Ergernissen

Ach, die muziek zou ik dan nog voor lief nemen, maar de DJ's op 538 zijn ook nog eens van die ontzettend overdreven heren (en dames?).
Met DJ's heb ik niet zoveel moeite, luister zelf naar Radio 10 in de auto en daar kan ik het wel waarderen. Maar iedere dag dezelfde muziek en dat dan meerdere keren per dag, gek word je ervan.
 
Met DJ's heb ik niet zoveel moeite, luister zelf naar Radio 10 in de auto en daar kan ik het wel waarderen. Maar iedere dag dezelfde muziek en dat dan meerdere keren per dag, gek word je ervan.

Ik ook niet met DJ's. Ik heb moeite met die ontzettend overdreven DJ's met teveel schaterlachen, kermis-effecten en ander flauw gedoe. Dat is dus het beeld wat ik heb van 538, geen idee of dat nog steeds terecht is maar heb tegelijkertijd weinig zin in te schakelen om erachter te komen.

Verder kan ik af en toe een praatje erg goed waarderen.
 
Met DJ's heb ik niet zoveel moeite, luister zelf naar Radio 10 in de auto en daar kan ik het wel waarderen. Maar iedere dag dezelfde muziek en dat dan meerdere keren per dag, gek word je ervan.

Eens.

Overigens ben ik oprecht fan van studio 040 haha, die staat bij ons thuis vaak aan op de achtergrond, geboren uit het volgen van de PSV wedstrijden, maar de combinaties van muziek zijn eigenlijk ook gewoon zeer vermakelijk. Zoals de floor fillers met goede dance classics op de vrijdagavond. Of het museum-uurje op de dinsdagavond met Henk die als een soort leo blokhuizen vinylplaatjes draait uit de jaren 70-80 - vrij amateurisch maar wel oprecht enthousiast: ik kan het vaak wel waarderen. :ROFL:

Qua radio op het werk: FM4 (oostenrijk's station) is goed te doen.
 
Radio 538

Man man man, wat een verschrikking. Zit sinds deze week op een andere afdeling waar ze 538 op hebben staan.
99% is top 40 en soms hoor je in 3 uur tijd 3 nummers 2 of 3x voorbij komen.
:braak:
Zijn doppen met noise-canceling een optie?
 
Maar even serieus. Ik heb vandaag 1 (!) nummer gehoord die ik gister niet heb gehoord. Dat vinden die DJ's zelf toch ook niet leuk?

Ik snap er geen reet van, er is zo ontiegelijk veel goede muziek.
 
Maar even serieus. Ik heb vandaag 1 (!) nummer gehoord die ik gister niet heb gehoord. Dat vinden die DJ's zelf toch ook niet leuk?

Ik snap er geen reet van, er is zo ontiegelijk veel goede muziek.
Die DJs bepalen niet wat ze draaien. De playlists worden gewoon verkocht aan de hoogste bieder.
 
Maar even serieus. Ik heb vandaag 1 (!) nummer gehoord die ik gister niet heb gehoord. Dat vinden die DJ's zelf toch ook niet leuk?

Ik snap er geen reet van, er is zo ontiegelijk veel goede muziek.

Ieder radio station heeft een vaste playlist, waarbuiten af en toe wat gerouleerd mag worden. Helaas is dat bij 538 (maar ook een Q-Music) de top 40/50 op replay. In de auto luister ik tegenwoordig maar Radio 2, daar zit tenminste nog iets van afwisseling in (al merk je daar ook wel eens een vast patroon).
 
Ieder radio station heeft een vaste playlist, waarbuiten af en toe wat gerouleerd mag worden. Helaas is dat bij 538 (maar ook een Q-Music) de top 40/50 op replay. In de auto luister ik tegenwoordig maar Radio 2, daar zit tenminste nog iets van afwisseling in (al merk je daar ook wel eens een vast patroon).
Nou, bij Radio 10 valt dat wel mee hoor. Natuurlijk draaien ze ook daar wel nummers meerdere keren, maar ik kan er echt geen patroon in ontdekken. Ze laten ook vaak luisteraars de nummers kiezen.
 
Maar even serieus. Ik heb vandaag 1 (!) nummer gehoord die ik gister niet heb gehoord. Dat vinden die DJ's zelf toch ook niet leuk?

Ik snap er geen reet van, er is zo ontiegelijk veel goede muziek.
Krijgt gewoon betaalt, kan her en der wat bijschnabbelen. Denk niet dat ze t een probleem vinden.
 
Mensen die jij, wij, zij gebruiken in een zin, terwijl ze ik bedoelen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan