelda Breath of the Wild besteld.

Niet aan AC beginnen, gaat echt total nergens over maar zooo kansloos verslavend :FP:
 
Dat Animal Crossing heb ik eens bekeken, maar je ballen gaan toch gewoon spontaan krimpen als je dat als man speelt?
 
Goed, wij hebben dit weekend redelijk spontaan een Nintendo Switch besteld. Mijn vriendin zat al weken te fantaseren over Animal Crossing, dat lijkt haar echt heel leuk. Hij is net binnen gekomen en ik ben ook maar even op onderzoek gegaan naar wat leuke games. Heb Mario Odyssey en Zelda Breath of the Wild besteld.

Ben nu best wel hyped. :star:
Pokemon! :star:
 
Terug
Bovenaan Onderaan