FC Groningen - PSV | Zondag 8 maart | Eindstand 0-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik riep nog om een wissel van Mandueke, een jochie van 17 die waardeloos speelde.. helemaal niet zo erg en kan gebeuren op die leeftijd. Maar ik snap nu waarom hij Bruma er niet inbracht. Jeetje mina wat pijnlijk. Alsof een hardloper voor het eerst op een voetbalveld staat.

Ik denk dat Usain Bolt in zijn korte voetbalcarrière nog meer heeft laten zien.
 
Tijd om wat spelers uit de jeugd op de bank te zetten. Leeftijd moet geen zak uitmaken. Sommige spelers hoeven nooit meer speeltijd te krijgen (Bruma/Mitroglou)
 
Zorgelijk, zoals het nog billen knijpen wordt in de tweede helft.
Unnerstall zorgt voor de punten vandaag.
Dat zegt genoeg, tegen een Groningen dat echt nog geen deuk in een pakje boter .........

Maar positief gezien:

-3 punten
-geen tegendoelpunt
-we hebben weer een puntenpakker in het doel

:confused:

Mixed feelings.....
 
Vandaag een aantal conclusies kunnen trekken:

-Unnerstahl verdient echt duizend keer meer krediet dan hij hier op het forum krijgt. Gek genoeg elders wel. Wat een weergaloze reddingen heeft deze jongen iedere week. Beste keeper sinds Gomes.
-Bruma is echt, zoals robpsv11 al zei, de allergrootste miskoop allertijden. Die kan echt helemaal niks.
-Madueke is een leuk talent.
-Onze backs zijn de beste veldspelers.
-Mitroglou hoef ik ook niet meer te zien. Nog langzamer dan een leguaan.

Mooi dat we de drie punten meenemen. 13 uit 5. Prima.

Edit: nog een belangrijke conclusie:

-Lammers: weg. Wat een matigheid pur sang. Gaat het nooit redden bij PSV.
 
Vandaag kan Lammers er ook wel bij.
Ja die was ook tenenkrommend slecht....Doan en Thomas niks van gezien...Denzel, Rodriguez, Unnerstall en Hendrix....dat was het voor vandaag....4e plek...5 punten los op WII...dat is waar we naar moeten kijken
 
Vandaag een aantal conclusies kunnen trekken:

-Unnerstahl verdient echt duizend keer meer krediet dan hij hier op het forum krijgt. Gek genoeg elders wel. Wat een weergaloze reddingen heeft deze jongen iedere week. Beste keeper sinds Gomes.
-Bruma is echt, zoals robpsv11 al zei, de allergrootste miskoop allertijden. Die kan echt helemaal niks.
-Madueke is een leuk talent.
-Onze backs zijn de beste veldspelers.
-Mitroglou hoef ik ook niet meer te zien. Nog langzamer dan een leguaan.

Mooi dat we de drie punten meenemen. 13 uit 5. Prima.

Edit: nog een belangrijke conclusie:

-Lammers: weg. Wat een matigheid pur sang. Gaat het nooit redden bij PSV.

De groene leguaan haalt 35km per uur...
 
Vandaag een aantal conclusies kunnen trekken:

-Unnerstahl verdient echt duizend keer meer krediet dan hij hier op het forum krijgt. Gek genoeg elders wel. Wat een weergaloze reddingen heeft deze jongen iedere week. Beste keeper sinds Gomes.
-Bruma is echt, zoals robpsv11 al zei, de allergrootste miskoop allertijden. Die kan echt helemaal niks.
-Madueke is een leuk talent.
-Onze backs zijn de beste veldspelers.
-Mitroglou hoef ik ook niet meer te zien. Nog langzamer dan een leguaan.

Mooi dat we de drie punten meenemen. 13 uit 5. Prima.

Edit: nog een belangrijke conclusie:

-Lammers: weg. Wat een matigheid pur sang. Gaat het nooit redden bij PSV.
Lammers: "Ik wil volgend seizoen de nummer 1 spits bij PSV zijn". Droom lekker verder...:sleep::sleep::sleep:
 
De groene leguaan haalt 35km per uur...
I know, maar ik heb die beesten twaalf jaar lang in huis gehad: ik kan je zeggen dat die beesten 23:59:58 uur per dag net zo traag zijn als Mitroglou.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan