FC Groningen - PSV | Zondag 8 maart | Eindstand 0-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ja zo lust ik er nog een paar. Oké Unnerstal is een toppertje dat al jaren aan de aandacht van de top is ontsnapt. Hebben wij weer geluk dat de rest hem niet opmerkte.
Denk het. Hij wordt denk ik zelfs nog beter dan nu. (Geen sarcasme)
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ik lees het al, helemaal niks gemist. Doelpuntje wel meegekregen via 365score, helaas Feyenoord ook gewonnen. Het is en blijft een rampseizoen, als je als PSV zijnde achter Feyenoord of AZ eindigt, wat eigenlijk zeker wel gaat gebeuren, of nog erger, achter beide eindigen. Afgang van jewelste.
 
Ik snap de cynische toon niet zo. Dit was echt de zoveelste puike wedstrijd op rij waar hij echt de punten voor ons heeft gepakt. Wedstrijden die we al heel lang niet meer over de streep hebben getrokken met welke keeper sinds Gomes dan ook.
Ik begrijp de polonaise niet zo en al gaan jullie met z’n allen hand in hand elkaar knuffelen bij elke actie van een keeper die daar staat om te keepen, dan nog vind ik dat PSV hoger moet mikken dan dit. Prima dat jij weg bent van hem maar mensen kunnen jou toch ook niet van gedachten laten veranderen over Rosario?? Als hij 3 keer de bal naar het juiste shirt speelt, dan krijgt hij punten van jou. En dat had jij met een aantal andere ex spelers ook. Wat mij betreft prima, soms ben je fan en soms niet. Tegelijk hoef ik niet te worden overtuigd dat we als psv zijnde genoegen moeten nemen met dit soot materiaal.
 
Ik begrijp de polonaise niet zo en al gaan jullie met z’n allen hand in hand elkaar knuffelen bij elke actie van een keeper die daar staat om te keepen, dan nog vind ik dat PSV hoger moet mikken dan dit. Prima dat jij weg bent van hem maar mensen kunnen jou toch ook niet van gedachten laten veranderen over Rosario?? Als hij 3 keer de bal naar het juiste shirt speelt, dan krijgt hij punten van jou. En dat had jij met een aantal andere ex spelers ook. Wat mij betreft prima, soms ben je fan en soms niet. Tegelijk hoef ik niet te worden overtuigd dat we als psv zijnde genoegen moeten nemen met dit soot materiaal.
Heeft Lars ooit jouw laatste Rolo afgepakt? :unsure:
 
Dit was weer niet best, iedereen die Madueke al basiswaardig vond ook weer met twee voetjes op de grond.
 
Dit was weer niet best, iedereen die Madueke al basiswaardig vond ook weer met twee voetjes op de grond.

Basiswaardig niet, daarvoor speelt hij nog wat te egocentrisch, maar mag zeker wat meer invalbeurten krijgen, of beter gezegd, de wissels mogen wat aanvallender.
 
Basiswaardig niet, daarvoor speelt hij nog wat te egocentrisch, maar mag zeker wat meer invalbeurten krijgen, of beter gezegd, de wissels mogen wat aanvallender.

Zeker, maar de afgelopen weken werd Madueke echt opgehemeld en sommige forummers hadden hem liever in de basis dan Gakpo. Nou dat is echt nog wat te hoog gegrepen voor deze jongen, maar hij mag van mij zeker de vaste invalbeurt van Bruma overnemen.
 
Heeft Lars ooit jouw laatste Rolo afgepakt? :unsure:
;P :grin: Wel nee ik vind hem juist een correcte jongen! Maar ik heb al eerder gezegd, PSV moet verder en moet beter. Ik ben bang dat we voortaan steeds vaker genoegen nemen met elke speler die een goede actie heeft ipv te denken dat het bij een topclub niet anders mag! We zijn zo niet verwend de laatste tijd dat we een Rosario, Hendrix of Schwaab al snel goed vinden wanneer ze een paar keer goede dingen laten zien. Unnerstal is prima maar is echt ooit gehaald als tweede keeper. Maar nu als we niet uitkijken, wordt dit gewoon je verwachtingspatroon voor de komende jaren. Daar pas ik voor.
 
;P :grin: Wel nee ik vind hem juist een correcte jongen! Maar ik heb al eerder gezegd, PSV moet verder en moet beter. Ik ben bang dat we voortaan steeds vaker genoegen nemen met elke speler die een goede actie heeft ipv te denken dat het bij een topclub niet anders mag! We zijn zo niet verwend de laatste tijd dat we een Rosario, Hendrix of Schwaab al snel goed vinden wanneer ze een paar keer goede dingen laten zien. Unnerstal is prima maar is echt ooit gehaald als tweede keeper. Maar nu als we niet uitkijken, wordt dit gewoon je verwachtingspatroon voor de komende jaren. Daar pas ik voor.
Ik zou daar ook graag voor passen, maar ik denk dat we gewoon die kant op gaan.
 
Rodriguez Man Of The Match !!!!!!
[/
Dat is niet het punt. Als lijnkeeper kan ik nog heel wat keepers noemen die gewoon in de subtop voetballen of zelfs lager, omdat ze niet constant genoeg zijn voor de top.
Een keeper staat er om ballen tegen te houden, en dat doet Unnerstall. Ik heb hem geen fouten zien maken. Maar als je niets goeds wilt zien van hem, dan houdt het op.
 
Unnerstall is geen wereldkeeper en Zoet is dat ook niet. Beide ontlopen elkaar nauwelijks.

Credits vandaag wel naar Lars.
Dumfries prachtige goal maar verder was het maar armoedig voetbal.
Helemaal onzeker werd het na inbreng van Boscagli en Bruma pff.

Uitvak heerlijk en top sfeer. En thuis om 19.20 ook wel eens lekker 😁
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan