Nederlands Elftal

Cowman krijgt in elk geval de uitgelezen kans om een keer iets te doen wat duidt op fijn selectiebeleid - als de donder Veltman definitief laten vervangen door Hateboer. Voor goed. Zou hij zelfs deze in de schoot geworpen kans missen?

Ja, ik ben inmiddels zo zuur als azijn wanneer het op onze bondscoach aankomt. (Niet de alom gerespecteerde, bewierookte en aanbeden Bondscoach van dit forum uiteraard, maar de "echte"!)
 
Kans bestaat dat Bergwijn tot het einde van het seizoen is uitgeschakeld. Nou, dat wordt een EK met Babel! :clap:
Pfff waar is de tijd gebleven van van Basten, Kieft, Nistelrooij, Kluivert, Bergkamp? Daar hoort ook een Bergwijn bij lange na niet tussen. Depay ook niet. Nee ik zal weer weinig EK gaan kijken.
 
Pfff waar is de tijd gebleven van van Basten, Kieft, Nistelrooij, Kluivert, Bergkamp? Daar hoort ook een Bergwijn bij lange na niet tussen. Depay ook niet. Nee ik zal weer weinig EK gaan kijken.
Op zich eens, je zou ook nog Cruyff en Rensenbrink aan dit rijtje toe kunnen voegen, maar dan ben je nog een oudere lul :).

En toch, of Bergwijn of Depay in ditv rijtje terecht komt, zal ook heel erg afhangen vann de resultaten. Als Nl Europees kampioen wordt, met Depay en Bergwijn in de hoofdrollen, zullen we heel anders tegen hen aankijken.

En de enige NLse spits die ooit in een WK-finale heeftv gescoord, staat niet in deze rijtjes.
 
Laatst bewerkt:
Kans bestaat dat Bergwijn tot het einde van het seizoen is uitgeschakeld. Nou, dat wordt een EK met Babel! :clap:
De kans is sinds vanavond zeer reëel dat het hele EK gecanceld gaat worden, of nou ja, minstens verschoven wordt tot de herfst. Dan zouden Malen, Depay en Bergwijn er weer bij moeten zijn.

De definitie van geluk bij een ongeluk. :S:
 
Op zich eens, je zou ook nog Cruyff en Rensenbrink aan dit rijtje toe kunnen voegen, maar dan ben je nog een oudere lul :).

En toch, of Bergkamp of Depay in ditv rijtje terecht komt, zal ook heel erg afhangen vann de resultaten. Als Nl Europees kampioen wordt, met Depay en Bergwijn in de hoofdrollen, zullen we heel anders tegen hen aankijken.

En de enige NLse spits die ooit in een WK-finale heeftv gescoord, staat niet in deze rijtjes.

Steven Bergkamp?

Overigens denk ik dat Depay best op hetzelfde niveau zit als bijvoorbeeld Kieft. Is ook een stukje sentiment / die goeie oude tijd, denk ik.
 
De kans is sinds vanavond zeer reëel dat het hele EK gecanceld gaat worden, of nou ja, minstens verschoven wordt tot de herfst. Dan zouden Malen, Depay en Bergwijn er weer bij moeten zijn.

De definitie van geluk bij een ongeluk. :S:
Money talks, dus of het EK of OS verschoven of gecanceled gaan worden, vraag ik me ten zeerste af.
 
Steven Bergkamp?

Overigens denk ik dat Depay best op hetzelfde niveau zit als bijvoorbeeld Kieft. Is ook een stukje sentiment / die goeie oude tijd, denk ik.
Dat laatste zeker denk ik.
 
Wat ik dan niet snap is dat Fer er ook bij zit. Totale teleurstelling na z'n terugkeer bij Feyenoord.
En faalhaasje Kluivert zit er ook bij. Mag toch hopen dat die nog afvallen.

Kluivert maakt anders wel genoeg minuten bij AS Roma... Regelmatig staat hij in de basis. Dat kun je geen falen noemen. Die verdient het op basis van prestaties meer dan een Ihatarren en Stengs. Speelt ook op een hoger niveau dan die twee.

Vind het opmerkelijker dat Babel erbij zit.

Hopelijk gaat Koeman een 5-3-2 systeem uitproberen. Dan heb je echt een ijzersterke centrale as met De Ligt, De Vrij en Van Dijk met De Jong en Wijnaldum daarvoor.
 
Het verbaast me dat vd Beek er niet bij zit. Die heeft onder Koeman toch nog redelijk wat gespeeld?

O laat maar, die zit er wel bij, maar wordt vergeten in het artikel.
 
Wat ik dan niet snap is dat Fer er ook bij zit. Totale teleurstelling na z'n terugkeer bij Feyenoord.
En faalhaasje Kluivert zit er ook bij. Mag toch hopen dat die nog afvallen.
Kluivert speelt regelmatig bij Roma en aangezien Memphis, Bergwijn en Malen er niet bij zijn, is het logisch dat Kluivert wordt opgeroepen
 
Terug
Bovenaan Onderaan