FC Groningen - PSV | Zondag 8 maart | Eindstand 0-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Alles heeft te maken hoe je een wedstrijd benaderd en wij geven altijd de tegenstander de bal en gaan verdedigend een wedstrijd in. Dat is schijnbaar beleid! Als Faber terug gaat naar de jeugd en ze daar hetzelfde leert kunnen we komende jaren ons nog veel meer ergeren.
 
Tsja. Je kiest wel een leuke wedstrijd uit om dit punt te maken, gezien 3 wereldreddingen van Unnerstall.
Ik doe eenmaal niet aan scorebord journalistiek. Ik zeg al heel lang dat PSV beter moet willen dat Unnerstal en vele anderen die ook regelmatig goed spelen maar geen PSV materiaal zijn eigenlijk. Unnerstal zat niet voor niets tot zijn 28e nog bij VVV... Of heeft iedereen hem in de top gemist??
 
Ik vraag niet om wereldkeepers. PSV moet een niveau hoger willen dan dit anders zijn we echt je weet wel... ;)

Niveau hoger willen dan dit?
Dan zouden ze eerst maar eens met 8 veldspelers moeten beginnen en niet met de keeper.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ik doe eenmaal niet aan scorebord journalistiek. Ik zeg al heel lang dat PSV beter moet willen dat Unnerstal en vele anderen die ook regelmatig goed spelen maar geen PSV materiaal zijn eigenlijk. Unnerstal zat niet voor niets tot zijn 28e nog bij VVV... Of heeft iedereen hem in de top gemist??

Nogmaals: andere discussie. Ik vind het een vooruitgang t.o.v. Zoet. Daar blijf ik bij.
 
Wel lief van de Griek dat ie naar Bruma toe loopt zodat ie maar over 5 meter hoeft te passen.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan