Duits voetbal

Koert? Ben jij dat?

Beetje pietluttig van Bayer dit zeg. :D
nee, zo vaak haal ik de ondergrens toch niet :shifty:
Overigens vind ik de aanpak wel n beetje overtrokken, gewoon zelf n paar wedstrijden schorsen en een geldboete lijkt mij al een duidelijk signaal dat zulk gedrag niet kan.
 
Bayer Leverkusen heeft verdediger Spahic per direct op non actief gesteld. Het heethoofd draaide door na de bekerwedstrijd tegen Bayern en gaf een steward tweemaal een kopstoot, beelden kunt u vinden op youtube. Overigens zou de Steward zijn broer hebben beledigt.

Spahic was een nog een basisklant ook.
Zo moet dat ajaks. Zulk volk moet je gelijk wegsturen. Maarja, die jongetjes hadden veel talent en wanneer je jong bent dan wordt het nog vergeven wanneer je een agente in elkaar mept. Hadden is een paar jeugdspelers van PSV moeten doen, dan was heel Nederland te klein geweest en hadden ze het er nog steeds over gehad bij Studio Voetbal.
 
nee, zo vaak haal ik de ondergrens toch niet :shifty:
Overigens vind ik de aanpak wel n beetje overtrokken, gewoon zelf n paar wedstrijden schorsen en een geldboete lijkt mij al een duidelijk signaal dat zulk gedrag niet kan.

Eens. Het is natuurlijk niet goed, maar iedereen doet weleens iets wat niet kan, en heel ernstig is een kopstoot ook weer niet. Wil het zeker goedpraten hoor ;)
 
Ik zou hem wel eens bij Liverpool willen zien. Of de opvolger van Wenger, al zal die nog niet vertrekken bij Arsenal.

Arsenal zou ik wel mooi vinden.
Ben benieuwd wie de opvolger gaat worden, ze hadden het over de trainer van Mainz maar die zou ook naar HSV kunnen. Maar goed, die degraderen toch.

Klopp heeft Dortmund in ieder geval weer een topclub gemaakt, voordat hij begon waren ze nog bankroet. Dat hij het dit jaar wat minder deed nam niemand hem kwalijk, mooi dat ze het bij die club niet gelijk op hun trainer afschuiven maar kijken naar de selectie wanneer het is minder gaat. Hopelijk pakt hij de beker nog en halen ze een Europa ticket, dan is het seizoen toch nog best geslaagd :)
 
Wel mooi om al die stukjes te lezen van de spelers op Facebook. Is wel te zien dat het een fantastische trainer was.
 
Robben ingevallen laat in de 2e helft en wordt alweer gewisseld...overigens een leuke wedstrijd in de 2e helft bayern - dortmund, 1-1 op dit moment. neuer keept een goede wedstrijd.
 
Robben ingevallen laat in de 2e helft en wordt alweer gewisseld...overigens een leuke wedstrijd in de 2e helft bayern - dortmund, 1-1 op dit moment. neuer keept een goede wedstrijd.

Oei, da's niet best: invallen en gewisseld worden.
 
Oei, da's niet best: invallen en gewisseld worden.

Ging er met n blessure af, greep halverwege n sprint naar zn kuit. Heb er weinig verstand van, maar vermoed dat ie de wedstrijd tegen barca niet gaat halen zo. Wat best jammer is voor hem en voor de neutrale supporter.
 
Ging er met n blessure af, greep halverwege n sprint naar zn kuit. Heb er weinig verstand van, maar vermoed dat ie de wedstrijd tegen barca niet gaat halen zo. Wat best jammer is voor hem en voor de neutrale supporter.
Dat komt omdat ze hem te vlug laten spelen....
Kunnen ze nu ook gaan declareren bij hun eigen teamarts ?
 
Verlenging en best wat kansen voor Dortmund. Vind BM laatste weken wat tegen vallen. 3-1 Porto bijvoorbeeld (wat ze daarna knap herstellen uiteraard). Robben is jammer... Hopelijk valt blessure mee.
 
Dat komt omdat ze hem te vlug laten spelen....
Kunnen ze nu ook gaan declareren bij hun eigen teamarts ?
Begin jij nu ook al over de clubarts, je lijkt Guardiola wel ;)

De keeper van BVB doet ook leuk mee, zal mij benieuwen wie de held of schlemiel wordt als het eindigd in een elfmeterloterij.

Hoop kansen voor bayern nu, gevalletje van 'hoe krijg je die dr niet in joh'
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan