Formule 1

Who cares, als het drinkgelag van Bacchus en Vedette maar doorgaat. :grin:
Daar heeft u een zéér valide punt. Misschien moeten we dat gewoon streamen, zodat jullie kunnen meekijken naar de grappen en grollen van Vedette. En dan kunnen jullie wedden op wie er het eerste omvalt. En als 'ie vergeet 'm de cam uit te zetten, kunnen jullie 'm ook nog volgen terwijl hij zijn luchtbedje in de kamer gooit en heerlijk luidruchtig gaat liggen snurken.
 
De Grand Prix van Australië lijkt, ondanks dat McLaren zich heeft teruggetrokken vanwege het coronavirus, toch door te gaan. Er heerst veel onbegrip op het paddock, maar dit lijkt toch echt het verdict.
Dat laat Sky Sports-verslaggever Craig Slater namelijk weten.
Kan het raceweekend nog wel doorgaan? Geruchten lijken er nu op te duiden van niet.
Zo meldt het twitterkanaal van Motorsport Broadcasting namelijk dat er vanuit een betrouwbare bron is vernomen dat het personeel van de TV omroepen is gemeld dat ze niet naar het circuit in Melbourne hoeven te komen.

Place your bets! Place your bets!
 
Daar heeft u een zéér valide punt. Misschien moeten we dat gewoon streamen, zodat jullie kunnen meekijken naar de grappen en grollen van Vedette. En dan kunnen jullie wedden op wie er het eerste omvalt. En als 'ie vergeet 'm de cam uit te zetten, kunnen jullie 'm ook nog volgen terwijl hij zijn luchtbedje in de kamer gooit en heerlijk luidruchtig gaat liggen snurken.

Hey hey hey what happens in Strongsel stays in Strongsel!

Ik kan overigens melden met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid dat ik inderdaad als eerste omval.
 

Formule 1 gaat niet door dit weekend.
Inmiddels zijn fans en teams 'gewoon' aanwezig voor VT1. De medewerkers hebben ook bericht gekregen dat de dag door zal gaan zoals gepland.
Dat zegt natuurlijk niet automatisch dat de race ook doorgaat, maar voor nu is het een 'go', zo lijkt het.
 
Hey hey hey what happens in Strongsel stays in Strongsel!

Ik kan overigens melden met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid dat ik inderdaad als eerste omval.
Lekker op de bank naar ons gekeuvel gaan liggen luisteren, dan slaap je goed en kun je meteen weer aanhaken als je wakker wordt.
 
Formule 1 trekt stekker uit Grand Prix van Australië

link

De Grote Prijs van Australië is uitgesteld vanwege de wereldwijde uitbraak van het coronavirus. De autosportfederatie FIA nam vrijdag het besluit onder hoge druk van alle teams. Onder meer Mercedes, van wereldkampioen Lewis Hamilton, liet in een statement weten niet te willen rijden.
Volgende week staat de Grote Prijs van Bahrein op het programma. Daarvan is al bekend dat er geen publiek welkom is. Op 19 april zou de Grote Prijs van China worden verreden, maar die is vanwege het coronavirus al eerder uitgesteld.

Op 3 mei staat de Grand Prix van Nederland op het programma.

:unsure: Dat gaat nog lastig worden om alle Grand Prix die afgelast worden in een al vol programma te proppen. :rolleyes:
 
Terug
Bovenaan Onderaan