FC Groningen - PSV | Zondag 8 maart | Eindstand 0-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Tja, van der Sar zat van zijn 30ste tot 35ste te chillen bij Fulham.. Totdat Manchester toch wel zag dat ie verdomd goed kon keepen. Ander niveau, vergelijkbare stap.
Ja zo lust ik er nog een paar. Oké Unnerstal is een toppertje dat al jaren aan de aandacht van de top is ontsnapt. Hebben wij weer geluk dat de rest hem niet opmerkte.
 
Ja zo lust ik er nog een paar. Oké Unnerstal is een toppertje dat al jaren aan de aandacht van de top is ontsnapt. Hebben wij weer geluk dat de rest hem niet opmerkte.
Ik snap de cynische toon niet zo. Dit was echt de zoveelste puike wedstrijd op rij waar hij echt de punten voor ons heeft gepakt. Wedstrijden die we al heel lang niet meer over de streep hebben getrokken met welke keeper sinds Gomes dan ook.
 
Tijd dat ajaks weer komt hengelen aan Bergwijn, was weer zwaar slappe hap vandaag. je zou hem haast gratis doneren gewoon
 
Lammers: "Ik wil volgend seizoen de nummer 1 spits bij PSV zijn". Droom lekker verder...:sleep::sleep::sleep:

OK hij speelde geen beste match maar stond op een eiland , nog voordeel van de twijfel en indien hij beter omringd is kunnen we een echt oordeel vellen (maar je zou wel eens gelijk kunnen hebben.) Doan leuk spelertje net als Thomas maar echt geen meerwaarde .
 
OK hij speelde geen beste match maar stond op een eiland , nog voordeel van de twijfel en indien hij beter omringd is kunnen we een echt oordeel vellen (maar je zou wel eens gelijk kunnen hebben.) Doan leuk spelertje net als Thomas maar echt geen meerwaarde .

Ik vind Thomas wel een meerwaarde. Niet speciaal vandaag hoor.
 
Tijd dat ajaks weer komt hengelen aan Bergwijn, was weer zwaar slappe hap vandaag. je zou hem haast gratis doneren gewoon

Ik weet niet wat new york pizza in mijn pizza gedaan heeft, maar ik bedoel Rosario was gewoon weer onzekere slappe hap, weet niet eens waarom me hoofd bij bergwijn was :ROFL: Om maar niet te roepen dat alle donkere mensen op elkaar lijken
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan