Coronavirus

Geen samenkomsten tot 1 juni. Daar gaat de bruiloft van vrienden die gepland stond op 29 mei...
Ja, mijn zus ging 1 mei trouwen. Die zoekt nu ook een nieuwe datum.

Ook spijtig dat de sportseizoenen nu beëindigd zijn. Wij stonden op degradatie, maar met nog voldoende kans op handhaving. Dus ik ben benieuwd hoe dat allemaal gaat lopen.

Ik denk dat de volksgezondheid in z'n algemeen achteruit zal gaan na 3 maanden binnen zitten, minder bewegen, meer zorgen en - zo merk ik thuis al - meer ongezond eten en misschien bij sommigen ook wel meer alcohol drinken.

Ik zou als buitengewoon ambtenaar mijn beste vriend trouwen... Het is verwaarloosbaar leed vergeleken met de drama's die nu plaatsvinden, maar voor die vriend en zijn aanstaande is het wel heel triest.
Dat is heel spijtig. Maar het zal vast nog op een latere datum wel doorgaan?
Naast alles wat al genoemd is doen ze nog iets anders:


Soort van 'valsspelen' hele bericht
Interessant. Hoe is dat in Nederland? Ik heb het idee dat hier ook elke besmette dode als "Corona-dode" geteld wordt?
 
Hoorde ik nou dat kerkelijke bruiloften wel plaats mogen vonden? Echt he, die scheiding van kerk en staat lukt na 800 jaar nog steeds niet.
Een kerkelijke bruiloft kan pas plaatsvinden na de huwelijksvoltrekking door een ambtenaar. Ben dan wel benieuwd hoe ze dit zien.
 
Hoorde ik nou dat kerkelijke bruiloften wel plaats mogen vonden? Echt he, die scheiding van kerk en staat lukt na 800 jaar nog steeds niet.
Ik snapte die toevoeging ook niet helemaal. Natuurlijk kun je nog steeds trouwen, dat geldt ook voor mijn vrienden, maar een feest geven zit er niet in. Lijkt me dat dat ook voor kerkelijke bruiloften geldt.
 
Hoorde ik nou dat kerkelijke bruiloften wel plaats mogen vonden? Echt he, die scheiding van kerk en staat lukt na 800 jaar nog steeds niet.
Ik snapte die toevoeging ook niet helemaal. Natuurlijk kun je nog steeds trouwen, dat geldt ook voor mijn vrienden, maar een feest geven zit er niet in. Lijkt me dat dat ook voor kerkelijke bruiloften geldt.
Die toevoeging snapte ik dus ook helemaal niet.
 
In Spanja 1500 euro als je met meer dan 1 persoon in de auto zit.

Hier minimuaal 12.500 euro kan oplopen tot 25.000 euro en gevangenisstraf tot 5 jaar voor het niet opvolgen van de regels mbt corona. En de eerste Europeaan is al gearresteerd voor het posten van een video op social media.
 
Ik ben dus zo eindexamenkandidaat. Ik hoop niet dat examens worden uitgesteld want ik zit al jaren uit te kijken naar de lange vakantie. Maar goed, belangrijkste is natuurlijk de gezondheid, dat snap ik.
Veel plezier met je lange vakantie! Hopen dat je ook nog wat fatsoenlijks kan doen buiten de deur.
 
Hier minimuaal 12.500 euro kan oplopen tot 25.000 euro en gevangenisstraf tot 5 jaar voor het niet opvolgen van de regels mbt corona. En de eerste Europeaan is al gearresteerd voor het posten van een video op social media.
Want op de video stonden 3 of meer personen?
 
Nieuw plan gemaakt. Komende zaterdag flikkert de familie Bacchus gewoon de bbq aan. Spareribs galore & beer in abundance!
Mijn 'zusje' en haar vriend komen ook (Geen zorgen, 1,5 meter afstand is te organiseren. We moeten alleen even strootjes trekken om te zien wie er in de gang moet zitten.) dus we laten ons niet klein krijgen.
 
Nieuw plan gemaakt. Komende zaterdag flikkert de familie Bacchus gewoon de bbq aan. Spareribs galore & beer in abundance!
Mijn 'zusje' en haar vriend komen ook (Geen zorgen, 1,5 meter afstand is te organiseren. We moeten alleen even strootjes trekken om te zien wie er in de gang moet zitten.)

Voor 390 euro zeg ik niks tegen de politie. Toch een tientje korting.:ROFL:
 
Nieuw plan gemaakt. Komende zaterdag flikkert de familie Bacchus gewoon de bbq aan. Spareribs galore & beer in abundance!
Mijn 'zusje' en haar vriend komen ook (Geen zorgen, 1,5 meter afstand is te organiseren. We moeten alleen even strootjes trekken om te zien wie er in de gang moet zitten.) dus we laten ons niet klein krijgen.
Je 'zusje' is eigenlijk je broertje? Of hoe moet ik dat zien?
 
Terug
Bovenaan Onderaan