Hebben we nog een archiefje van het Alvarez topic nadat hij naar Ajax ging? Wat faalde onze John weer he, met het niet binnen halen van die nieuwe superster die Ajax in Mexico op de kaart ging zetten :sneaky:
Volgens mij kan Alvarez een Baumi of Schwaab met twee vingers in de neus op de bank houden. Dat hij niet past bij het spel van Ajax, wil niet zeggen dat hij hier ook niet zou slagen. Ik denk dat zelfs een Alex niet had gepast van het spel van Ajax waar opbouwen van achteruit belangrijker is dan verdedigen.
 
Volgens mij kan Alvarez een Baumi of Schwaab met twee vingers in de neus op de bank houden. Dat hij niet past bij het spel van Ajax, wil niet zeggen dat hij hier ook niet zou slagen. Ik denk dat zelfs een Alex niet had gepast van het spel van Ajax waar opbouwen van achteruit belangrijker is dan verdedigen.

Heeft ie uberhaupt wel een wedstrijd als centrale verdediger gespeeld bij Ajax?
 
Heeft ie uberhaupt wel een wedstrijd als centrale verdediger gespeeld bij Ajax?
Ja een paar keer als vervanger van Veltman geloof ik. Vond hem echt niet slecht spelen achterin. Hij is groot en sterk, kan goed koppen en is agressief. Zijn handelingssnelheid is wel traag waardoor hij niet in de opbouw kon meedoen. Maar ook op ons middenveld zou hij echt niet misstaan. Ook daar is hij twee klasse beter dan Rosario en Hendrix of Guti.
 
Viergever doet het niet onaardig en was transfervrij een buitenkansje voor PSV i.v.m. PSV niet mee kan met het geld wat Ajakkes te besteden heb.
Alverez heb nog niet in de verdediging gestaan bij een Ajakkes PSV moet het doen met de middelen die ze hebben en nu kunnen ze hem halen en niet voor de hoofdprijs met Perr Schuurs was PSV ook te afwachtend.
Ja is nog jong en maakt wat foutjes maar ik zie ervaren rotten ook fouten maken.
je zegt het goed, Viergever doet het niet onaardig. Ik vond hem zelfs in de tijd van malaise een van de weinigen die niet door het ijs zakte. Maar kom op, dit is toch niet het nivo speler dat we moeten nastreven? Leuk als reserve als hij gratis is. Alvarez hetzelfde laken een pak, kan het nivo bij ajax niet aan, waar hij moet concureren met Blind en Schuurs, beiden geen toppers. Dan heeft hijn ook bij PSV niets te zoeken. Speel dan gewoon met Viergever en Obispo, die net zo goed is als Alvarez, maar die kost tenminste niks.
 
Volgens mij kan Alvarez een Baumi of Schwaab met twee vingers in de neus op de bank houden. Dat hij niet past bij het spel van Ajax, wil niet zeggen dat hij hier ook niet zou slagen. Ik denk dat zelfs een Alex niet had gepast van het spel van Ajax waar opbouwen van achteruit belangrijker is dan verdedigen.

Nou.. slimme gast hoor die Alvarez. Goeie verdediger... Slimme plaats voor zo'n sliding..
Nee.. Alvarez beter dan Baumgartl? Een pot nat, alleen kostte de ene wat meer dan de andere.

JDJ heeft natuurlijk met opzet interesse in Alvarez getoond, zodat Ajax ermee vandoor zou gaan en 15M zou weggooien. Heeft hij toch wel slim gedaan. :maniac:
 
Nou.. slimme gast hoor die Alvarez. Goeie verdediger... Slimme plaats voor zo'n sliding..
Nee.. Alvarez beter dan Baumgartl? Een pot nat, alleen kostte de ene wat meer dan de andere.

JDJ heeft natuurlijk met opzet interesse in Alvarez getoond, zodat Ajax ermee vandoor zou gaan en 15M zou weggooien. Heeft hij toch wel slim gedaan. :maniac:

Dat geld hebben wij beter besteed :rolleyes:
 
Als PSV voor volgend seizoen een rechtsback nodig heeft voor het geval Dumfries voor een groot bedrag verkocht wordt aan het buitenland, dan vind ik Klaiber van Fc Utrecht best een goede optie ....net zo fanatiek als Dumfries, een prima pass in de benen en hij kan ook scoren....
 
Als PSV voor volgend seizoen een rechtsback nodig heeft voor het geval Dumfries voor een groot bedrag verkocht wordt aan het buitenland, dan vind ik Klaiber van Fc Utrecht best een goede optie ....net zo fanatiek als Dumfries, een prima pass in de benen en hij kan ook scoren....

En domme overtredingen maken ...

We hebben met Viergever al een speler die maar geen kampioen kan worden en dan hebben we ook nog Klaiber die het maar niet lukt om een bekerfinale te spelen. :rolleyes:
Hopelijk kopen ze een aantal spelers die wel de EL kunnen winnen. ;)
 
Als PSV voor volgend seizoen een rechtsback nodig heeft voor het geval Dumfries voor een groot bedrag verkocht wordt aan het buitenland, dan vind ik Klaiber van Fc Utrecht best een goede optie ....net zo fanatiek als Dumfries, een prima pass in de benen en hij kan ook scoren....
Zeefuik lijkt me ook een prima optie
 
En domme overtredingen maken ...

We hebben met Viergever al een speler die maar geen kampioen kan worden en dan hebben we ook nog Klaiber die het maar niet lukt om een bekerfinale te spelen. :rolleyes:
Hopelijk kopen ze een aantal spelers die wel de EL kunnen winnen. ;)
Zoals.....???
 
En domme overtredingen maken ...

We hebben met Viergever al een speler die maar geen kampioen kan worden en dan hebben we ook nog Klaiber die het maar niet lukt om een bekerfinale te spelen. :rolleyes:
Hopelijk kopen ze een aantal spelers die wel de EL kunnen winnen. ;)
Ik heb n idee, als we EL gaan spelen moeten we Messi strikken, bij Barca zal hij nooit om die prijs spelen :maniac:
 
Welke spelers van andere Eredivisie-clubs dan...?? Ben benieuwd naar je suggesties....:unsure:

Met spelers uit de eredivisie kun je de EL toch niet winnen.
Mijn suggestie is dat je als Eredivisieclub niets meer in de EL te zoeken hebt.
Zoals ik al vaker aangegeven heb worden het magere jaren voor PSV. Ze hebben nauwelijks nog een selectie over en ik
zie niet hoe dit op korte termijn verbeterd kan worden. Vrijwel alles wat afgelopen jaar gekocht is voldoet niet.
 
Met spelers uit de eredivisie kun je de EL toch niet winnen.
Mijn suggestie is dat je als Eredivisieclub niets meer in de EL te zoeken hebt.
Zoals ik al vaker aangegeven heb worden het magere jaren voor PSV. Ze hebben nauwelijks nog een selectie over en ik
zie niet hoe dit op korte termijn verbeterd kan worden. Vrijwel alles wat afgelopen jaar gekocht is voldoet niet.
En die waren niet uit de eredivisie, op Doan na....
Klaiber vind ik goed vanwege zijn gedrevenheid . De suggestie Zeefuik vind ik eveneens goed en aangezien Zeefuik jong is,en nog veel kan opleveren bij een doorbraak zoals Dumfries dat ook gedaan heeft, gaat mijn voorkeur nu wel uit naar Zeefuik. Dus JDJ, leg contact met Management van Zeefuik.
 
En die waren niet uit de eredivisie, op Doan na....
Klaiber vind ik goed vanwege zijn gedrevenheid . De suggestie Zeefuik vind ik eveneens goed en aangezien Zeefuik jong is,en nog veel kan opleveren bij een doorbraak zoals Dumfries dat ook gedaan heeft, gaat mijn voorkeur nu wel uit naar Zeefuik. Dus JDJ, leg contact met Management van Zeefuik.

Zolang hij maar niet het dieet van z'n broer overneemt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan