Ergernissen

Baudet. Het is gewaagd, maar Baudet heeft Patty Brard van de nummer 1 positie verdrongen op mijn ergernissen lijst. Een prestatie van formaat.
 
  • Hahaha!
Reactions: IPF
Rusland. De russen zijn weer heel hard bezig desinformatie te verspreiden om zo twijfel te zaaien onder de bevolking en overheden te ondermijnen. Kunnen we de russen niet van het internet smijten? (ze kunnen zichzelf nl. al wel afsluiten van het internet).
 
Rusland. De russen zijn weer heel hard bezig desinformatie te verspreiden om zo twijfel te zaaien onder de bevolking en overheden te ondermijnen. Kunnen we de russen niet van het internet smijten? (ze kunnen zichzelf nl. al wel afsluiten van het internet).
In Zuid Afrika is verspreiden van nepnieuws over corona strafbaar, max 6 maanden gevangenisstraf. Hou je t nepnieuws van de russen niet tegen, maar gaat de verspreiding wel minder snel.
Overigens komt de bedreiging niet alleen uit Rusland, zag gister n vage kennis op FB een bericht delen waarin beweert wordt dat Bill Gates gezegd heeft dat vaccin gebruikt worden om de bevolking te verminderen.
Overigens raar, wat doet n vaccin nou, maakt t mensen dood of geeft t autisme, make up your mind :mad:.

Maar mijn ergernis -> mensen die die pulp geloven en op t internet flikkeren zonder ff te fact-checken.
 
Had ik het al ooit gezegd; dat in Nederland men steeds meer als achterlijke wordt aangesproken. Krijg je nu een brief van het pensioenfonds, dus iets wat over erg grote bedragen gaat en staat er:
“u raakt geen pensioen kwijt door de omzetting naar 1 pensioenpotje“

Of het is daadwerkelijk zo bedoelt opdat we er al aan wennen dat het uiteindelijk nog maar een potje is. :unsure:

Overigens nog wel een compliment dat dat pensioenfonds in ieder geval de aanspreekvorm u gebruikt. Dat ge-je door bedrijven en lieden die mijn vriend niet zijn, dat is ook ergerlijk.
 
Had ik het al ooit gezegd; dat in Nederland men steeds meer als achterlijke wordt aangesproken. Krijg je nu een brief van het pensioenfonds, dus iets wat over erg grote bedragen gaat en staat er:
“u raakt geen pensioen kwijt door de omzetting naar 1 pensioenpotje“

Of het is daadwerkelijk zo bedoelt opdat we er al aan wennen dat het uiteindelijk nog maar een potje is. :unsure:

Overigens nog wel een compliment dat dat pensioenfonds in ieder geval de aanspreekvorm u gebruikt. Dat ge-je door bedrijven en lieden die mijn vriend niet zijn, dat is ook ergerlijk.

Joh. Waar maakt u zich eigenlijk druk over, meneer? :D
 
Ach ach, ik lees dat de werkdruk onder docenten is toegenomen. Ze hoeven nu geen les te geven en toch is het druk? Mijn kind zit alleen maar thuis opdrachten te doen en heeft behoudens wat mailcontact geen enkel contact met een leraar. Makkie, lijkt me.
 
Trouwens ook nog een ergernis van gisteren: hoe moeilijk het is om op een iphone je contacten te behouden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan